Kuba Kuba XY250-5A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Ne olursa olsun bu motor beş para etmez! Piyasada zaten CBR 125 var buna bin basar su soğutmalı , enjeksiyonlu ikiside 6000 TL

Honda ya rakip olabilmesi için üstün özellikte ve son hızı daha yüksek olması lazım. 250cc olmasına aldanmayın cbr125 de aynı hıza ulaşıyor

Honda;
Motor……………………………..Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 2 sübaplı SOHC tek silindirli
Motor hacmi (cc)………………….124.7
Silindir çapı & strok (mm)…………58 x 47.2
Sıkıştırma oranı……………………11 : 1
Yakıt sistemi………………………28 mm´lik VK tipi karbüratör
Max güç (ps @ dev/dak)…………..13.2 / 10000
Max tork (Nm @ dev/dak)…………10.1 / 8000
Ateşleme…………………………..Kapasitör deşarjlı (CDI)
Çalıştırma………………………….Elektrikl i
Şanzıman…………………………..6 vites
Güç Aktarımı………………………O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm)…………….1920×675x1070
Tekerlekler arası mesafe (mm)……1294
Sele yüksekliği (mm)………………776
Yerden açıklık (mm)……………….172
Yakıt kapasitesi (litre)…………….10
Tekerlekler..Ön……………………U-profilli 6 kollu alüminyum döküm
………….Arka……………………U-profilli 6 kollu alüminyum döküm
Lastikler….Ön…………………….80/90 17M/C 44P
………….Arka……………………100/80 17M/C 52P
Süspansiyon..Ön…………………..31 mm´lik teleskobik çatal, 109 mm esneme aralıklı
………….Arka……………………Monoshock amortisör, 120 mm esneme aralıklı
Frenler……Ön…………………….Çift piston kaliperli 276×4mm´lik hidrolik disk,cüruflu metal balatalı
………….Arka……………………Tek piston kaliperli 220×4mm´lik hidrolik disk,cüruflu metal balatalı
Ağırlık……………………………..124 kg (Sıvılarla beraber )
Renk seçenekleri…………………..Kırmızı , Repsol , Siyah

Çinli kullanıcısı olarak cbr 125 daha iyidir. İkisinin fiyatı aynı ama çinli 4000 TL olursa daha avantajlı olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2006
Mesajlar
13
arkadaşlar bence o motora okadar verilmez.verene tabiki saygı duyuyorum kazasız belasız sürüşler.bendede çin malı motor vardı.derdi asla bitmezdi.1.250 tlye aldım.1.500 masraf ettim.çin malına bulaşmayın.bide isterse 500 cc olsun hem çin malı hemde tek silindir bir işe yaramaz.16,32 beygir çok düşük.ben ona oparayı vereceğime 92 model suzuki srad 600 alıp binerim daha iyi.1 kere tam masraf yaparım adam akıllı binerim.yeni alacak arkadaşlara tavsiye çin malından uzak durun.alın bir 600rr tamam işte :p
 
Katılım
24 Haz 2010
Mesajlar
1
merhaba bn aranıza yeni katıldım bnde kuba xy250 -5a almayı düşünüyorum dış görünüş ve ilk motor olucağı için yeterli olduğunu düşündüğüm için ama tam destekli bi bilgim yk vaktim olursa kendi bayisine de gidip bakıcam motora ama yorumlar hep kötüye çekiyo motoru yorumları okuduktan sonra soğumaya başladım nerdeyse motordan lütfen gerçek test etmiş birileri bilgilendire bilirmi??



bide nette motoru tanıtan videolar var 140 ibre gösterio bu arkadaş 160 nasıl yaptı :S

gaziantepdede 4.700tl miş baya fiyat farkı oluyo orda bulunan arkadaşımız bizzat kendisi motorla ilgilendiyse yardımcı olursa sevinrim şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
merhaba bn aranıza yeni katıldım bnde kuba xy250 -5a almayı düşünüyorum dış görünüş ve ilk motor olucağı için yeterli olduğunu düşündüğüm için ama tam destekli bi bilgim yk vaktim olursa kendi bayisine de gidip bakıcam motora ama yorumlar hep kötüye çekiyo motoru yorumları okuduktan sonra soğumaya başladım nerdeyse motordan lütfen gerçek test etmiş birileri bilgilendire bilirmi??



bide nette motoru tanıtan videolar var 140 ibre gösterio bu arkadaş 160 nasıl yaptı :S

gaziantepdede 4.700tl miş baya fiyat farkı oluyo orda bulunan arkadaşımız bizzat kendisi motorla ilgilendiyse yardımcı olursa sevinrim şimdiden teşekkürler...

ben suanda kubanın 100cub modelını kullanıyorum bu yaz sınunda da xy250 yı almayı dusunuyorum sen yorumlara bakma daha motoru gormeyenler bıle motor kotu dokulur vs.. yorumlar yapıyor motorda 22o ıbre var 160-170 cok rahat zorlanmadan yapar benım 100cc cub bıle duz yolda 115 rahat goruyor kubayı dıger markalarla karsılastırmayın lütfen kuba motor çinde uretılıyor tamam ama honda wuyang ıle ortak uretılıyor ve motorlarının kalıtesı japonlardan asagıya kalır bı yanı yok xy250 nın benım gozumde tek kotu yanı var dıreksıyonu bıraz uzun yapmıslar ama bunu yapmalarındada bı neden vardır :bounce:
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
307
6000 tl çok,çinli malı çin malıdır..kötüdür..boşuna para vermeyin..16 beygir nedir ki allah aşkına?s-s'ciyim deyip gezemzsin..olmaz o iiiiiiiş....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:40 ----------

arkadaşlar bence o motora okadar verilmez.verene tabiki saygı duyuyorum kazasız belasız sürüşler.bendede çin malı motor vardı.derdi asla bitmezdi.1.250 tlye aldım.1.500 masraf ettim.çin malına bulaşmayın.bide isterse 500 cc olsun hem çin malı hemde tek silindir bir işe yaramaz.16,32 beygir çok düşük.ben ona oparayı vereceğime 92 model suzuki srad 600 alıp binerim daha iyi.1 kere tam masraf yaparım adam akıllı binerim.yeni alacak arkadaşlara tavsiye çin malından uzak durun.alın bir 600rr tamam işte :p

katılıyorum arkadaşa..aynıları başıma geldi..git jawa motora bin daha ii..ölüsü gider..
 
Katılım
14 May 2010
Mesajlar
18
Zenbora adlı arkadaşım sana iki sorum olacak:

1-Kuba motorla herhangibi bir ilişkin var mı???
2-16 beygir ve tek silindir olan bir motosikletin nasıl 170-180 bastığını iddia ediyorsun?
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
ben de bugün bayiye gidip gördüm görüşlerimi söyleyeyim
tip olarak çok hoşuma gitti gerçekten güzel sesi de fena değildi racing havası var deposu felan estetik ön far grubu gayet güzel grenajlarla iyi duruyodu lastikler gayet kalın aslında ben motoru hyosunga daha çok benzettim satış görevlisi gümrükten kolay geçmesi için scoter eksozu takıldığını söyledi ama 1-2 ay içinde ücretsiz olarak performans eksozu takacağına garanti verdi.
kuba nın başka modellerini komşum 2 yıldır kullanıyor gayet memnun ama bu motoru alıp kullanan kişilerde görüşlerini yazsa çok daha iyi olur
çin motoru diyoruz ama sonuçta montaj satış dağıtım yerli olunca bi problem olmaz herhalde fiyatı 5800 dediler bana ama antepte neden 4-4.5 civarıymış anlamadım
hızı pek sevmeyen ama fiyakalı bi görüntüm olsun yavaş yavaş artiz artiz gezeyim diyenler için biçilmiş kaftan bu motor çünkü oturuş pozisyonu ve kalıp 600cc havasında sticker değişikliği yaparak neden bir kawa honda yzf görüntüsü yapılabilir.
 
Katılım
9 Haz 2010
Mesajlar
41
ben de bugün bayiye gidip gördüm görüşlerimi söyleyeyim
tip olarak çok hoşuma gitti gerçekten güzel sesi de fena değildi racing havası var deposu felan estetik ön far grubu gayet güzel grenajlarla iyi duruyodu lastikler gayet kalın aslında ben motoru hyosunga daha çok benzettim satış görevlisi gümrükten kolay geçmesi için scoter eksozu takıldığını söyledi ama 1-2 ay içinde ücretsiz olarak performans eksozu takacağına garanti verdi.
kuba nın başka modellerini komşum 2 yıldır kullanıyor gayet memnun ama bu motoru alıp kullanan kişilerde görüşlerini yazsa çok daha iyi olur
çin motoru diyoruz ama sonuçta montaj satış dağıtım yerli olunca bi problem olmaz herhalde fiyatı 5800 dediler bana ama antepte neden 4-4.5 civarıymış anlamadım
hızı pek sevmeyen ama fiyakalı bi görüntüm olsun yavaş yavaş artiz artiz gezeyim diyenler için biçilmiş kaftan bu motor çünkü oturuş pozisyonu ve kalıp 600cc havasında sticker değişikliği yaparak neden bir kawa honda yzf görüntüsü yapılabilir.


Selamlar,

Ben Kuba Racing kullanıcısıyım, daha önce scooter kullandım. Ayırdığım ücret 5800 tl ve ikinci el motor almak istemediğim için Hyosung almadım. Birde açıkçası Hyosungu kontrol edemeyebilirim diye düşündüm. Bu motor 18 beygir. Gelelim izlenimlerime;

Surus olarak çok keyif alıyorum, ama kesinlikle egzosunun değişmesi gerekiyor daha değiştiremedim. fakat grenaj buyuk olduğu için bayağı bir heybetli duruyor. Bunda yeteri kadar tecrübe yaptıktn sonra hyosungun 650ccliğinden almayı planlıyorum bakalım...

Bu arada maalesef 2 hafta önce kırmızı ışıkta durmayan bir servis gelip bana arkadan çarptı ve ben motorla yerde suruklendim.Arka grenaj parçasında çatlak oluştu, sol ayna sol arka ayaklık ve vites ayağı kırıldı. vites ayağı aliminyum kaynak yaptırdım şu anda o şekilde kullanıyorum. Yeni başlayan ve ikinci el motorsiklet almak istemeyenlere tavsiye ederim. Açıkçası ben aldığıma pişman olmadım.

Yaptırdıktan sonra resimde ekleyebilirim. Bu arada istanbul anadolu yakasında bildiğiniz granaj tamiri yapan yer varsa paylaşırsanız seviniirm.
 
Katılım
9 Haz 2010
Mesajlar
41
Zenbora adlı arkadaşım sana iki sorum olacak:

1-Kuba motorla herhangibi bir ilişkin var mı???
2-16 beygir ve tek silindir olan bir motosikletin nasıl 170-180 bastığını iddia ediyorsun?

Selamlar

1. Motorum kuba marka olması dışında herhangi bir ilişkim yok.
2. 170-180 bastığını iddia etmiyorum tahmin ettiğim seyi yazdım. Ben maksimum 160a kadar çıktım ve dahada çıkıcak gibiydi ama ben yeni oldğumdan yavaşladım.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Selamlar

1. Motorum kuba marka olması dışında herhangi bir ilişkim yok.
2. 170-180 bastığını iddia etmiyorum tahmin ettiğim seyi yazdım. Ben maksimum 160a kadar çıktım ve dahada çıkıcak gibiydi ama ben yeni oldğumdan yavaşladım.

Atma recep atma!..:queen:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Selamlar,

Ben Kuba Racing kullanıcısıyım, daha önce scooter kullandım. Ayırdığım ücret 5800 tl ve ikinci el motor almak istemediğim için Hyosung almadım. Birde açıkçası Hyosungu kontrol edemeyebilirim diye düşündüm. Bu motor 18 beygir. Gelelim izlenimlerime;

Surus olarak çok keyif alıyorum, ama kesinlikle egzosunun değişmesi gerekiyor daha değiştiremedim. fakat grenaj buyuk olduğu için bayağı bir heybetli duruyor. Bunda yeteri kadar tecrübe yaptıktn sonra hyosungun 650ccliğinden almayı planlıyorum bakalım...

Bu arada maalesef 2 hafta önce kırmızı ışıkta durmayan bir servis gelip bana arkadan çarptı ve ben motorla yerde suruklendim.Arka grenaj parçasında çatlak oluştu, sol ayna sol arka ayaklık ve vites ayağı kırıldı. vites ayağı aliminyum kaynak yaptırdım şu anda o şekilde kullanıyorum. Yeni başlayan ve ikinci el motorsiklet almak istemeyenlere tavsiye ederim. Açıkçası ben aldığıma pişman olmadım.

Yaptırdıktan sonra resimde ekleyebilirim. Bu arada istanbul anadolu yakasında bildiğiniz granaj tamiri yapan yer varsa paylaşırsanız seviniirm.



hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle. parçarlı kolay buldun mu? parça fiyatları ne alemde?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst