- Katılım
- 19 Haz 2011
- Mesajlar
- 49
Merhaba arkadaşlar bende 2 gün önce XY250-5A aldım şimdilik memnunum
bakımı kaç km de yapılıyor motorum daha 999 da
bakımı kaç km de yapılıyor motorum daha 999 da
s.a ben bu motordan nasip olursa alacağım... sağlamlığnı herşeyini uzun süredir araştırdım içim rahat fakat yedek parça ve hız konusunda korkuyorum böyle bi motora binip ufak tefek motorlara madara olmak adama koyar bu yüzden kullanıcı arkadaşlardan bilgi istiyorum...
Bu makine ben Kanuni servisinde çalışırken bize gelmişti. Deneme fırsatım oldu. Titreşim var. Oturuş pozisyonu tam racing değil. Pek yola oturmuyor. İvmelenmesi de pek iyi değil. Ben beğenmedim.
Alan kişi pek çok sorun yaşadı. Göstergeler bozuktu. Garantiden değişti. Egzoz'da kaçak vardı o değişti. Saplama kırdı . Akü şarj etme sorunu da yaşadı sanırım emin değilim. Yani sorunlu bir makinaydı. Fiyatıda az buz değildi. Benim önerim 2.el hyosung bunu her türlü cebinden çıkartır.
Alınacak makina değil.
hocam bu yazdığını okuyana kadar motoru almaya kararlıydım ancak vazgeçtim :queen: