- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
- Konu Yazar
- #1
geçenlerde Amasra gezimizde resim çekerken aklıma geldi birde video çekeyim diye.merak ettim kaç km hıza çıkıcak bizim Apache diye neyse başladım çekmeye bizim ekipteki arkadaş yanımdan geçti Apache'siyle allah allah dedim nasıl geçer :cyclopsan sonuçta aynı motor neyse bir elim gazda bir elimde fotoğraf makinası devam.çekme işim bitince vitesi yokladım meğer 4.viteste gidiyormuşum
ama yinede güzel hız sonuçta 150 cc motor.buyrun iyi seyirler 
http://www.youtube.com/watch?v=M7M9LCnXhoA
http://www.youtube.com/watch?v=M7M9LCnXhoA