- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Motorumun sorunu bu. düşük devirde sürekli ve düzenli bir şekilde ateşleme yapmıyor. öksürür gibi gidiyor.
son benzin aldıktan sonra oldu.Bunun etkisi olabilir mi acaba
Bir de karbüratöre hava giden boru çatlak ve yırtık.Bunun da etkisi varmıdır
ya da ne olabilir sorun.
şimdiden teşekkür ederim
__________________
son benzin aldıktan sonra oldu.Bunun etkisi olabilir mi acaba
Bir de karbüratöre hava giden boru çatlak ve yırtık.Bunun da etkisi varmıdır
ya da ne olabilir sorun.
şimdiden teşekkür ederim
__________________