Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
MaRaNtZz:

Bakım/onarım işlerinden pek anlamam :) Hatta askerde komutan şoförlüğü (sivil Cherokee jiple makam şoförlüğü) gibi güzel bir görevi (bakım/onarımdan anlamam diyerek) reddettim. Millet birbirini yiyordu halbuki makam şoförlüğü için.

Bana sorarsan, en ufak şeyi ustama danışırım/ (genelde de) ona yaptırırım. Bahsettiğin konu bence çok önemli. Ustasına göstermen daha doğru olur...

En ufak şeyde adamın başını ağırtıyorum ama hassasiyetimi bildiği için beni sabırla dinliyor her seferinde :) Malum, oğlumun başına bişey gelsin istemem :)

Ustamla antifrizi değişeli 1 ay oldu.. Geçen haftada ustamla yağını ve filtresini değiştik. 2 gün sonra seviye kontrolü için rahatsız ettim kendisini :) Aynı gün kendisinden şakayla karışık fırça yedim (daha 2 ay önce bujilere baktık iyiydi, ben zamanı gelince sana söylerim) dedi :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:48 ----------



Deme Hasan :pale:

Ama dediğim gibi genelde full trafikte kullanıyorum malesef. Bizim Topkapı-Aksaray yolundaki 10'a yakın trafik ışığını ve bundan kaynaklanan trafiği bilirsin. Bence o bile yeter bu rakamlara.

Evet aynen söylediğinizi yaptım bana yakın iyi bir motor ustası buldum ve ona danıştımsıkıntı olmadığını fakat sizlerinde söylediği gibi yedek sulukta boş yer kalması gerektiğini söyledi ve biraz boşalttı.:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:24 ----------

Arkadaşım motor soğutma suyu yedek su kabında dolaşmaz.Yedek su kabı(expansıon-genleşme)içindir.Bu yüzden de yarısına kadar doldurulur.Yani radyatör ve motor içinde dolaşan su ısınıp genleştiği zaman buraya gelir ve soğuduğunda yada eksildiğinde buradan tamamlanır.Bizim motorların su kapasitesi 2.7 litre.Ssenin koyduğun 4 su bardağı(normal su bardağı ise:) 0.2 litre) 0.8 lt. antrifiriz yapar ki oda yaklaşık kapasitenin % 30 u yapar.Yani herşey normal.Sorun yok.:cat:

Evet anladığım kadarıyla yedek sulukta belirtilen seviyeyi aşmamak gerekeriyor boşluk kalmalı:cat::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 ----------

bu yaptığınızın hiçbir zararı olmaz,aslında böyle yapmadan önce radyötörün suyunu komple boşaltıp,radyötörü bir iki defa normal su ile yıkadıkdan sonra,önce antifirizi doldurup,sonrada suyunu tamamlasaydınız çok daha sağlıklı olurdu.son olarak da motoru rölantide belli bir süre çalıştırıp suyun seviyesini kontrol edebilirsiniz.

Aslında en güzel çözüm bu fakat radyatörü boşlatmak bir sıkıntı olduğu gibi doldurduğunda da yapacağı hava olayı başka bir sıkıntı. İşim aslı aklıma geldi :pama sıkıntıya girmeyim dedim:wiinkk:
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
:)
beyler,
benim aküde su koymaya meylediyo. geçen sene 600f imde aynısın yapmıştı, yoğun trafikte çok fan açtıktan sonra stop edince marş öldü, motoru vurdurup çalıştırdım. şarjla falan uğraşıp sağda solda rezil olacağıma gidip alayım buna da bi akü :)
uygun fiyatlı kaliteli akü bulan olursa yazsın lütfen, ben bulursam ben de yazarım :)

ya bu arada dün otoyolda 265 km/h sürate zorlanmadan çıktım. Önceki 600f imde 256 da kalmıştım. ondaki egzos bilinmeyen bi markaydı ve sanırım içi de boştu bunda yoshi var, fark bundan kaynaklanabilir mi bilmem ama sonuç hoşuma gitti :)

yalnız bi de şu var, motor ısınınca, fan açıp kapatma seviyelerinde geldiğinde resmen boşa geçmemek için direniyo, yağ yeni değişmiş, kontrolünü de yaptım iyi duruyo gerçekten, acaba 10-50 yağ koysam sorun çözülür mü yoksa ayırmada mı bi sorun olabilir ? ama motor soğukken sıkıntı yok sadece ısınınca bu oluyo ???

bi de cam arayan arkadaşlar (ben de alıcam) marka camla 90 euro civarında (puig). aslında çok güzel bi seçim ama şu aralar cama o kadar para vermek istemiyorum. istanbulda carisma motorda zero gravity kesimi cam var 85 tl de fiyatı var.
kesme çakma cam kullanan var mı ? ben almayı düşünüyorum. sonuçta %50 fiyat farkı var ve de sonuçta sadece cam :))

265 güzel bir km....belki zorlasan 270 km/hz dayanırdı makine... Motorun ısınınca özellikle boşa geçmede zorlanıyorsa, debriyaj baskı saçlarında ısınmadan dolayı yapışma meydana geldiği için olabilir..Saçlar balataların arasında ve balataların ayrılmasını sağlıyor...Yüksek süratlerde ısındığında balataya yapışma olabilir..Büyük ihtimalle o yüzden olduğunu düşünüyorum ama en garantisi açılıp bakılması olacaktır...Genelde pahalı olduğu için bizler balatayı değiştirir saçları değiştirmeyiz..Saçlarda yanma meydana geldi ise böyle bir sıkıntı verebilir.
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Aslında rölantide beklerken hemen hemen tüm araçların harareti yükselir, rüzgarı yiyince soğuma daha iyi olur, zaten fanın soğutmadaki fonksiyonu da bu mantıkla çalışır. Dolayısıyla bu bir rahatsızlık değil. :)

Alçaltma kitini ben Üsküdar'da bir motosiklet mağazasından almıştım fakat o dükkan kapanmış. Başka satan da görmedim, bu nedenle istersen e-bay'dan getirtebilirsin.





Hangi camı takarsan tak, 120'den itibaren dik konumda rüzgar yersin; sonuçta touring ya da enduro makina değil bu.
Cam olarak genelde double buble olanların işlevi ve boyutları hemen hemen aynı zaten, beğendiğini takabilirsin.
Linkdeki cam da motora uygun görünüyor.



Emir ben de aynı şeyleri 1-2 hafta önce yaşadım ve şarjla bir süre daha idare ediyorum ama, akü ömrünü tamamladı sayılır artık. Önümüzdeki ay ben de alacağım kısmetse.
En uygun fiyatlı olarak aşağıdaki linkdeki aküyü tavsiye ederim, geçen konuştuğumda ellerinde yoktu ama 15 güne kadar gelir diyordu, bir görüş istersen :

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-motorsiklet-aku-ytz10s/detay


Bu arada, egsozun çok fazla etkisi olacağını sanmıyorum motorun performansında, sonuçta header+power commander yok değil mi makinede? Birçok faktör olabilir: bu motorun rodajı daha düzgün yapılmıştır; ciğeri daha sağlamdır, hava filtresi, bujileri, yağı daha iyi durumdadır, bu sürüşünde hava daha az rüzgarlıdır vs. :)

Yağ değişiminden önce bende de çok fazla oluyordu bu olay. Yaz aylarında motor çok ısınınca, yağın da çok yeni değilse, o sıcakta yağ işlevini yerine getirmekte biraz zorlanıyor ve boşa biraz boş geçme olabiliyor. Yağının kaç km. önce değiştiğini öğrenip bir yağ değişimi yapabilirsin ya da gerek yok dersen debriyaja da bir baktır istersen. Ben bizim makinalar için full sentetik yağa gerek olmadığını düşünüyorum. 10w40 ya da 10w50 sana kalmış, ben genelde sentetik bazlı 10w40 kullanıyorum.

Cam konusunda sonuçta bakıp beğendikten sonra neden alınmasın? :)

Emre Akü için vermiş olduğun linkte'ki akünün aynısı bende var motoru aldığım kullanıcı o Akünü çok güzel olduğunu söyledi epeydir üzerindeymiş iki xenon bile sorunsuz çalışıyor ama ben tek xenon döndüm ve sorunsuz çalışıyor:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Emir ben de aynı şeyleri 1-2 hafta önce yaşadım ve şarjla bir süre daha idare ediyorum ama, akü ömrünü tamamladı sayılır artık. Önümüzdeki ay ben de alacağım kısmetse.
En uygun fiyatlı olarak aşağıdaki linkdeki aküyü tavsiye ederim, geçen konuştuğumda ellerinde yoktu ama 15 güne kadar gelir diyordu, bir görüş istersen :

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-motorsiklet-aku-ytz10s/detay

Bu arada, egsozun çok fazla etkisi olacağını sanmıyorum motorun performansında, sonuçta header+power commander yok değil mi makinede? Birçok faktör olabilir: bu motorun rodajı daha düzgün yapılmıştır; ciğeri daha sağlamdır, hava filtresi, bujileri, yağı daha iyi durumdadır, bu sürüşünde hava daha az rüzgarlıdır vs. :)

Yağ değişiminden önce bende de çok fazla oluyordu bu olay. Yaz aylarında motor çok ısınınca, yağın da çok yeni değilse, o sıcakta yağ işlevini yerine getirmekte biraz zorlanıyor ve boşa biraz boş geçme olabiliyor. Yağının kaç km. önce değiştiğini öğrenip bir yağ değişimi yapabilirsin ya da gerek yok dersen debriyaja da bir baktır istersen. Ben bizim makinalar için full sentetik yağa gerek olmadığını düşünüyorum. 10w40 ya da 10w50 sana kalmış, ben genelde sentetik bazlı 10w40 kullanıyorum.

Cam konusunda sonuçta bakıp beğendikten sonra neden alınmasın? :)

Emre ,
ben de vlm düşünüyorum bu kez. geçen sene golden diye bi çin malı aldım memnunda kaldım aslında hiç sorun yaşamadım ama vlm daha bilinen bi marka. yuasaya o kadar para verene kadar bundan alırım diyorum bende.

makinede headerstan egzos yok tabi Pc de yok :) ama şundan ötürü fark olabilir gibi geliyo bana, eski motorumdaki egzos açık egzos gibiydi, çok ciddi bi gürültüsü de vardı, bu ise hem daha tok bi sesi var hem de alt devirlerde diğer kadar performans kaybı hissettirmiyo.
Ama tabi diğer motorumu satmadan önce buji ve filtre zamanı gelmişti ondan da biraz güç kaybı olmuş olabilir.

bu arada camı alıcam ama önce ön jantımda bi sorun olduğunu sanıyorum onu halletmem lazım. düşük süratte özellikle bi balans sorunu var bi de ön frende anlık tutup bırakma durumu yaşatıyo bana. önce disketen şüphelendim eğiklik mi var diye ama sanırım jantın göbeğinde bi yamukluk var, fırsat bulursam akşamüstü işten kaçıp jant servisine gidicem söktürüp makinede bi baktırıcam. bu şekilde kullanmak tedirgin ediyo açıkçası...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 ----------

:)

265 güzel bir km....belki zorlasan 270 km/hz dayanırdı makine... Motorun ısınınca özellikle boşa geçmede zorlanıyorsa, debriyaj baskı saçlarında ısınmadan dolayı yapışma meydana geldiği için olabilir..Saçlar balataların arasında ve balataların ayrılmasını sağlıyor...Yüksek süratlerde ısındığında balataya yapışma olabilir..Büyük ihtimalle o yüzden olduğunu düşünüyorum ama en garantisi açılıp bakılması olacaktır...Genelde pahalı olduğu için bizler balatayı değiştirir saçları değiştirmeyiz..Saçlarda yanma meydana geldi ise böyle bir sıkıntı verebilir.

haklısın en kötü ihtimal debriyajda bi sıkıntı olabilir ama öncesinde 10-50 yağ değiştirip bi denemek istiyorum. Çünkü aslında kavraması falan da gayet iyi makinenin.
yağ sorunu çözmezse tatil öncesi debriyajı bi açtırırırım.
bu arada ben de açıkçası 600f'in 260 sınırının üzerine çıkabileceğinden emin değildim (ben de 90 kg yum bu arada :) ) ama hiç zorlanmadı alet ben de şaşırdım :)
gerçi çok gereksiz bi sürat bence. 230 dan sonra tedirginlik, gerginlik ve depoya tecavüz etmekten başka hiçbi getirisi yok:p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hallettim, guzel oldu, saol Emre.
Bu arada bide yavrumun puig'li resmini ekliyim ;) Fitilli halinin resmini henuz cekmedim.

Maşallah, tam kara şimşek :) Düz siyahtan çok fazla yok, ayrı hoşuma gidiyor bu makina.

Emre Akü için vermiş olduğun linkte'ki akünün aynısı bende var motoru aldığım kullanıcı o Akünü çok güzel olduğunu söyledi epeydir üzerindeymiş iki xenon bile sorunsuz çalışıyor ama ben tek xenon döndüm ve sorunsuz çalışıyor:cat:

Tahmin ediyordum iyi bir akü olduğunu ama, olumlu yorum almak da iyi oldu.:cat:
Bende de 2 senedir VLM'nin başka bir aküsü var (YTX9-BS), bundan daha düşük bir model olmasına rağmen iyi idare etti bu zamana kadar.

Emre ,
ben de vlm düşünüyorum bu kez. geçen sene golden diye bi çin malı aldım memnunda kaldım aslında hiç sorun yaşamadım ama vlm daha bilinen bi marka. yuasaya o kadar para verene kadar bundan alırım diyorum bende.

makinede headerstan egzos yok tabi Pc de yok :) ama şundan ötürü fark olabilir gibi geliyo bana, eski motorumdaki egzos açık egzos gibiydi, çok ciddi bi gürültüsü de vardı, bu ise hem daha tok bi sesi var hem de alt devirlerde diğer kadar performans kaybı hissettirmiyo.
Ama tabi diğer motorumu satmadan önce buji ve filtre zamanı gelmişti ondan da biraz güç kaybı olmuş olabilir.

bu arada camı alıcam ama önce ön jantımda bi sorun olduğunu sanıyorum onu halletmem lazım. düşük süratte özellikle bi balans sorunu var bi de ön frende anlık tutup bırakma durumu yaşatıyo bana. önce disketen şüphelendim eğiklik mi var diye ama sanırım jantın göbeğinde bi yamukluk var, fırsat bulursam akşamüstü işten kaçıp jant servisine gidicem söktürüp makinede bi baktırıcam. bu şekilde kullanmak tedirgin ediyo açıkçası...

haklısın en kötü ihtimal debriyajda bi sıkıntı olabilir ama öncesinde 10-50 yağ değiştirip bi denemek istiyorum. Çünkü aslında kavraması falan da gayet iyi makinenin.
yağ sorunu çözmezse tatil öncesi debriyajı bi açtırırırım.
bu arada ben de açıkçası 600f'in 260 sınırının üzerine çıkabileceğinden emin değildim (ben de 90 kg yum bu arada :) ) ama hiç zorlanmadı alet ben de şaşırdım :)
gerçi çok gereksiz bi sürat bence. 230 dan sonra tedirginlik, gerginlik ve depoya tecavüz etmekten başka hiçbi getirisi yok:p

Jant önemli evet, ihmale gelmez.
Ben de en fazla 267 gördüm ama yol-trafik durumu fazlasına müsade etmedi. Biraz daha gideri vardı ama dediğin gibi gereksiz o süratler.
Yalnız merak ediyorum, 1 kere deneyeceğim topspeed kaç gidecek makina, en fazla 20-30 sn. gider bırakırım sonrasında.
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
bende geçen sene çeşme otobanında 265 yaptım 2 motorduk ondeki arkadaşım yavaşlayınca yavaşlamak zorunda kadım bende ama daha giderdi sanırım arkadaşımda var o 280 yaptığını söylemişti.Ama bence de o hızlar gereksiz.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
26
Arkadaşlar.
Tesadüf sonucu liseden bir arkadaşımın CBF 1000 motorunu almış bulunuyorum..Güzelim CBR 600 F makinayla evliliğimiz kısa sürdü ama CBF 1000 de çok rahat bir makina arkadaşlar.:) Ama zorlayınca biraz o da "deliriyor" ama zaten aradığım deli makina değildi. Artçıyla uzun yol yapmaktı..Yeni makina full aksesuarlı (orjinal yan çantalar, topcase, elcik ısıtma, karbon panel kaplama vs..)
CBR 600 daha satılmadı. (4.500 lerde şu anda) Herhangi bir yere ilan vermedim..Önceliği olan arkadaşlar var tabii. Ama siz de bilesiniz..Burası ilk göz ağrımız ne de olsa..:)

Selamlar..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar.
Tesadüf sonucu liseden bir arkadaşımın CBF 1000 motorunu almış bulunuyorum..Güzelim CBR 600 F makinayla evliliğimiz kısa sürdü ama CBF 1000 de çok rahat bir makina arkadaşlar.:) Ama zorlayınca biraz o da "deliriyor" ama zaten aradığım deli makina değildi. Artçıyla uzun yol yapmaktı..Yeni makina full aksesuarlı (orjinal yan çantalar, topcase, elcik ısıtma, karbon panel kaplama vs..)
CBR 600 daha satılmadı. (4.500 lerde şu anda) Herhangi bir yere ilan vermedim..Önceliği olan arkadaşlar var tabii. Ama siz de bilesiniz..Burası ilk göz ağrımız ne de olsa..:)

Selamlar..

Ooo Gürsel Abi hadi hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. :)
Sonunda buldun artçılı uzun yolluk bir motor kendine:mrgreen:
Litrelik makinanın torku da mükemmeldir. Özellikle orjinal çanta olayı da süper olmuş.:cat:
Sen genç ve hızlı olanı bırakıp, daha olgun ve oturaklıdan yana kullanmışsın tercihini. Ama unutma, ne olursa olsun ilk aşk başkadır; unutulmaz.:cherry:
Topicten kopma Gürsel abi, izlenimlerini paylaş yeni motorla alakalı; 600F'le kıyaslarsan, farklarını, artı ve eksilerini anlatırsan seviniriz. :)
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Arkadaşlar.
Tesadüf sonucu liseden bir arkadaşımın CBF 1000 motorunu almış bulunuyorum..Güzelim CBR 600 F makinayla evliliğimiz kısa sürdü ama CBF 1000 de çok rahat bir makina arkadaşlar.:) Ama zorlayınca biraz o da "deliriyor" ama zaten aradığım deli makina değildi. Artçıyla uzun yol yapmaktı..Yeni makina full aksesuarlı (orjinal yan çantalar, topcase, elcik ısıtma, karbon panel kaplama vs..)
CBR 600 daha satılmadı. (4.500 lerde şu anda) Herhangi bir yere ilan vermedim..Önceliği olan arkadaşlar var tabii. Ama siz de bilesiniz..Burası ilk göz ağrımız ne de olsa..:)

Selamlar..

Hayırlı olsun gürsel abi. Kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
14
Arkadaşlar.
Tesadüf sonucu liseden bir arkadaşımın CBF 1000 motorunu almış bulunuyorum..Güzelim CBR 600 F makinayla evliliğimiz kısa sürdü ama CBF 1000 de çok rahat bir makina arkadaşlar.:) Ama zorlayınca biraz o da "deliriyor" ama zaten aradığım deli makina değildi. Artçıyla uzun yol yapmaktı..Yeni makina full aksesuarlı (orjinal yan çantalar, topcase, elcik ısıtma, karbon panel kaplama vs..)
CBR 600 daha satılmadı. (4.500 lerde şu anda) Herhangi bir yere ilan vermedim..Önceliği olan arkadaşlar var tabii. Ama siz de bilesiniz..Burası ilk göz ağrımız ne de olsa..:)

Selamlar..

yeni motorunuz hayırlı olsun,Gürsel abi.kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
23
Merhaba arkadaşlar..... 2004 cbr600f'im var ve sağ grenajdakı ufak bı hasardan dolayı benım sticker pert :) reklamcılara gösterdım gölgeli bişey bunları yapamayız vs.. Hazır almalısın gibilerinden konustular bunu nerden bulabılır veya yaptırabılırım veya daha önce yaptırmış olan varmı bu konuda bılgılerınızı benımle paylaşırsanız mınnettar kalırım.... Ilginiz için şimdiden teşekkür ederim......
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Merhaba arkadaşlar..... 2004 cbr600f'im var ve sağ grenajdakı ufak bı hasardan dolayı benım sticker pert :) reklamcılara gösterdım gölgeli bişey bunları yapamayız vs.. Hazır almalısın gibilerinden konustular bunu nerden bulabılır veya yaptırabılırım veya daha önce yaptırmış olan varmı bu konuda bılgılerınızı benımle paylaşırsanız mınnettar kalırım.... Ilginiz için şimdiden teşekkür ederim......

Motor boya-grenaj işi yapanlarda olur genelde. Orjinal Honda servisinden almaya kalksan sağlam para isterler bir sticker için. :)
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Motor boya-grenaj işi yapanlarda olur genelde. Orjinal Honda servisinden almaya kalksan sağlam para isterler bir sticker için. :)

Emre'nin yazdığı gibi servisler epeyce pahalı. Grenaj onarım işleri yapanlarda daha uygun fiyata bulunuyor.

Ben ali ustadan Gri CBR 600 F için fiyat almıştım;

Sağ Grenaj Sticker Üst - 47.00
Sağ Grenaj Sticker Orta (Küçük) - 12.30
Sağ Grenaj Sticker Orta (Büyük) - 129.00
Sağ Grenaj Sticker Alt (HONDA) - 56.00

Sol Grenaj Sticker Üst - 47.00
Sol Grenaj Sticker Orta (Küçük) - 12.30
Sol Grenaj Sticker Orta (Büyük) - 129.00
Sol Grenaj Sticker Alt (HONDA) - 56.00

Toplam bir Grenaj 245.00 TL Boya ve onarımda ayrıca 500.00 TL.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
beyler tahmin ettiğim gibi ön jantım yamukmuş onu düzelttirdim balans yaptırdım hazır elleri değmişlken arka lastiği de söktürdüm ona da balans ayarı yapıldı , ön lastikteki titreşimden kurtuldum toplam 50 tl verdim, 30 jant düzeltme 20 ön arka lastik balans ayarı.
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
emre'nin yazdığı gibi servisler epeyce pahalı. Grenaj onarım işleri yapanlarda daha uygun fiyata bulunuyor.

Ben ali ustadan gri cbr 600 f için fiyat almıştım;

sağ grenaj sticker üst - 47.00
sağ grenaj sticker orta (küçük) - 12.30
sağ grenaj sticker orta (büyük) - 129.00
sağ grenaj sticker alt (honda) - 56.00

sol grenaj sticker üst - 47.00
sol grenaj sticker orta (küçük) - 12.30
sol grenaj sticker orta (büyük) - 129.00
sol grenaj sticker alt (honda) - 56.00

toplam bir grenaj 245.00 tl boya ve onarımda ayrıca 500.00 tl.

Bir sticker 129 TL mi :cyclopsan???. Oy oy oyyyy.
Önceki motoruma kendim sticker yaptirmistim. Tabiiki burada bahsettigimiz orjinal sticker ama yinede denenebilir bence. Tek yapman gereken orjinal stickerin yüksek çözünürlüklü resmini bulman yada bir şekilde oluşturman (Bizim motorun logo-stickerleri oyle cok alangirli janjanlı şeyler değil, grafiker birisi 5dk da çizer vb). Sonrasında ozalitçilerden (ör: kadiköy cemil ozalit) kaliteli dış ortam stickeri olarak bastırtabiliyorsun. Ben geçen sene 4 adet büyük sticker için 10 TL gibi bişi ödemiştim.
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Bir sticker 129 TL mi :cyclopsan???. Oy oy oyyyy.
Önceki motoruma kendim sticker yaptirmistim. Tabiiki burada bahsettigimiz orjinal sticker ama yinede denenebilir bence. Tek yapman gereken orjinal stickerin yüksek çözünürlüklü resmini bulman yada bir şekilde oluşturman (Bizim motorun logo-stickerleri oyle cok alangirli janjanlı şeyler değil, grafiker birisi 5dk da çizer vb). Sonrasında ozalitçilerden (ör: kadiköy cemil ozalit) kaliteli dış ortam stickeri olarak bastırtabiliyorsun. Ben geçen sene 4 adet büyük sticker için 10 TL gibi bişi ödemiştim.

Evet ortadaki gri fonlar ve CBR yazısı ile en büyük parça olduğu için:queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Gürsel Bey,
cbf1000 hayırlı olsun. herhalde topikten 600f ten sonrs cbf1000 e geçen 2. kişisiniz, izlenimleriniiz paylaşırsanız sevinirim.

beyler bu da benim yeni motorun resimlerinden biri. yağmurlar nedeniyle çok pis ben de yıkatmıyorum inatla :

dsc00377ua.jpg


bakışım biraz ilginç olmuş farkındayım:mrgreen:
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
beyler tahmin ettiğim gibi ön jantım yamukmuş onu düzelttirdim balans yaptırdım hazır elleri değmişlken arka lastiği de söktürdüm ona da balans ayarı yapıldı , ön lastikteki titreşimden kurtuldum toplam 50 tl verdim, 30 jant düzeltme 20 ön arka lastik balans ayarı.

Balans ayaranı nerde kime yaptırdın...:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:33 ----------

Bir sticker 129 TL mi :cyclopsan???. Oy oy oyyyy.
Önceki motoruma kendim sticker yaptirmistim. Tabiiki burada bahsettigimiz orjinal sticker ama yinede denenebilir bence. Tek yapman gereken orjinal stickerin yüksek çözünürlüklü resmini bulman yada bir şekilde oluşturman (Bizim motorun logo-stickerleri oyle cok alangirli janjanlı şeyler değil, grafiker birisi 5dk da çizer vb). Sonrasında ozalitçilerden (ör: kadiköy cemil ozalit) kaliteli dış ortam stickeri olarak bastırtabiliyorsun. Ben geçen sene 4 adet büyük sticker için 10 TL gibi bişi ödemiştim.

Orjinaline geçen sene servisten 250 tl istemişlerdi... Boya badana hariç...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst