52 diş darbesi ile beni ısıran Kangal köpeğe tebrikler.

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Valla bende bir köpek sahibiyim ama sürüyü koruyan köpeklerden nefret ediyorum.Çayırlarda dağlarda gezdirmiyorlar sürüye o kadar uzak olmamıza rağmen hemen etrafımızı sarıyorlar.Birkaç kişi şikayet etmiş ama nafile.Millet piknik yapamıyor.Böyle olmamalı.
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
ustam geçmiş olsun.. kedi saldırdı parçalıyordu beni desen daha normal gelir, kangallar kendisine zarar vermeye kalkan insanlara bile zor saldırırlar sabırlarını çok zorlamak gerekir ama böyle istisnalarda var, verilmiş sadakan varmış..
acil şifalar..
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
48
ustam geçmiş olsun.. kedi saldırdı parçalıyordu beni desen daha normal gelir, kangallar kendisine zarar vermeye kalkan insanlara bile zor saldırırlar sabırlarını çok zorlamak gerekir ama böyle istisnalarda var, verilmiş sadakan varmış..
acil şifalar..

Hayvanların kulağını,kuyruğunu bilmem neresini kesiyorlar,sonra hayvan deliriyor,saldıracak yer arıyor. :queen:
 
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
26
Çok geçmiş olsun.
Yıllarda kangal besledim.Ama kendisine kast edilmediği sürece bir insana saldırdığını hatırlamıyorum..
Çok çok geçmiş olsun..
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
çok büyük geçmiş olsun. öyle bi köpeğin elinden kurtulmak zor Allah korumuş. aslında köpek ve bi kaç hayvan (köpek familyasından olan) cüsse ve ses kalınlığı olarak kendilerinden büyük olan kişilere ve varlıklara saldırmazlar. insanlar korktukları zaman vücudlarından dışarı bi koku salgılarlar ve bu kokuyu sadece köpekler alır ve basarlar yaygarayı. yani gerçek anlamda köpekten korkmayıp sesimizi iyice yükselterek köpeği kovduğumuzda üstümüze gelemez. ama dediğim gibi köpekler seslerin sadece sertliğini algılar. yani camları bile kıran bi kadın çığlığı köpek üzerinde pek etki etmez. tahminim siz arkanızı dönüktünüz dolayısıyla köpek sizi kendinden küçük görüyodu ve görmediğiniz için sesinizi çıkaramadınız. böylece köpekte size saldırma nedeni buldu. daha sonrada hem inat hemde canının acısıyla bırakmayıp olayı iyice uzattı. yoksa ayaktayken siz bağırdığınızda bir iki havlamadan ibaret olacağını ve üstünüze saldırabileceğini sanmıyorum. o yüzden böyle deyimler vardır. köpek gibi tırsmak yada zoru görünce köpek gibi korkmak kaçmak vbg. tabii bu saydığım özellikler rod lar ve dingoların dışında. rod diğer köpeklerde farklı olarak kendinde kat kat büyük şeylere saldırmak için proğramlanırlar en üstünü olsunlar diye. zaten beyinlerine o kadar çok şey yüklenirki zavallı hayvancağızlar fazla büyüyüp yaşlanamadan acı çekerek ölürler beyinlerinin gitgide büyüyüp kafataslarına sığmadığı için. o yüzden yaşlı bi rod gördüğünüzde fazla korkmayabilirsiniz çünkü bi şekilde kaçmıştır o tür eğitimlere girmemiştir. dingolarda yabani doğada olduklarından ve doğa şartlarından dolayı yemek ve hayatta kalabilmek için herşeye ve herkese saldırırlar. ama normal hayatımızda pek göremeyiz zaten onları. pek fazla bilgim yok köpekler hakkında zaten pek sevdiğimde söylenemez. ben kedileri çok severim. elimi yeni yıkamış olsam dahi sokaktaki pis ve yaramaz kediyi tutar severim :) çünkü bence o hayvanlar sevilmek için yaratılmış öyle fare falan tutmak için değil. zaten tutmuyoki hınzırlar :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
çok geçmiş olsun Allah şifa versin . şaşırdım desem yeridir.şu an 3 yaşına başan bir çift kangalımız var iş yerinde.ve çok uysallar insanları çok severler,ama şu da var bekledikleri yeri çok sahiplendikleri için kimseye izin vermezler.boşuna nam salmamışlar,size'de o yüzden saldırmıştır büyük olasılıkla.bir dahaki ordan geçmenizde yanınızdan haydarı eksik etmeyin ne olur ne olmaz.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
Verilmiş sadakanız varmış. O dev gibi köpeği nasıl alt ettin, helal olsun...

KAngal sahipleri köpeklerinin kurt boğmasından övünç duyarlar. Sahibi köpeğini senin altında ölmek üzereyken görünce neler hissetti acaba çok merak ediyorum. :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Verilmiş sadakanız varmış. O dev gibi köpeği nasıl alt ettin, helal olsun...

KAngal sahipleri köpeklerinin kurt boğmasından övünç duyarlar. Sahibi köpeğini senin altında ölmek üzereyken görünce neler hissetti acaba çok merak ediyorum. :)

Boğazımı kaptırmış olsaydım çoktan papucum dama atılmış olacaktı.

29/06 da karantınaya alınmış bana saldıran köpeğin belediyemiz veteriner hekimleri tarafından yapılan son kontröllerinde hayvanda kuduz belirtilerinin bulunmadığı rapor edildi. Artık forumdan tehlikesizce yazışabiliriz.:)Bu sayede artık bende hastane yollarından ayrılıyorum. Fakat pansumanları bir müddet daha devam edecek yaralardan henüz kurtulamadım.
Ellerindeki birkaç parmak şimdilik devre dışı ise de motosıkletimi aksamadan kullanıyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:39 ----------

Verilmiş sadakanız varmış. O dev gibi köpeği nasıl alt ettin, helal olsun...

KAngal sahipleri köpeklerinin kurt boğmasından övünç duyarlar. Sahibi köpeğini senin altında ölmek üzereyken görünce neler hissetti acaba çok merak ediyorum. :)

Güzel soru.!!! sahibi bizi o durumda görünce sanırım; Köpeğinin kurtu rahatça boğabileceğini fakat beni asla boğamıyacağını düşünmüştur sanırım..:)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Osman abi şuan ki saglık durumun nasıl?
Elin kolun ne durumda? Bi düzelme varmı? Kontrolleri ihmal etmiyorsun degilmi?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Kangal köpeğinin sırtı dönük bir insana saldırması gerçekten çok şaşırtıcı. çok geçmiş olsun aşılarınız ihmal etmeyin.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kangal köpeğinin sırtı dönük bir insana saldırması gerçekten çok şaşırtıcı. çok geçmiş olsun aşılarınız ihmal etmeyin.

Saf kangal olmayabilir.
Çünkü bende kangal'in böyle bi adilik yapacagini sanmiyorum.
Kangallari ben duygusal hayvanlar olarak biliyordum.
Belki annesi kangal babasi baska bi cins'tir diye tahmin ediyorum.
Ama bu olayi duyduktan sonra eğer bi köpek alicak olursam kesin kangal olur :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Osman abi şuan ki saglık durumun nasıl?
Elin kolun ne durumda? Bi düzelme varmı? Kontrolleri ihmal etmiyorsun degilmi?

Sinan cığım herşey yolunda. Dün hayvanın son sağlık kontrölleri yapıldı. Kuduz vakası falan yok. Belediye veterinerliği bu doğrultuda rapor verdiği için benim de kuduz aşılarım durduruldu. Yaraların savılmasına çok itina gösterdim. Sabah akşam pansumanlarını ve takviye ilaçları eksik etmedim. Bu nedenlede hızlı bir şekilde düzelme var. Motosikleti kullanmaya yetecek kadar parmak şu an için görevde. Merak etme. Bu benim haytımdaki ne ilk nede son talıhsızlık. Allah'ın verdiği ömür süresince yılmadan zorlukları üstesinden gelecez inşallah . İlgin için teşekkürler.
5 Temmuz da 10 günlük Karadeniz seyahatına gidiyorum. Konu ile ilgili topıc açtım fakat henüz onaylanmadı. Okursun. Sen de iştirak etmezmisin. ?
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Sivas Kangal'ı genelde İnsan'a değil de, başka canlılara karşı çok acımasız olduğunu aşikar beslediğim dönemde bahçeyi korusun diye aldım büyüttüm bahçe sınırları içerisindeki tüm canlı yaşamı sona erdi ama buna rağmen insana hiç havlamadı bile. Eğer havlayan ve sinirlenen kangal olduğunda oturup onunla konuşarak sakinleştirebileceğime bile inanıyorum.. Bu kadarda insan canlısı bir hayvandır yani kendisi.. Hayvan bile demek istemiyorum ona çünkü gözlerindeki o bakış ve duruşundaki asalet konuştuğunda seni anlaması ve sana arkadaşlık etmesi onu hayvanlar aleminden ayırıyor bence.
 
Katılım
6 Haz 2010
Mesajlar
15
Kardeşim geçmiş olsun. Ben de hayret ettim kangalın durduk yerde gelip saldırmasına. Bende de 4 yaşında bir kangal var. Ancak, araziyi aşırı sahiplenen bir cins bu. Benimki de bizim araziye yabancı biri yaklaşırsa 20-30 metre yanına kadar gidip cüssesini gösteriyor, o da gelen yabancıya yetiyor zaten. Ancak şu ana kadar araziye giren yabancı köpekler hariç kimseye saldırmadı. Sanırım senin kovanların orayı da kendi arazisi bilmiş bu?

Tekrar geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst