- Katılım
- 13 Ara 2009
- Mesajlar
- 21
Düz yolda benimkinden 10km hızlı sadece normal bence yenileri daha iyi gidiyomus zaten.
Herkese merhaba arkadaşlar.
Innova i kullanan arkadaşlarla paylaşmak istediğim şey var.motorum şu an 550 km de. 450 km. Den sonra basmaya başladım. Motor düz yolda 100 ü bile görmüyor.motor açılamadımı acaba. Motorhocası arkadaşın motoru 120 yi görüyor. Benimki 100 ü görmüyor.bu ne iştir anlamadım.yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.(özellikle innova i kullanan arkadaşların).bu arada fotoğraflarını da en kısa zaman da atacam foruma.
hocam bence bu motor la oynanmış bence hiç zorlanmadan + siperlikle 120 bi garip geldi sizce?
hocam bence bu motor la oynanmış bence hiç zorlanmadan + siperlikle 120 bi garip geldi sizce?
Şimdi sesini dinledim egsoz sesi tuhafmış bu orjinal olamaz, yakıt ibresi 5 dk tam gaz hızlanmalarda düşmedi o güzel ama.
![]()
arkadaşlar yardımcı olursanız cok iyi olur 1,2 hafta içinde ehliyet alcam honda innova mı alıyım yoksa scoter mi alsam kullanmam kolay olur daha hiç motor kullanmışlığım yok scoter daha mı kolay olur? motoru alınca da günlük 40 km yol gitcem 20 sabah 20 akşam gitcem hız tutkum da yok gideceğim hız 60 ı geçmez ?
arkadaşlar yardımcı olursanız cok iyi olur 1,2 hafta içinde ehliyet alcam honda innova mı alıyım yoksa scoter mi alsam kullanmam kolay olur daha hiç motor kullanmışlığım yok scoter daha mı kolay olur? motoru alınca da günlük 40 km yol gitcem 20 sabah 20 akşam gitcem hız tutkum da yok gideceğim hız 60 ı geçmez ?
evet arkadaşlar 3 hafta aradan sonra motorumu yaptım ve süper bi şekilde çalışıyo sadece ısınma problemim kaldı motosiklet.net iyiki varsın
haklısın satoyama ustam yağım 20-40 yağdı debriyajım gayet güzel eskisi gibi ses yok kavrama problemi yok ama ısınma var işte ben devir aralığı olarak 1.vites 20 2.vites 35-40 arası 3. vites 50.60 arası 4 malum 70.80 arası atarım yağını hangi yağı kullanmamı tavsiye edersiniz bursa-inegöldeyim...
arkadaslar motorun resımlerını koyamadım fakat ilan verdım oradan resımlere bakabılırsınız. her gıttıgım yerde satıyomusun vs gıbı sorular soruyolar bende artık soranlara satıyorum dıyorum 3.000 lıra verdı bı vatandas kabul etmedım ben motorumdan memnunum isine gelen 3.200 u verır alır motoru sahibinden.com da ilan numaram 27047898 herkezede sıddetle tavsıye edıyorum ozellıkle yakıtı cok guzel cebını yormuyo ıstedıgın yere bın gıt otobus ucretıne rahatca gıdebılıyosun parasının hakkını gercekten sonuna kadar hakedıyo bana bu motoru tavsıye eden tüm arkadaslara teşekkur edıyorum...
benım motorum 3 bınlıraya gıdecek motor degıl 3 bınlıraya sıyah 2005 model satıldı ben 3 bınlıraya verecegıme bınerım