motorum öksürür gibi yapıyor

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Motorumun sorunu bu. düşük devirde sürekli ve düzenli bir şekilde ateşleme yapmıyor. öksürür gibi gidiyor.
son benzin aldıktan sonra oldu.Bunun etkisi olabilir mi acaba
Bir de karbüratöre hava giden boru çatlak ve yırtık.Bunun da etkisi varmıdır
ya da ne olabilir sorun.
şimdiden teşekkür ederim
__________________
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha önce de borun çatlaksa benzindendir,dizel koymuşlardır istasyondaki tanka belli olmaz.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Motorumun sorunu bu. düşük devirde sürekli ve düzenli bir şekilde ateşleme yapmıyor. öksürür gibi gidiyor.
son benzin aldıktan sonra oldu.Bunun etkisi olabilir mi acaba
Bir de karbüratöre hava giden boru çatlak ve yırtık.Bunun da etkisi varmıdır
ya da ne olabilir sorun.
şimdiden teşekkür ederim
__________________

Sürekli bir şekilde ateşleme yapmadığını nerden anladın? Karbüratör hava hortumuyla alakası yok, ama orayı yamarsan iyi olur motorun için tabiki.. motorun markası neydi?
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
Dizel olsaydı motoru ilk calıstırdıgında motorun direk stop eder ve komple giderdi =)
Bazı motorlarda benzin deposundaki benzini bir pompa aracılıgıyla motora basmak yerine egzos dan cıkan hava basıncını benzini depoya iletmek icin kullanıyorlar. Eger seninkinde oyleyse sorun karburator borusundandır. Motor yeterli benzini yigemiyordur.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Sürekli bir şekilde ateşleme yapmadığını nerden anladın? Karbüratör hava hortumuyla alakası yok, ama orayı yamarsan iyi olur motorun için tabiki.. motorun markası neydi?

sadece bir tahmin: motor susacak gibi olup tekrar ateşleme yapıyor ve sanki bir frene bir gaza basmışım gibi gidiyor. Bu gün bakıma götürdüm. Buji felan değişti. dediğim plastik boru da değişti. ama yine de kısmen yapıyor. belki de benzinden. Motor Ramzey XF 125
teşekkür ederim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:27 ----------

Dizel olsaydı motoru ilk calıstırdıgında motorun direk stop eder ve komple giderdi =)
Bazı motorlarda benzin deposundaki benzini bir pompa aracılıgıyla motora basmak yerine egzos dan cıkan hava basıncını benzini depoya iletmek icin kullanıyorlar. Eger seninkinde oyleyse sorun karburator borusundandır. Motor yeterli benzini yigemiyordur.
bu gün motoru bakıma götürdüm. usta bir sorun yok dedi. ama buji ve plastik boru değişti. Sorun kısmen devam ediyor.benim söylediğim plastik boru hava filtresinin oradan gelip karbüratöre giriyor.
teşekkür ederim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst