Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
sen elleme motorunu moruk:))fazladan karbüratör çıkartırsın sen:))



sn ne arıon olum burda :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:13 ----------



vida artmadıgı zmn kesin elimizde kalıo
:D

Burdada mı rahat yok :mrgreen:
Vida arttığından o yüzden mutlu oluyorum o anlık olması bile beni mutlu ediyo :p

motorunu kendi sökenler kervanına ben de katıldım. zincir ve dişli temizliğim biraz önce bitti.

işte ön dişlimin 6500 kmdeki hali

IMG0282A.jpg


bu da ön dişlinin kapağının içeriden görünümü ve benim ameliyat eldivenlerim :p

IMG0283A.jpg


wd 40ın 10da birini anca kullanmışımdır butun zinciri diş fırçasıyla çok rahat temizledim ama fırçadan etrada sıçrayan yağ zerrelerini motor ve janttan temizlemek epey uğraştırdı. jantları da wd 40 sıkarak kolaylıkla temizledim. wd 40 oringsiz zincirler için zararlı değilmiş.

o kadar çok peçete kullandım ki bana yeterince peçete verirseniz dünyayı temizleyebilirmişim. işte çöpler :p

IMG0284A.jpg


IMG0285A.jpg


yere gazeteleri serdim kendim de oturdum 1 saat kadar uğraştım sonunda başardım

IMG0286A.jpg


ve işte yeni givi çantalarımla süslenmiş oyuncağım

IMG0287A.jpg


IMG0288A.jpg


IMG0290A.jpg


IMG0291A.jpg


çantaların sanki bunun için yapıldığını söylemiştim. ayrıca körüklerini açarak tam 2 katı genişlik elde edebiliyorsunuz.

benden bilgilerini sabırla esirgemeyen ismail kardeşime teşekkür ediyorum. anlattıkları sayesinde 10. açışımmış gibi söküp taktım motoru.

resimdeki yamukluk neden olmuş anlamadım ama böyle temiz oldu işte.

IMG0289A.jpg

jr. benim motorun ön dişliyi görseydin sen :pale:
O zincir orda nası dönüyomuş aklım almadı ama şimdi şıkır şıkır orası :p

Bu arada arka lastiğinin markasını merak ettim benim lastikle dişleri aynı yani görüntüsü..

Bide arka dişlin yamuk gibi:silent:
Zincir bi acaip duruyo bilmiyorum resimden mi kaynaklanıyo ama dilersen bi bak:rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ismail bende bu hafta sonu zincir ve dişlileri temizlemeyi düşünüyorum gazyağ mı kullanayım temizledikten sonra koruyucu olarak hangi yağı süreyim

@mimoza_cbf_
Temizlik olarak en iyi çözüm gazyağı, bazı petrol istasyonlarında pompadan direk satışı yapılıyor. O şekilde bulursan litresi 2-3 lira olması lazım.
Temizlikte çok etkili. Bir boya fırçası ile güzelce uygularsın.

Komple zinciri gazyağı ile temizledikten sonra bide üstünde ben su tutuyorum zincirin her tarafına, gazyağı iyice gitsin diye. Sonra o hali ile yağlamadan önce ortalama 20-30 dakika mümkünse 1 saat civarı bekliyorum ki iyice zincir kurusun. Gazyağı kalmışsa aralarda buharlaşsın uçsun diye.

Bekledikten sonrada zincir yağlama spreyleri ile yağlayabilirsin.
Ben Mobil1 zincir yağlama spreyini kullanıyorum.

Yağlama işinide mümnkünse akşama doğru yapmalı. Sabaha kadar bekleyen zincir iyice yağı emer ve sıçratma yapmaz :cat:

Bu arada arka lastiğinin markasını merak ettim benim lastikle dişleri aynı yani görüntüsü..

Bide arka dişlin yamuk gibi:silent:
Zincir bi acaip duruyo bilmiyorum resimden mi kaynaklanıyo ama dilersen bi bak:rendeer:

Arka lastik IRC marka, bendeki de bundan, sana bahsettiğim gibi aynı fabrikadan bonsun ve pony markalarıda çıkıyor ama onlar çakma IRC diye bilinir :cherry:

Dişlide ise; tam deklanşöre basarken fotoğraf makinesi oynamış.
O yüzden yamuk gözüküyor.
Dikkat edersen janttada yamukluk var. :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Dişlide ise; tam deklanşöre basarken fotoğraf makinesi oynamış.
O yüzden yamuk gözüküyor.
Dikkat edersen janttada yamukluk var. :)

Jant'a hiç dikkat etmemiştim :)

Abi sen memnunmusun irc'den şahsen ben ponyden memnun olmamakla beraber kısmetse mişlen taktırmak istiyorum..
Biraz tuzlu fakat kullananların yorumlarına göre hakkını veren bi lastik..

@Jr.
Bu arada çantalarını çok beğendim..Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan..
O kadar çok istediğim şey varki şu motora yapmak istediğim hepsi maddiyat..Aklıma yan çantalarıda soktun:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Jant'a hiç dikkat etmemiştim :)

Abi sen memnunmusun irc'den şahsen ben ponyden memnun olmamakla beraber kısmetse mişlen taktırmak istiyorum..
Biraz tuzlu fakat kullananların yorumlarına göre hakkını veren bi lastik..

Duroyu kullandıktan sonra tüm lastikler insana güzel geliyor.
Sen orijinal duroları kullanmadığın için bunlar kötü zannediyorsun.
Mücahidde michelin ile başladı o da duro kullanmadı , michelin kötü diyor :)

Durolara nazaran bence çok iyi diyeceğim ama
sanırım senin için bi anlam ifade etmeyecek bu :)

Michelin, pirelli vs. kullanmadım yorum yapmam doğru olmaz.

Şimdi benim exceldeki istatistik servis tabloma baktımda :)
Ön arka IRC'leri 22.08.2009 tarihinde motorum 5557 kilometrede iken takmışım.

Şu anda 18,500 km.deyim, ön ve arka lastikte 1'er tane fitil var. Onun haricinde şimdilik memnunum.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Duroyu kullandıktan sonra tüm lastikler insana güzel geliyor.
Sen orijinal duroları kullanmadığın için bunlar kötü zannediyorsun.
Mücahidde michelin ile başladı o da duro kullanmadı , michelin kötü diyor :)

Durolara nazaran bence çok iyi diyeceğim ama
sanırım senin için bi anlam ifade etmeyecek bu :)

Michelin, pirelli vs. kullanmadım yorum yapmam doğru olmaz.

Şimdi benim exceldeki istatistik servis tabloma baktımda :)
Ön arka IRC'leri 22.08.2009 tarihinde motorum 5557 kilometrede iken takmışım.

Şu anda 18,500 km.deyim, ön ve arka lastikte 1'er tane fitil var. Onun haricinde şimdilik memnunum.

Mücahit benim motor senden sene olarak bilmiyorum ama km. olarak 0.390km.daha genç
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Duroyu kullandıktan sonra tüm lastikler insana güzel geliyor.
Sen orijinal duroları kullanmadığın için bunlar kötü zannediyorsun.
Mücahidde michelin ile başladı o da duro kullanmadı , michelin kötü diyor :)

Durolara nazaran bence çok iyi diyeceğim ama
sanırım senin için bi anlam ifade etmeyecek bu :)

Michelin, pirelli vs. kullanmadım yorum yapmam doğru olmaz.

Şimdi benim exceldeki istatistik servis tabloma baktımda :)
Ön arka IRC'leri 22.08.2009 tarihinde motorum 5557 kilometrede iken takmışım.

Şu anda 18,500 km.deyim, ön ve arka lastikte 1'er tane fitil var. Onun haricinde şimdilik memnunum.

Abi aslında doğru diyosun..Benim asıl sorunum ön tekerdeki Balon..
Onu hertürlü değiştiricem değiştirmişken 2sini birden değiştiriyim diyorum ama arka lastiğin daha dikenleri duruyo..Belli 1 ay olmamıştır değişeli..
Bi yanım diyoki öne al bi irc..
Diğer yanım 2sinide mişlen taktır..
Ama mişlen için bekliyiceğime önede ircyi taktiriyim..Bari şu direksyon titremesinden kurtulurum..
Mişlene vericeğim paranın kalanıylada bakımını vs yaparım:p
Organizeyi yaptım abi saolasın..

Bu arada abi ben eski çin scooterimda duro vardı çok memnundum..4 bin km kullandım virajlara SS gibi giriyodum..Arkamda ne cbr 125 ler uçtu tarlaya:mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Mücahit nerden çıktı şimdi:silent:İsmail diyicektim:mrgreen:

Sıcaktan beynim sulandı herhalde:)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Mücahit benim motor senden sene olarak bilmiyorum ama km. olarak 0.390km.daha genç


hocam bana mı söledin bunu yoksa aydoğanx'mi:)bi anda bi bağ kuramadım da:)

bu arada evet ben mişlenlerden şikayetciyim:mrgreen:bizim motorlara göre değil tam asfalt lastiği benim lastikler böle hem dişli hemde asfaltta rahat gidicek bi lastik olucak:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Mücahit nerden çıktı şimdi:silent:İsmail diyicektim:mrgreen:
No problem :)
Mayıs 2009'da sıfır kilometre olarak almıştım keratayı :)
Aklıma takılan tek nokta 18500km.ye geldim ama henüz subap ayarı yaptırmadım bu alete.

Bakalım eğer yakıt tüketimi olarak çok yükseklere çıkarsa subap ayarı için makineye girişmeyi düşünüyorum. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:52 ----------

bu arada evet ben mişlenlerden şikayetciyim:mrgreen:bizim motorlara göre değil tam asfalt lastiği benim lastikler böle hem dişli hemde asfaltta rahat gidicek bi lastik olucak:mrgreen:

Sen lastiklerini "Emrah.ark" ile takas yap o zaman :p :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Subap ayarını neile yapıcaksın İsmail?

Silindir üst kapağı söküldükten sonra sentil çakısı ile bu hassas subap ayarı yapılıyor.
Emme subabı 0,08 milimetre
Eksoz subabı 0,12 milimetre olacak diye biliyorum.

Tekrar kontrol etmek lazım bu rakamları. Doğruluğundan şu anda emin değilim.

Fakat olası yanlış ayarlamalarda subap kırması yada çakması şeklinde motora çok ciddi zararları olabilecek kritik bir işlem.

Bakalım güvenebileceğim bir usta bulabilirsem yaptırırım, yoksa iş başa düşecek. Kolları sıvayacağız :)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Günaydın arkadaşlar



Murat; bu desen Metzelerin ME22 modeli işte.
ME22%286%29.gif

Distribitör firmanın dediğine göre türkiyede tubeless olanı (sanayi jargonuyla dubleks :)) satıllmıyor. Sadece Türkiye'de iç lastikli olan modelleri var. CBF150'de bu lastiği tubeless olarak kullanmak tehlikeli. Çünkü yanakları iç lastikli bir yapıya sahip.

Ha sağda solda bunu tubeless olarak takan ve "dubleks taktım çok güzel oldu abi, 1 yıldır kullanıyorum hiçbişey olmadı taş gibi lastik." söylemleri var.

Ama motosiklet üstündeyken sadece 2 lastik yere temas ediyor. Olası bir sert frenaj veya sert kasiste bu lastiğin jant yanağından çıktığını düşünmek bile korkutucu.



:cherry::cherry: Eyvallah Ferhat sağolasın.
Bu ortam hepbirlikte olduğumuz sürece güzel:rendeer:

Honda'nın yetkili servislerinden bu sayfaları okuyanlar var emin ol.
Okusunlar ve müşterilerini "yolunacak kaz" olarak görmekten vazgeçsinler.
Bu sayfanın en altına bakarsan sürekli kayıtlı bazı üyeler ve genelde 10 civarıda kayıtsız üye yani misafir var.
Kim dersin bu misafirler:)

Umarım yetkili servislerden bu satırları okuyanlar foruma üye olup aramıza katılırlar ve biz bilmediklerimizi onlardan öğreniriz, onlarda bu ortamdan yararlanırlar. Ama genelde bizde "ben en iyisini bilirim" mantığı olduğu için az bir olasılık.



Gezgin kardeşim cidden merak etmeye başlamıştık. Uzun süredir gözükmüyordun ortalarda. Bu kadar arayı açma. :)

ismail aga bu lastiğimin modelini bilmiyordum bende şimdi baktım yeni öğrendim me22 olduğunu ancak eminimki bu lastik tubetype degildi TUBLESS ti kesinlikle eminim ve aradan hemen hemen 2 senenin geçtiğini varsayarsak bence artık getırmıyor galıba distribütörü metzellerin :wiinkk: ama cidden ybrde kunlanırken her açıdan memnun kaldığım bi lastikti hiç bir şikayetim olmadı ve şimdi bulsam kesin takarım cbf me:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:35 ----------

Servis sorumlusunun ve mahle arkası ustamın dediğide 2 yıl...enteresan bişey anlatayım shınko ön lastiğim var önde zaman içinde ön titremeye başladı...ama desenlerde damla erime yok...sanki sıfır lastik...ama birde baktım desenler yavaş dışarı atmaya başlıyor denge ondan boazuluyormuş meğer...bu dediğim olay 114-15 aylık ön lastikd eoluyor...



kadran bozuk hacı garantiden münkünse değiştirt...



fena durmamış...ama kafada olmamış..yanlar güzel tabi...:cat:






argadaşım baramız var mişlen taktırdık Allahıma pinlerce kez şükür...servet düşmanlığı yapmayıng...:pIRC falan böyle markalarla uğraşmayın aslanım...kurtarın kendinizi bu kısırdöngüden...:p

lastikler ikiye ayrılır...Michelın ve diğerleri...:queen::cherry:



vay biraderim hoşgeldin özlettin kendini...her daim bekleriz ...



Allah sonunu benzetmesin...:p

vay be zengin olmak böyle birşeymidir acep:queen::) bende senin gibi oleydim kesin mişlen yada bulma imkanım olsa metzeller takarım kesın %100 ama fakir adamız vesselam ırc lerle devam(yanlış anlamayalım ırc kunlanan dostlarım kendı adıma konusuyorum saygılar):wiinkk::):rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:38 ----------

hocam bana mı söledin bunu yoksa aydoğanx'mi:)bi anda bi bağ kuramadım da:)

bu arada evet ben mişlenlerden şikayetciyim:mrgreen:bizim motorlara göre değil tam asfalt lastiği benim lastikler böle hem dişli hemde asfaltta rahat gidicek bi lastik olucak:mrgreen:

hımm o zaman takas yapalım mücahit lastikleri bak hem tam senin istedigin gibi arkada 100 lük ırc var hem 3000 km kadar ya yaptı yada yapmadı bende mişlen istiyom amma denk gelir ha :queen::queen::):p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 ----------

No problem :)
Mayıs 2009'da sıfır kilometre olarak almıştım keratayı :)
Aklıma takılan tek nokta 18500km.ye geldim ama henüz subap ayarı yaptırmadım bu alete.

Bakalım eğer yakıt tüketimi olarak çok yükseklere çıkarsa subap ayarı için makineye girişmeyi düşünüyorum. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:52 ----------



Sen lastiklerini "Emrah.ark" ile takas yap o zaman :p :mrgreen:

ismail zaten mümkün mertebe yaptırma o ayarı cokta kurcalama ne kadar az kurcalarsan o kadar iyidir subap ayarı:wiinkk::) kendinde girişme yaw hızır ustaya giderik hallettiririk önce ustadan ögrensen daha iyi her zaman için:rendeer: bide mücahitin lastiklere sulanmayın haa:queen::):p
ne demiş eleman hiç davranma benimkidir telsim reklamında mı gecıyodu oyle bişiydi aklımda kalmış mücahit duy sesimi ses verrrrrr:):):)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ismail aga bu lastiğimin modelini bilmiyordum bende şimdi baktım yeni öğrendim me22 olduğunu ancak eminimki bu lastik tubetype degildi TUBLESS ti kesinlikle eminim

Murat, kullandığın me22 lastiğin yanağında tubeless ibaresi olduğunu net olarak hatırlıyormusun?
Hatırlıyorsan firmalarla bide bu lastik konusunda irtibata geçmeye çalışacağım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çok önemli not...YBR aynası taktırmak isteyenlere bir uyarım olacak piyasada çok farklı uzunluklarda ayna var...Erdi bugün aldı...ama kısayı aldı...benim taktırdığım WİWİ markalı ayna...aklınızda olsun...çin işi yan sanayi demeyin...Erdinin aldığı ayna gerçekten kısaydı...sonra kısa alıp hani arkayı görecektik falan demeyin...en uzun saplı yeni takım olandan alın...

Arkadaşlar yine güzel bir gezi yaptık...Öncelikle Mücahitle Mecidiyköyde buluştuk bujisini verdim ...Sonra Taksimde Erdiyle buluşup Sarıyerden Garipçeköyde bayağı takıldık...

Yosunların ve tuzlu su kokularının içinde kayalıklarda dolandık sonra Rumelifenerine geçtik...balık ağlarını tamir eden garipçeköylüler ne kadarda huzurluydu ve şenşakrakdı...görmeliydiniz...köyün kahvesinde çay içtik...harika bir gündü...yemyeşil yollarda yol yapmanın keyfi anlatılmaz...

Bu arada Erdi makinasına lastik alacak önlü arkalı...Yeniköyde Pazarbaşı Honda...IRC için ön arka işçilik dahil kaç para dedi tahmin edin ...215 lira...yuhhh...:queen:


lastik sirkecide ön 50 arka 60 gayme çoğu yerde....işçilik 30 lira deseniz maksimum 130-140 lira...Sosyete motorcusu ünvanını hakediyor işinize gelirse tabi...bence bu fiyatı iş yapmamak için söylüyor...yani yüksek veriyor ki biz ameleler uğramasın...Zenginlere hitap ediyor...:pr:

vay be zengin olmak böyle birşeymidir acep:queen::) bende senin gibi oleydim kesin mişlen yada bulma imkanım olsa metzeller takarım kesın %100 ama fakir adamız vesselam ırc lerle devam(yanlış anlamayalım ırc kunlanan dostlarım kendı adıma konusuyorum saygılar):wiinkk::):rendeer:

:):):)


Paranın gözü kör olsun...:p bu dünyanın çivisi çıkmış naparsın kimi havyar yiyor doyuyor kimi ekmekle doyuyor...:p
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
Merhaba herkese iyi akşamlar.2.el İstanbul içerisinde cbf 150 sini satan önerebileceğiniz tanıdık biri var mı?(sahibinden.com dan ilan önerisi de olabilir).Kilometresi yılı önemli değil. Yeterki bakımları falan zamanında yaptırılmış olsun ve ciddi bi kaza atlatmamış olsun.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler:)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Murat, kullandığın me22 lastiğin yanağında tubeless ibaresi olduğunu net olarak hatırlıyormusun?
Hatırlıyorsan firmalarla bide bu lastik konusunda irtibata geçmeye çalışacağım.

evet hacı kesın olarak hatırlıyorum tubeless yazdıgını sadece modelını bılmıyordum onuda karsılastırarak yorumladım ve senın bılgılerınle me22 ve kesın tubeless ama dedıgım gıbı 2 sene kadar oluyor belkı onceden getırmıstır dıstrubutor sımdıde getırmıyor olabılır:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 ----------

Çok önemli not...YBR aynası taktırmak isteyenlere bir uyarım olacak piyasada çok farklı uzunluklarda ayna var...Erdi bugün aldı...ama kısayı aldı...benim taktırdığım WİWİ markalı ayna...aklınızda olsun...çin işi yan sanayi demeyin...Erdinin aldığı ayna gerçekten kısaydı...sonra kısa alıp hani arkayı görecektik falan demeyin...en uzun saplı yeni takım olandan alın...

Arkadaşlar yine güzel bir gezi yaptık...Öncelikle Mücahitle Mecidiyköyde buluştuk bujisini verdim ...Sonra Taksimde Erdiyle buluşup Sarıyerden Garipçeköyde bayağı takıldık...

Yosunların ve tuzlu su kokularının içinde kayalıklarda dolandık sonra Rumelifenerine geçtik...balık ağlarını tamir eden garipçeköylüler ne kadarda huzurluydu ve şenşakrakdı...görmeliydiniz...köyün kahvesinde çay içtik...harika bir gündü...yemyeşil yollarda yol yapmanın keyfi anlatılmaz...

Bu arada Erdi makinasına lastik alacak önlü arkalı...Yeniköyde Pazarbaşı Honda...IRC için ön arka işçilik dahil kaç para dedi tahmin edin ...215 lira...yuhhh...:queen:


lastik sirkecide ön 50 arka 60 gayme çoğu yerde....işçilik 30 lira deseniz maksimum 130-140 lira...Sosyete motorcusu ünvanını hakediyor işinize gelirse tabi...bence bu fiyatı iş yapmamak için söylüyor...yani yüksek veriyor ki biz ameleler uğramasın...Zenginlere hitap ediyor...:pr:



Paranın gözü kör olsun...:p bu dünyanın çivisi çıkmış naparsın kimi havyar yiyor doyuyor kimi ekmekle doyuyor...:p

ya oyle usta bosverelım ekmegimize bakalım bız demı:wiinkk::rendeer::cat: saka bı yanada sen ısı bıraktın gezınıyonuz valla hafta içleride hayat sıze guzel valla:queen::):queen:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
Duroyu kullandıktan sonra tüm lastikler insana güzel geliyor.
Sen orijinal duroları kullanmadığın için bunlar kötü zannediyorsun.
Mücahidde michelin ile başladı o da duro kullanmadı , michelin kötü diyor :)

Durolara nazaran bence çok iyi diyeceğim ama
sanırım senin için bi anlam ifade etmeyecek bu :)

Michelin, pirelli vs. kullanmadım yorum yapmam doğru olmaz.

Şimdi benim exceldeki istatistik servis tabloma baktımda :)
Ön arka IRC'leri 22.08.2009 tarihinde motorum 5557 kilometrede iken takmışım.

Şu anda 18,500 km.deyim, ön ve arka lastikte 1'er tane fitil var. Onun haricinde şimdilik memnunum.


15,570 km dedir duroları kullanıyorum sabun gibi kayıyo ama ısındığı zaman performansı bence iyi, tam akrobasi yapmalık lastik valla :p
bu arada cbf topiği çok hızlı gidiyor artık takip etmek zorlaştı dostlar..
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
15,570 km dedir duroları kullanıyorum sabun gibi kayıyo ama ısındığı zaman performansı bence iyi, tam akrobasi yapmalık lastik valla :p
bu arada cbf topiği çok hızlı gidiyor artık takip etmek zorlaştı dostlar..

İlhan kardeşim;
Bujini yolladım. Özel mesajla kargo takip linkinide gönderdim sana.
Hayırlı olsun

Varmı arkadaşlar başka CPR9EA-9 isteyen?
20 bujiden son 4 tanesi kaldı.


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:30 ----------

evet hacı kesın olarak hatırlıyorum tubeless yazdıgını sadece modelını bılmıyordum onuda karsılastırarak yorumladım ve senın bılgılerınle me22 ve kesın tubeless ama dedıgım gıbı 2 sene kadar oluyor belkı onceden getırmıstır dıstrubutor sımdıde getırmıyor olabılır:wiinkk:

Tamam Murat, sağolasın :cat:

Erdi bugün aldı...ama kısayı aldı...

Yukarıdaki kısım tehlikeli olmuş :p:cherry:

İyi gezmişsiniz valla. Helal olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst