Düsseldorf-Babaeski

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aga biz pazar günü 300 kmlik gezide patladık resmen hamlamışız...artı totoş fena acıyor...uzun sürüş esnasında ne kadar mola versekde boş ...hadi gel bakam...
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
50
Hayırlı yolculuklar. Bol bol mola vererek, böylelikle hem vücut hem de zihin olarak dinlenerek gelin. Yunanistan'da 16-17 yaşında gençler scooterları ile sokaklarda cirit atıyor, aman dikkat. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
hayırlı yolculuklar...bol foto bekliyoruz...kazasız belasız gelmen dileğiyle...
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlısıyla, kazasız, sorunsuz, zevkli bir sürüş yaparak gelmeniz dileğiyle.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hayırlı yolculuklar şimdiden remzi... uzun ve yorucu bir yolculuk olucak yoruldugundan fazla eglenmeni dilerim... kazasız belasız tamamlarsın inşallah tüm gezini... görüşmek dileğiyle :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Remzi hayirli yolculuklar.
Geceleri soguk olur, sirtina kalin bisey al, üsütme.
Terli terli su içme.
Tanimadigin insanlarla konusma.
Karsidan karsiya geçerken dikkatli ol, eger orada buyuklerin varsa elinden tut seni karsiya geçirsinler.

::sluu::

Bi de hizli gitme diycem ama senin motoru dusununce....
:cherry::p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Remzi hayirli yolculuklar.
Geceleri soguk olur, sirtina kalin bisey al, üsütme.
Terli terli su içme.
Tanimadigin insanlarla konusma.
Karsidan karsiya geçerken dikkatli ol, eger orada buyuklerin varsa elinden tut seni karsiya geçirsinler.

::sluu::

Bi de hizli gitme diycem ama senin motoru dusununce....
:cherry::p

bu adamcağızı Bulgar polisi ayağına mafya çevirirse sonu fena olur...:paltından atınıda alırlar valla...saf oğlan bizim iRemzi abi ya...:queen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
iyi dilekleriniz icin hepinize cok cok tesekkürler arkadaslar..

Hemşeriymişiz :bounce:

Hayırlı yolculuklar.

Hemseriyiz demek? :bounce:
Bunu daha önceden söyleseydin yahu..
Herkes ayagini denk alsin bundan sonra.. :p

Bi de hizli gitme diycem ama senin motoru dusununce....
:cherry::p

Herseferinde yeniden anliyorum bana 1200 cc neden aldirtmadin..
Beni düsündügünden degilmis aslinda...
Forumda bana sarmak icinmis.. :pr::pr::pr:
Su matoru düsmeden sürmeyi bir ögreneyim sana yapacagimi biliyorum ben. :bounce:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Remzi abi nerelerdesin ya cumartesi veya pazar arayacam seni dedin ama :silent: arıyorum telefonada ulaşılmaıyor sanırım ülke dışına kapalı hattın var

iyi haberleriniz bekliyoruz
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hoşgelmiş remzi abi şimdi telefonda konuştuk (=

yolda başına gelmedik kalmamış ama ehliyet ruhsat pasaport telefon düşürmüş yolda öyle gelmiş... italyada karakola gitmiş kaybettiklerine dair bir belge vermişler eline
az önce konuştuk yolda baya bir yağmurlu geçmiş yola çıkarken hava 30 ederceydi almanya çıkışınca yakalandım diyor yağmura (=
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hoşgelmiş remzi abi şimdi telefonda konuştuk (=

yolda başına gelmedik kalmamış ama ehliyet ruhsat pasaport telefon düşürmüş yolda öyle gelmiş... italyada karakola gitmiş kaybettiklerine dair bir belge vermişler eline
az önce konuştuk yolda baya bir yağmurlu geçmiş yola çıkarken hava 30 ederceydi almanya çıkışınca yakalandım diyor yağmura (=


vay be pişmiş tavuğun başına gelenler misali...üzüldüm...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Remzi hoş geldin hemişo:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst