Kuba Kuba XY250-5A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Haz 2011
Mesajlar
49
Merhaba arkadaşlar bende 2 gün önce XY250-5A aldım şimdilik memnunum
bakımı kaç km de yapılıyor motorum daha 999 da
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
1
s.a ben bu motordan nasip olursa alacağım... sağlamlığnı herşeyini uzun süredir araştırdım içim rahat fakat yedek parça ve hız konusunda korkuyorum böyle bi motora binip ufak tefek motorlara madara olmak adama koyar bu yüzden kullanıcı arkadaşlardan bilgi istiyorum...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
s.a ben bu motordan nasip olursa alacağım... sağlamlığnı herşeyini uzun süredir araştırdım içim rahat fakat yedek parça ve hız konusunda korkuyorum böyle bi motora binip ufak tefek motorlara madara olmak adama koyar bu yüzden kullanıcı arkadaşlardan bilgi istiyorum...

çinlilerin parçaları biribiriyle genellikle uyumlu oluyor, satan firmaya uyumluluğu sorabilirsiniz, performansını kullananlar söylecek ama aerodinamiği gayet sağlam mermi gibi gidecek gibi duruyor, benim hyosung'un da parçalarını işbilen ustalar diğer japon motorlardan uyduruyorlar, mesela geçenlerde honda titanın ateşleme bobinini takmışlardı, kanuni servisine gitsem illa ki orjinalini takarlardı ama yakınımdaki motorcuya gitmiştim, gerçi ilk ve son gidişim oldu :) eski bobin muhtemelen sağlamdı, uzun hikaye :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

Bu makine ben Kanuni servisinde çalışırken bize gelmişti. Deneme fırsatım oldu. Titreşim var. Oturuş pozisyonu tam racing değil. Pek yola oturmuyor. İvmelenmesi de pek iyi değil. Ben beğenmedim.

Alan kişi pek çok sorun yaşadı. Göstergeler bozuktu. Garantiden değişti. Egzoz'da kaçak vardı o değişti. Saplama kırdı . Akü şarj etme sorunu da yaşadı sanırım emin değilim. Yani sorunlu bir makinaydı. Fiyatıda az buz değildi. Benim önerim 2.el hyosung bunu her türlü cebinden çıkartır.

Alınacak makina değil.

bu yorumu görmemişim, dikkate almak lazım :)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
130
ben asagı yukarı bir sene kullandım ve 10 000 km yol yaptım bu motorla.. cok sorun cıkaran bi makine değil. Fakat sorun cıkarmayan bi makinede değil.. :) Yağ soğutma sistemi oldugu için uzun yolda kullanabiliyorsunuz rahatlıkla ama motoru cok sıkıstırmamak sartı ile..Ben sahsen Tokat'ta oldugum zamanlarda.. Ordu Amasya Sivas gibi illeri gezmiştim..
Bi kac değişiklik ile motor hızı 140'a felan cıkıyor. önceden yanlıs bilgi verdiysem affola km'nin azizliğine ugramıstım..
Vibrasyon olayı bence gercekten cok az.. İnanmıyorsanız benm motorumda baska bi cinli motor ile karsılastırmak serbest :) Tabiki bir Honda ile Kıyaslanamaz. Bunuda antiparantez olarak belirteyim..
Yedek parca olarakda parcalarını getirtiyolar ama getirmeleri 1 haftayı buluyo. En son komple conta seti silindir ve üst kapak contası da dahil siparişini vermiştim ve bi haftada gelmişti. Marş kitleyeni-dişli-balata vs. bunlar cok rahat bulunabiliyor.
Görüntü olarak ben komple boyattıgım için cok dikkat cekiyodu. Honda stickerları felan... Isıklarda felan durdugunuzda "Abi 600 lükmü" "Abi Kac basıyoo bu yaa" diyen vatandaşlarla cok karsılasıyorsunuz...bu arada benm kuba'mın resmleride burda..
http://www.motosiklet.net/forum/mot...enim-kubaracingim-resim-ve-video-eklendi.html

Yanlız en cok cıkardıgı sorunu söliyim size.
-Dişli takozu(plastik takoz)ve saplamalar.. Ben satmadan önce kullandıgımda asırı sıklıkta sorun cıkarmıyordu ama bu sattıgım arkadasla hala görüştüğüm için 2 haftada bi takoz değiştirmek zorunda oldugunu söledi.. Oda kullanımdan kullanıma fark ediyor diye düşünüyorum..
-Ben conta setini değiştirmek için motoru actıgımızda Sanzımanda 4.vites geçiş dişlisinin bi bacagının koptugunu gördük ve parcayı bulmak için akla karayı sectik.. En sonda Zealsun'un racinge benzeyen bi modeli var. onunki ile uyum sagladı ve onu kullandıkdı..

Baska sorusu olan yazabilri arkadaslar aklıma gelenleri ve yasadıklarımı paylasmak istedim..
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
hocam bu yazdığını okuyana kadar motoru almaya kararlıydım ancak vazgeçtim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst