Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Abi badicinin karatecinin tersine gitmicen...:queen:


Yahu bu mişlenler yağ gibi akıyor şerefsiz yolda...bi topac açayımda malı övelim...:p

abi bende anti mişlen topacı açsam mı diyodum:mrgreen:harbiden okadar varmı bu lastikler bende hiç duro kullnmadım ki direk bunlara bindik birisi bana motorunu versin ama lastikler duro olsun:mrgreen:bakmak istiyorum nekadar dandik:)

ama motorun akıp gittiği dogru böle 100-110 giderken bile kaymak gibi akıyo maşallah:mrgreen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
irclerimin deseni bozuk diye gidonum sallıyor. irc yaramaz dedik, arkadaşım 800 liraya takım pirelli aldı koca motora onda da sallıyor.

mişlen dunlop metzelır deneyeceğim bundan sonra.

ya da bayi ile peşinen konuşup gidon sallarsa değiştiririm deyip ona göre alacağım.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
irclerimin deseni bozuk diye gidonum sallıyor. irc yaramaz dedik, arkadaşım 800 liraya takım pirelli aldı koca motora onda da sallıyor.

mişlen dunlop metzelır deneyeceğim bundan sonra.

mişlen de kimi zaman sallıyor hafif ama bazende ellerimi bıraksamda istediğim yere kendisi gitcekmiş gibi duruyor bende anlam veremedim:)ama genelde sallanma olmuyor sallanma oldugu zaman arkamda yük oluyor yani mişlen bu konuda iyi sonuçta asfalt lastiği:)ve mete abi o lastikten almış en iyisi budur:mrgreen:



ben kacar herkese iyi akşamlar, benim cocuk arıza cıkarıyor.

iyi akşamlar herzaman bekleriz:rendeer:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
mücahitim hıza göre yapıyor. 60-70 arası asena bende. bu hızın altı ve üstü delikanlı :mrgreen:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
mücahitim hıza göre yapıyor. 60-70 arası asena bende. bu hızın altı ve üstü delikanlı :mrgreen:

döneklik yapıyo desene:)valla asfalt motorcularına mişlen on numara mete abi aldıktan sonra övmeye başladı bende bugün korkmadan virajlara yatıyorum:)gerçekten güven veriyor hiç bu kadar yatırmamıştım motoru ama lastikler yattıkça yatıyor valla:mrgreen:bide arka lastik kalınlığı 100 olsa tamam artık:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi bende anti mişlen topacı açsam mı diyodum:mrgreen:harbiden okadar varmı bu lastikler bende hiç duro kullnmadım ki direk bunlara bindik birisi bana motorunu versin ama lastikler duro olsun:mrgreen:bakmak istiyorum nekadar dandik:)

ama motorun akıp gittiği dogru böle 100-110 giderken bile kaymak gibi akıyo maşallah:mrgreen:

sen durolarla vakit geçirseydin biraz anlardın kıymetini...her frende Calgary Kış Olimpiyatlarında gibi kayardın sağa sola yaplalardın...

irclerimin deseni bozuk diye gidonum sallıyor. irc yaramaz dedik, arkadaşım 800 liraya takım pirelli aldı koca motora onda da sallıyor.

mişlen dunlop metzelır deneyeceğim bundan sonra.

ya da bayi ile peşinen konuşup gidon sallarsa değiştiririm deyip ona göre alacağım.

dostum servisimin dediği direksiyon sallanmasının tek nedeni arka çantanın aerodinamiği bozmasıymış...

ben kacar herkese iyi akşamlar, benim cocuk arıza cıkarıyor.

iyi geceler usta...

mişlen de kimi zaman sallıyor hafif ama bazende ellerimi bıraksamda istediğim yere kendisi gitcekmiş gibi duruyor bende anlam veremedim:)ama genelde sallanma olmuyor sallanma oldugu zaman arkamda yük oluyor yani mişlen bu konuda iyi sonuçta asfalt lastiği:)ve mete abi o lastikten almış en iyisi budur:mrgreen:

:

:cat: işimiz asfaltla haci...çamurda toz toprakta duro tadı versin önemli değil...:cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
sen daha dur abi mişlenlerle bide yağmurda git daha zevkli oluyo full yağmurda lastikler sanki daha sağlam tutuyo yeri su değilde bali yağıyo sanki:mrgreen:

bende övmeye başladım ya helal olsun sana abi:)ama sölediklerinizden onu çıkarıyorum öbür lastikler dandikmiş harbiden,kullanmadığım için bişe diyemiyorum..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İyi geceler beyler...Allah rahatlık versin...:rendeer:

eyvallah dostum...tatlı rüyalar...

sen daha dur abi mişlenlerle bide yağmurda git daha zevkli oluyo full yağmurda lastikler sanki daha sağlam tutuyo yeri su değilde bali yağıyo sanki:mrgreen:

bende övmeye başladım ya helal olsun sana abi:)ama sölediklerinizden onu çıkarıyorum öbür lastikler dandikmiş harbiden,kullanmadığım için bişe diyemiyorum..

kanka ben bişeyi yaşamadan tavsiye etmem...pahalı denen şey aslında pahalı değilmiş...aradaki fark cüzi ...bu buz motorcularda az reklam yapsa millet zaten tercihini yapmış gider bunları taktırır...ama kuryelerin çoğunda görüyorum...bana çok mişlen derlerdi...ben illa başka ne tavsiye edersin deyince başka bişey tavsiye etmezlerdi...:cat:

bende bilardoya takılayım biraz...iyigeceler...:cat:
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
günaydın arkadaslar size bişey danıscam yapmak istedigim şey bana mantaklı geliyo bide sizin fikrinizi alim dedim:silent: şimdi bende 150 zc vardı 1400 liraya elimden cıkardım parası 5 ay sonraya tam olarak elime gececek 2 ay sonrada elime 2100 lira para gececek allah kısmet ederse bu 1400 den haric motoru bu parayla mı alım yoksa bankadan 3000 liralık bi kredi cekip 2 senede 150 150 mi ödesem diorum bu sayede elimde ekstradan 3500 lira param olcak tanıdıklar dior kredi cekme boşver falan ama aklıma cok yatıyor benmde alırsam da yaa ybr 125 yada cbf 150 almak istiyorum bunların piyasıda fazla düşmüyor askere kadar rahatlıkla binerim die düşünüyorum ne dersiniz arkadaslar fikir verirseniz sevinirim:cat:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
günaydın arkadaslar size bişey danıscam yapmak istedigim şey bana mantaklı geliyo bide sizin fikrinizi alim dedim:silent: şimdi bende 150 zc vardı 1400 liraya elimden cıkardım parası 5 ay sonraya tam olarak elime gececek 2 ay sonrada elime 2100 lira para gececek allah kısmet ederse bu 1400 den haric motoru bu parayla mı alım yoksa bankadan 3000 liralık bi kredi cekip 2 senede 150 150 mi ödesem diorum bu sayede elimde ekstradan 3500 lira param olcak tanıdıklar dior kredi cekme boşver falan ama aklıma cok yatıyor benmde alırsam da yaa ybr 125 yada cbf 150 almak istiyorum bunların piyasıda fazla düşmüyor askere kadar rahatlıkla binerim die düşünüyorum ne dersiniz arkadaslar fikir verirseniz sevinirim:cat:


Kesinlikle borç yapma,biraz sabırlı ol,parangelince alırsın,adımlarını sağlam atmış olursun,hesapta olmayan birsorunla karşılaşırsın,Allah korusun bütün hesabın allak bullak olur...Bankalar,yağmurlu günde adamın elinden şemsiyesini alırlar...

Bilmem anlatabildimmi...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bu yaşıma kadar bankalarla işim olmadı, olmaz.

bankalara elini kolunu kaptıracağına, paran varsa alacaksın yoksa daha çok çalışacaksın.

bir bankalara, bir de gsm firmalarına gıcığım, gıcıktan da öteyim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar cfsine ybr aynası taktırmak isteyenler...yan sanayide markamı olur demeyin oluyor...ayna üzerinde WIWI yazan aynayı Sirkecide bulamadık...

Erdiye aldığımız kısa saplıydı ve hemen ilk arızasını verdi sağ teki...geri dönüp değiştirdik...

bu marka çin aynası sağlam...işçilikten belli...bu WİWİ yi getiren adamlar İzmirde şu kişiler...

ve ayna çifti ne kadar tahmin edin..

çifti 10 tl...:pr:


http://www.motorcuhayri.com.tr/



FEVZİPAŞA BULVARI 1366 SOK. NO :1/B BASMANE/İZMİR TEL +90 232 4450291




almanız gereken ayna burada...yeni takım uzun saplı ybr ayna takımı...burada ben Gültepede tesadüfen buldum bu WİWİ yi...




http://www.motorcuhayri.com.tr/GRUPLAR/AYNA GRUBU.htm

adamları aradım perakende satışlarıda var...ama İzmirden biri toptan alırda ihtiyacı olanlara yollarsa çok makbule geçer...uzun saplı olan dikkat edin...dün kısa saplı aldık Erdiye aslında görüyorum dedi ama çok işlevsel değil...




Bu fotoğraftaki kısa saplı olan...









Bu elvıs biraderimin aynası..usun saplı..

metehan ustam aynaların goruntusu -
yenı modelın aynasımı degulmı bılmıyorum



işte ybr aynası




benimkiler malumunuz...
SANY0081-1.jpg


SANY0082-1.jpg



SANY0083-1.jpg




Aynanın ilk müşterilerdinden biri Samsundan mmucit biraderim...bi liste oluşturalım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------

uzun kısa yeni eski takım benimde kafam karıştı aslında...tek yapmanız gereken taktıktan sonra aynanın %50 si gidonun bittiği yerden dışarı kaymış olması...ölçüyü buna göre yapın...uzun kısa anlarsınız aslında...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
uzun kısa yeni eski takım benimde kafam karıştı aslında...tek yapmanız gereken taktıktan sonra aynanın %50 si gidonun bittiği yerden dışarı kaymış olması...ölçüyü buna göre yapın...uzun kısa anlarsınız aslında...

Abi beni yazın. Görünüşüde bizim aynalardan kat kat iyi duruyor, yalnız böyle aynanın yarısı dışa sarkık güzel duruyormu metehan abi? Eğer getirtilecekse beni direk yazın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst