Dreamdark, Yeschim ve Remzi_39'un Ağva Gezisi :)

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Haftasonu İstanbul yakınlarında bir yerlere kaçalım dedik ve taa Almanya'lardan gelen Remzi'yi de yanımıza alarak Ağva'ya doğru yola çıktık. :)

Bostancı'da buluşup depolarımızı doldurduktan bir buçuk saat sonra Ağva'daydık.
Şile'den sonra Ağva'ya ulaşmak için sahilyolunu tercih ettik. Köylerin içinden geçerek giden yol birazcık bozuk.

Kalacak yer işini hallettikten sonra doğru plajda aldık soluğu.
Neyseki saat öğleni geçiyordu ve çok aşırı sıcak yoktu, ıstakoz gibi kızarmadık. :) Deniz sezonunu da açmış olduk nihayet.



Deniz faslı bittikten sonra sıra geldi akşamki mangal için alışveriş yapıp yola çıkmaya. :)



İşte gezinin en sevdiğim kısmı:queen:







İşte gecenin en mutlu anı :p Nasıl yediğime Remzi bile şaştı.:mrgreen:



Mangaldan sonra nehir kenarında birer kahve içerek ilk günümüzü noktaladık.

Ertesi gün kahvaltımızı yine nehir kenarında ve balıklarla birlikte yaptık.





Bu sefer de Remzi sildi süpürdü ama:p



Kahvaltıdan sonra Göksu Nehri'nde tekne gezintisine çıktık.
Doğayla iç içe, güzel mimarileriyle çok keyifli birçok otel ve ev mevcut nehir boyunca.













Tekne turumuzu tamamladıktan sonra nehir kenarındaki otellerden birinde kahva keyfi yapalım dedik ve Yeşim'in Yaprak Dökümü dizisinin bazı bölümlerinden tanıdığı otele dalıverdik. :)

Otel girişinde bizi karşılayan küçük dostumuzu da fotoğrafladık : :)





















Yeşim'le Remzi başladılar tavlaya. :)



Remzi, satranç oynar misali düşünüyor yapacağı hamleyi. :)



Sonunda tavlayı koltuğunun altına vermeye çalışıyor ama almıyor Yeşim.:mrgreen:
Fena dağıttı Remzi vallahi, ama o kadar yoldan geldi şimdi yenip de gönderilmezki değil mi karıcığım?:queen:





Dönüşte orman yolundan geldik, bu yolun asfaltı daha düzgün, bol virajlı ve çok daha keyifli bir yoldu.
Şile'den birkaç km. sonra başlayan ve kilometrelerce uzayan Pazar günü eve dönüş trafiğini görünce, motosiklet kullandığımıza birkez daha şükrettik. Yoksa herhalde en az 4 saat sürerdi eve dönmemiz.

Çok keyifli bir haftasonu idi, iyiki geldin Remzi, daha nice gezilere diyelim. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Çok mahcubum çook :(

Çok şahane olmuş, arkadaşlık, motosikletin bir araya getirdiği insanlar..
Remzi bana çok kızgınsın sen değil mi? :(
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ağva ne güzelmiş ya. Ben bu kadar olduğunu tahmin etmiyordum
Güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz :)
Sevgili emre siz pansiyondamı kaldınız yoksa çadırdamı ?
Camping alanı varmı orada?

Bu arada yeşim abla baya kilo vermis sanırım :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Güzel kareler Remzi paşam hayatından memnun gibi...dönmez valla Alamanyaya...:p
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
güzel eğlenmiş siniz.arkadaş lar...helal...eee remzide türküyenin denizi kumu birde arkadaşlığını görünce gitmez artık almanyalara herhalde...birde trafik olmasa tadından yenmez ama o da gülün dikeni misali....

bu arada emre pansiyonun adı yeri fiyatını pm atarsan bi haftasonu bizde kaçıp bi kafa dinlemek isteriz orada bayağı güzel..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Aha Remzi'yi de kaybettik.:p
Bakalim geriye kaç kilo donecek bu adam.:cherry:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ağva ne güzelmiş ya. Ben bu kadar olduğunu tahmin etmiyordum
Güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz :)
Sevgili emre siz pansiyondamı kaldınız yoksa çadırdamı ?
Camping alanı varmı orada?

Bu arada yeşim abla baya kilo vermis sanırım :silent:

Emre çadırı çok seviyor ben de konforu sayemde kalamadı çadırda :queen:
Birazcıcık zayıflamıştım demek farkediliyo :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emre çadırı çok seviyor ben de konforu sayemde kalamadı çadırda :queen:
Birazcıcık zayıflamıştım demek farkediliyo :cherry:

Umarım bende birazcıcık zayıflarım yeşim abla.
Uzun ince bir yolda yürümeyi isterdim, fakat şuan su aygırı sınıfına nail olduğum için almıyorlar beni o yola :)
Ben şu otel fiyatlarıyla ilgili emre abi ile pm'den bi görüşeyim.
Saygılar :)
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Karşılaşmamamızın sebebi belli oldu :) Güzel yermiş kaldığınız yer bir dahaki sefere çadırı evde bırakıcaz galiba :)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok... yorum yok...

oy oy sucuklu yımırta mı o :sunny:

::surprise


ivit sana da yaparım gelince balkonda yiriz :cherry: kuzucuk sen bi gel de neler yaparım ben sana :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------

Karşılaşmamamızın sebebi belli oldu :) Güzel yermiş kaldığınız yer bir dahaki sefere çadırı evde bırakıcaz galiba :)

Ben çadırı oldum olası pek sevmem, toprağın üzerinde yatamıyorum zaten ölünce içine gömülücez ne gerek var :p Biraz huyluyum yani temizlik, konfor isterim tatilde ama doğayla iç içe olurum gündüz gece o ayrı ama yatmaya gelince ı ııhh :mrgreen:
Bırakın tabii:)
 
Katılım
31 Mar 2010
Mesajlar
292
çok güzel yerlermiş, bende ağvayı bu kadar bilmiyordum..
konakladığınız pansiyon ve o çevredeki pansiyonlar ile ilgili aşağı yukarı bir fiyat bilgisi verirseniz bizde gitmeyi düşünüyoruz :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bir ADANALI olarak,AĞVA'nın adını ve methini çok duymuştum ama bu kadar güzel bir yer olduğunu bilmiyordum.sayenizde görmüş oldum.remzi kardeşimizin de geleceğini okumuştum ama geldiğini kaçırmışım.hoş geldin diyorum.güzel yerler,güzel dostluklar.paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan sevgilerimle.:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ortalama pansiyon fiyatları kişi başı 30 TL. Kahvaltı dahil 40 TL. Apart şeklinde olursa 90 - 150 TL. arası değişiyor. Tabi bu fiyatlar okullar açılmadan önceki haftaydı bu hafta tam sezon diye değişiyor olabilir. Dere kenarındaki otellerde konaklama ise biraz tuzlu :) Kişi başı 150 TL. gibi kahvaltı dahil. Daha yüksek fiyata olanları da var tabii.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir ADANALI olarak,AĞVA'nın adını ve methini çok duymuştum ama bu kadar güzel bir yer olduğunu bilmiyordum.sayenizde görmüş oldum.remzi kardeşimizin de geleceğini okumuştum ama geldiğini kaçırmışım.hoş geldin diyorum.güzel yerler,güzel dostluklar.paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan sevgilerimle.:rendeer:

Sizleri de bekleriz efenim, sevgiler bizden :rendeer: Daha çok ve güzel fotolar var ama Emre bu kadar koyabilmiş iş yerinden evden ekleriz bir ara :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kişi başı 150 TL mi :cyclopsan
O işletme sahipleri asgari ücreti 5000 tl zannediyor herhalde?
4 gün konaklasan 600 tl yani?
Yani orta halli bi ailenin bir aylık kira parası :cyclopsan
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Ortalama pansiyon fiyatları kişi başı 30 TL. Kahvaltı dahil 40 TL. Apart şeklinde olursa 90 - 150 TL. arası değişiyor. Tabi bu fiyatlar okullar açılmadan önceki haftaydı bu hafta tam sezon diye değişiyor olabilir. Dere kenarındaki otellerde konaklama ise biraz tuzlu :) Kişi başı 150 TL. gibi kahvaltı dahil. Daha yüksek fiyata olanları da var tabii.

aboooo.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst