Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
12
Herkese merhaba arkadaşlar.
Innova i kullanan arkadaşlarla paylaşmak istediğim şey var.motorum şu an 550 km de. 450 km. Den sonra basmaya başladım. Motor düz yolda 100 ü bile görmüyor.motor açılamadımı acaba. Motorhocası arkadaşın motoru 120 yi görüyor. Benimki 100 ü görmüyor.bu ne iştir anlamadım.yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.(özellikle innova i kullanan arkadaşların).bu arada fotoğraflarını da en kısa zaman da atacam foruma.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba arkadaşlar.
Innova i kullanan arkadaşlarla paylaşmak istediğim şey var.motorum şu an 550 km de. 450 km. Den sonra basmaya başladım. Motor düz yolda 100 ü bile görmüyor.motor açılamadımı acaba. Motorhocası arkadaşın motoru 120 yi görüyor. Benimki 100 ü görmüyor.bu ne iştir anlamadım.yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.(özellikle innova i kullanan arkadaşların).bu arada fotoğraflarını da en kısa zaman da atacam foruma.

Benim motor değil o:),baştan zorlamayın o kadar,kullanma kılavuzunda rodajla ilgili talimata uyun. Rodaj sonunda da alıştıra alıştıra yüksek hızlara çıkın.
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
21
Beyler gidon topuzu kayboldu benimde yeni bi gidon topuzu ne kadardır bilgi sahibi olan varmı? Gidon topuzu gri sivri ucluydu bulanların tarafıma ulastırmasını rica ederiz. :D
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi sesini dinledim egsoz sesi tuhafmış bu orjinal olamaz:p, yakıt ibresi 5 dk tam gaz hızlanmalarda düşmedi o güzel ama.:)
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
Şimdi sesini dinledim egsoz sesi tuhafmış bu orjinal olamaz:p, yakıt ibresi 5 dk tam gaz hızlanmalarda düşmedi o güzel ama.:)

:) onu boşverin ister debriyajla kalkın, ister orta sehpahadayken motoru yere indirip gazlayın 3 vitesteki hız artımı bu kadar olamaz orj. eğer böyle ise hemen satıp alayım bitane :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20 küsür sn'de çıkmadı mı 100km/h'a:silent:
 
Katılım
7 Haz 2010
Mesajlar
16
arkadaşlar yardımcı olursanız cok iyi olur 1,2 hafta içinde ehliyet alcam honda innova mı alıyım yoksa scoter mi alsam kullanmam kolay olur daha hiç motor kullanmışlığım yok scoter daha mı kolay olur? motoru alınca da günlük 40 km yol gitcem 20 sabah 20 akşam gitcem hız tutkum da yok gideceğim hız 60 ı geçmez ?
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
arkadaşlar yardımcı olursanız cok iyi olur 1,2 hafta içinde ehliyet alcam honda innova mı alıyım yoksa scoter mi alsam kullanmam kolay olur daha hiç motor kullanmışlığım yok scoter daha mı kolay olur? motoru alınca da günlük 40 km yol gitcem 20 sabah 20 akşam gitcem hız tutkum da yok gideceğim hız 60 ı geçmez ?

Scooter alırsan vitesliyede geçmek istersin vitesli motor kullanmak ayrı bir tad o yüzden direk innova al zaten kullanması kolay bir motor:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yardımcı olursanız cok iyi olur 1,2 hafta içinde ehliyet alcam honda innova mı alıyım yoksa scoter mi alsam kullanmam kolay olur daha hiç motor kullanmışlığım yok scoter daha mı kolay olur? motoru alınca da günlük 40 km yol gitcem 20 sabah 20 akşam gitcem hız tutkum da yok gideceğim hız 60 ı geçmez ?

Küçük tekerlekli scooterla bozuk yolda çukura denk gelirse vb. hakimiyeti kaybetme tehlikesi daha yüksektir.

Bence ilk motor olarak İnnova en iyisi.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
56
evet arkadaşlar 3 hafta aradan sonra motorumu yaptım ve süper bi şekilde çalışıyo sadece ısınma problemim kaldı motosiklet.net iyiki varsın
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
evet arkadaşlar 3 hafta aradan sonra motorumu yaptım ve süper bi şekilde çalışıyo sadece ısınma problemim kaldı motosiklet.net iyiki varsın

gözün aydın:cat:
motorun normalden fazla ısındığını nasıl anlıyorsun?

genelde hangi yağı kullanırsın?

kavrama vites geçişleri ve debriyaj ne durumda?

not: cub motorlarda bitik ve ayarsız debriyaj yağı çabuk kirletip motoru çabuk ısıtıyor
uzun süreli yanlış yağ kullanımı ve yanlış sürüş tekniği debriyajı çabuk bitiriyor

10-20 bin km ler arası innovalar gördüm motoru bitmiş.

40-60 bin kmlerde innovalar gördüm halen saat gibi.

arkadaşlar innovalarınızı scooter mantığı ile kullanırsanız motorun pek faydasına olmuyor, devir aralığı ve hızı çok iyi ayarlamak hava ısısı ve yol durumuna göre motorun sesini dinleyerek sürüşümüzü ayarlamamız yararımıza olacaktır

hayırlı sürüşler

tatil nedeniyle innovamdan 10 gün uzak kalacağım :) yarın brandayım çekeceğim

bu süre boyunca memleketteki scooterime bineceğim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
56
haklısın satoyama ustam yağım 20-40 yağdı debriyajım gayet güzel eskisi gibi ses yok kavrama problemi yok ama ısınma var işte ben devir aralığı olarak 1.vites 20 2.vites 35-40 arası 3. vites 50.60 arası 4 malum 70.80 arası atarım yağını hangi yağı kullanmamı tavsiye edersiniz bursa-inegöldeyim...
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
23
arkadaslar motorun resımlerını koyamadım fakat ilan verdım oradan resımlere bakabılırsınız. her gıttıgım yerde satıyomusun vs gıbı sorular soruyolar bende artık soranlara satıyorum dıyorum 3.000 lıra verdı bı vatandas kabul etmedım ben motorumdan memnunum isine gelen 3.200 u verır alır motoru sahibinden.com da ilan numaram 27047898 herkezede sıddetle tavsıye edıyorum ozellıkle yakıtı cok guzel cebını yormuyo ıstedıgın yere bın gıt otobus ucretıne rahatca gıdebılıyosun parasının hakkını gercekten sonuna kadar hakedıyo bana bu motoru tavsıye eden tüm arkadaslara teşekkur edıyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
haklısın satoyama ustam yağım 20-40 yağdı debriyajım gayet güzel eskisi gibi ses yok kavrama problemi yok ama ısınma var işte ben devir aralığı olarak 1.vites 20 2.vites 35-40 arası 3. vites 50.60 arası 4 malum 70.80 arası atarım yağını hangi yağı kullanmamı tavsiye edersiniz bursa-inegöldeyim...

mobil1 15w-50

shell advantec vsx 15w-50

alabilirsin
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
arkadaslar motorun resımlerını koyamadım fakat ilan verdım oradan resımlere bakabılırsınız. her gıttıgım yerde satıyomusun vs gıbı sorular soruyolar bende artık soranlara satıyorum dıyorum 3.000 lıra verdı bı vatandas kabul etmedım ben motorumdan memnunum isine gelen 3.200 u verır alır motoru sahibinden.com da ilan numaram 27047898 herkezede sıddetle tavsıye edıyorum ozellıkle yakıtı cok guzel cebını yormuyo ıstedıgın yere bın gıt otobus ucretıne rahatca gıdebılıyosun parasının hakkını gercekten sonuna kadar hakedıyo bana bu motoru tavsıye eden tüm arkadaslara teşekkur edıyorum...


3000 tl ye satabiliyorsan 1 dk bile durma derim daha önce innova satmış biri olarak söylüyorum bunu sana:cat:

Hayırlı satışlar
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
23
benım motorum 3 bınlıraya gıdecek motor degıl 3 bınlıraya sıyah 2005 model satıldı ben 3 bınlıraya verecegıme bınerım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst