- Katılım
- 25 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,524
- Motosikleti
- Hornet
sen elleme motorunu moruk)fazladan karbüratör çıkartırsın sen
)
sn ne arıon olum burda
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:13 ----------
vida artmadıgı zmn kesin elimizde kalıo
![]()
Burdada mı rahat yok :mrgreen:
Vida arttığından o yüzden mutlu oluyorum o anlık olması bile beni mutlu ediyo
motorunu kendi sökenler kervanına ben de katıldım. zincir ve dişli temizliğim biraz önce bitti.
işte ön dişlimin 6500 kmdeki hali
![]()
bu da ön dişlinin kapağının içeriden görünümü ve benim ameliyat eldivenlerim
![]()
wd 40ın 10da birini anca kullanmışımdır butun zinciri diş fırçasıyla çok rahat temizledim ama fırçadan etrada sıçrayan yağ zerrelerini motor ve janttan temizlemek epey uğraştırdı. jantları da wd 40 sıkarak kolaylıkla temizledim. wd 40 oringsiz zincirler için zararlı değilmiş.
o kadar çok peçete kullandım ki bana yeterince peçete verirseniz dünyayı temizleyebilirmişim. işte çöpler
![]()
![]()
yere gazeteleri serdim kendim de oturdum 1 saat kadar uğraştım sonunda başardım
![]()
ve işte yeni givi çantalarımla süslenmiş oyuncağım
![]()
![]()
![]()
![]()
çantaların sanki bunun için yapıldığını söylemiştim. ayrıca körüklerini açarak tam 2 katı genişlik elde edebiliyorsunuz.
benden bilgilerini sabırla esirgemeyen ismail kardeşime teşekkür ediyorum. anlattıkları sayesinde 10. açışımmış gibi söküp taktım motoru.
resimdeki yamukluk neden olmuş anlamadım ama böyle temiz oldu işte.
![]()
jr. benim motorun ön dişliyi görseydin sen
O zincir orda nası dönüyomuş aklım almadı ama şimdi şıkır şıkır orası
Bu arada arka lastiğinin markasını merak ettim benim lastikle dişleri aynı yani görüntüsü..
Bide arka dişlin yamuk gibi:silent:
Zincir bi acaip duruyo bilmiyorum resimden mi kaynaklanıyo ama dilersen bi bak:rendeer: