kadran 140 nasıl 160 yapıyor ustelık rofajda :silent:
Gaziantepte 4.750 tl fabrikası burada olduğu için:cat:
nası ya türkiyede mi üretiliyo bu? ayrıca 1000 TL mi taşıma masrafı ?
merhaba bn aranıza yeni katıldım bnde kuba xy250 -5a almayı düşünüyorum dış görünüş ve ilk motor olucağı için yeterli olduğunu düşündüğüm için ama tam destekli bi bilgim yk vaktim olursa kendi bayisine de gidip bakıcam motora ama yorumlar hep kötüye çekiyo motoru yorumları okuduktan sonra soğumaya başladım nerdeyse motordan lütfen gerçek test etmiş birileri bilgilendire bilirmi??
bide nette motoru tanıtan videolar var 140 ibre gösterio bu arkadaş 160 nasıl yaptı :S
gaziantepdede 4.700tl miş baya fiyat farkı oluyo orda bulunan arkadaşımız bizzat kendisi motorla ilgilendiyse yardımcı olursa sevinrim şimdiden teşekkürler...
arkadaşlar bence o motora okadar verilmez.verene tabiki saygı duyuyorum kazasız belasız sürüşler.bendede çin malı motor vardı.derdi asla bitmezdi.1.250 tlye aldım.1.500 masraf ettim.çin malına bulaşmayın.bide isterse 500 cc olsun hem çin malı hemde tek silindir bir işe yaramaz.16,32 beygir çok düşük.ben ona oparayı vereceğime 92 model suzuki srad 600 alıp binerim daha iyi.1 kere tam masraf yaparım adam akıllı binerim.yeni alacak arkadaşlara tavsiye çin malından uzak durun.alın bir 600rr tamam işte![]()
ben de bugün bayiye gidip gördüm görüşlerimi söyleyeyim
tip olarak çok hoşuma gitti gerçekten güzel sesi de fena değildi racing havası var deposu felan estetik ön far grubu gayet güzel grenajlarla iyi duruyodu lastikler gayet kalın aslında ben motoru hyosunga daha çok benzettim satış görevlisi gümrükten kolay geçmesi için scoter eksozu takıldığını söyledi ama 1-2 ay içinde ücretsiz olarak performans eksozu takacağına garanti verdi.
kuba nın başka modellerini komşum 2 yıldır kullanıyor gayet memnun ama bu motoru alıp kullanan kişilerde görüşlerini yazsa çok daha iyi olur
çin motoru diyoruz ama sonuçta montaj satış dağıtım yerli olunca bi problem olmaz herhalde fiyatı 5800 dediler bana ama antepte neden 4-4.5 civarıymış anlamadım
hızı pek sevmeyen ama fiyakalı bi görüntüm olsun yavaş yavaş artiz artiz gezeyim diyenler için biçilmiş kaftan bu motor çünkü oturuş pozisyonu ve kalıp 600cc havasında sticker değişikliği yaparak neden bir kawa honda yzf görüntüsü yapılabilir.
Zenbora adlı arkadaşım sana iki sorum olacak:
1-Kuba motorla herhangibi bir ilişkin var mı???
2-16 beygir ve tek silindir olan bir motosikletin nasıl 170-180 bastığını iddia ediyorsun?
Selamlar
1. Motorum kuba marka olması dışında herhangi bir ilişkim yok.
2. 170-180 bastığını iddia etmiyorum tahmin ettiğim seyi yazdım. Ben maksimum 160a kadar çıktım ve dahada çıkıcak gibiydi ama ben yeni oldğumdan yavaşladım.
Selamlar,
Ben Kuba Racing kullanıcısıyım, daha önce scooter kullandım. Ayırdığım ücret 5800 tl ve ikinci el motor almak istemediğim için Hyosung almadım. Birde açıkçası Hyosungu kontrol edemeyebilirim diye düşündüm. Bu motor 18 beygir. Gelelim izlenimlerime;
Surus olarak çok keyif alıyorum, ama kesinlikle egzosunun değişmesi gerekiyor daha değiştiremedim. fakat grenaj buyuk olduğu için bayağı bir heybetli duruyor. Bunda yeteri kadar tecrübe yaptıktn sonra hyosungun 650ccliğinden almayı planlıyorum bakalım...
Bu arada maalesef 2 hafta önce kırmızı ışıkta durmayan bir servis gelip bana arkadan çarptı ve ben motorla yerde suruklendim.Arka grenaj parçasında çatlak oluştu, sol ayna sol arka ayaklık ve vites ayağı kırıldı. vites ayağı aliminyum kaynak yaptırdım şu anda o şekilde kullanıyorum. Yeni başlayan ve ikinci el motorsiklet almak istemeyenlere tavsiye ederim. Açıkçası ben aldığıma pişman olmadım.
Yaptırdıktan sonra resimde ekleyebilirim. Bu arada istanbul anadolu yakasında bildiğiniz granaj tamiri yapan yer varsa paylaşırsanız seviniirm.