Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bir depo ile yedeğe geçmeden 470 km yol yaptım çok iyi arkadaşlar...
resmen kokluyor bu alet...

usta şimdi burada JR nikli kardeşimiz 60 km de 5.vitese attığını ve bu sayede inanılmaz tasarruflar yaptığını anlattı bize...bu hız aralığını koruyarak 80 i geçmeden 5.vites düşük devirlerde tasarruf sağlanıyormu...sen nasıl bu ölçüme ulaştın...benim makina 320-330 larda yedeğe geçer...yedekle 500 km diyelim...

tavsiyen nedir...birde lastik hususunda ne dersin...ön arka takım değiştircem...

pırellı mt65...unılı...ırc seçeneklerim var...üçüde aynı fiyatlarda...

birde YAĞ MOTUL koyucam 15/50 fantazi işi...fikrin nedir...
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Benim arka lastik pony abi Made in Turkey..İrc'yle aynı fabrikada üretiliyomuş..
Aydoğan abi söylediydi :)

Bana da irc diye pony verdiler.Lastiğim patlamıştı mecbur aldım.Duro dan bin kat iyi kaymıyo ama servisteki usta bunlar eski model lastik alacağın zaman hep yeni çıkan deseni al demişti
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Mete han direk muhatap olmadım ancak uniliyi ii diyorlar. Fiyatıda uygun bence ucuz olanı ve tavsiye edilenlerden birini al.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
nası benzin musluğunda sorun yokmu yani...e yuh valla...:p saat yönünde yedek unutma...:wiinkk: sizin tükkan Tekel bayimi hacı ne satıyonuz...Tuborgmu Efesmi

Abi Izgara Salonum var ufak ama etkili:)
Efes,Cocacola,Yeni Raki Anlaşmalı çalışıyoruz abi..
Kışın kimse yoktu bu semtte..
Raki Balik olayı çok yapiyodum..
Sezona giriyoruz yavaş yavaş yemek 2. plana atildi..
Sudan çok Bira satiyorum:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bana da irc diye pony verdiler.Lastiğim patlamıştı mecbur aldım.Duro dan bin kat iyi kaymıyo ama servisteki usta bunlar eski model lastik alacağın zaman hep yeni çıkan deseni al demişti

Nalburdan el arabası al onun tek lastiği bile Durodan iyidir bacanak...:p

Mete han direk muhatap olmadım ancak uniliyi ii diyorlar. Fiyatıda uygun bence ucuz olanı ve tavsiye edilenlerden birini al.

Dostum Ayazağadaki Arka Mahle ustam IRC takacak 150 gaymeye her şey dahil...bana en yakın o yapacak bir şey yok...lastiği al ben takarım diyen arkadaşımda var ama zahmet vermek istemiyorum...kendim beceremediğim pis işi arkadaşıma havale etmek istemiyorum daha doğrusu...yoksa bu işi lastikleri Sirkeciden ön arka 100 liraya alarak hallederdim...

Sabitcim evelsi gün sol minik aynanın olduğu kütüğü (1tl lik bişey) yalama oldu diye değştirmeye çıktım...o an lastiğim sorunluydu yarılma öncesi oldu...serviste ön arka değiştirtmeyi düşündüm ama yama oldu boşver param gitmesin diye ince hesaplar yaptım...Ama Allahın adını verdim biliyordum böyle olacağını...ahanda kaldım kapı önünde evimiz rampanın ağa babası...aşağı indirsem top sakal yukarı çıkarsam bıyık yani...galiba .ıçtım...:queen:

Şu sayfadaki NF22 modeli çok hoşuma gitti. Metzeler ME22 ile aynı desendehttp://www.anlas.com.tr/page17.html

Fakat sadece ön var sanırım gerçi sormak lazım bayilere, belki arka 90/90-18de vardır.

Kanka ustam 100 lük takacak arkaya...:cat: ve Hondadaki ustamda Pırellı yerine IRC önerdi...fikrimin dğeişmesine sebep bu oldu aslında...:cat:

Abi Izgara Salonum var ufak ama etkili:)
Efes,Cocacola,Yeni Raki Anlaşmalı çalışıyoruz abi..
Kışın kimse yoktu bu semtte..
Raki Balik olayı çok yapiyodum..
Sezona giriyoruz yavaş yavaş yemek 2. plana atildi..
Sudan çok Bira satiyorum:mrgreen:


OOooo ızgara salonu işte benim kankam olmak için yeterli ve geçerli bir kriter...:queen: her türlü cevoo...:cherry: hacı serföşlerle uğraşmak zor olur...tikat et...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Kanka ustam 100 lük takacak arkaya...:cat: ve Hondadaki ustamda Pırellı yerine IRC önerdi...fikrimin dğeişmesine sebep bu oldu aslında...:cat:

Zaten o site IRC'nin modellerini gösteriyor.
Yani IRC'nin NF22 modelini bulabilirsen onu taktırabilirsin. :cat:

IRCnin NF22 modeli :
nf22.jpg



http://www.anlas.com.tr/page17.html
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abicim bu desenle alakalı ne tecrübelerin oldu...durumlarmı var yoksa bu desen Metzellermi taktın makinaya...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Abicim bu desenle alakalı ne tecrübelerin oldu...durumlarmı var yoksa bu desen Metzellermi taktın makinaya...

Direk olarak tecrübem yok, kullanmadım yani.:)
Yağmur kanalları vs. çok hoşuma gittiği için öneriyorum.

Türkiyede Metzeler ME22'nin tubeless modeli yokmuş.
Bulabilsem kesinlikle metzeler takardım. Millet iç lastikli modeli "dubleks taktım oldu abi" diye takıyorlar ama sağlıklı değil.

O yüzden metzelere en yakın desen bu olduğu için önermiştim.:cat:

Benim makinede IRC'nin önde NF25 ve arkada NR25 orijinal ebatlarda lastikleri var. Fakat 2 tane fitil var.
Geçen detaylı temizliktede baktımda lastiğin dışında, bir sürü yatay dikey kesikler var. Ne hikmetse hava kaçırmıyor şimdilik:)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Evvet beyler,bujilerimi 20dk. önce sağlam bir şekilde teslim aldım...

Burdan ismail arkadaşıma teşekkür ediyorum...Ürün orjinal ''made ın japan''
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Direk olarak tecrübem yok, kullanmadım yani.:)
Yağmur kanalları vs. çok hoşuma gittiği için öneriyorum.

Türkiyede Metzeler ME22'nin tubeless modeli yokmuş.
Bulabilsem kesinlikle metzeler takardım. Millet iç lastikli modeli "dubleks taktım oldu abi" diye takıyorlar ama sağlıklı değil.

O yüzden metzelere en yakın desen bu olduğu için önermiştim.:cat:

Benim makinede IRC'nin önde NF25 ve arkada NR25 orijinal ebatlarda lastikleri var. Fakat 2 tane fitil var.
Geçen detaylı temizliktede baktımda lastiğin dışında, bir sürü yatay dikey kesikler var. Ne hikmetse hava kaçırmıyor şimdilik:)

Eyvallah abi sağol verdiğin bilgi için...desenin önemini bende yeni yeni farkediyorum...inşallah bu lastiklerle (Eczacıbaşından bir mülakaata çağrılmayı bekliyorum) mini Ege melmeket turumu tamamlıcam...:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
OOooo ızgara salonu işte benim kankam olmak için yeterli ve geçerli bir kriter...:queen: her türlü cevoo...:cherry: hacı serföşlerle uğraşmak zor olur...tikat et...

:mrgreen:Abi Yolun düşerse beklerim hertürlü :)
9 aydır Didimdeyim abi daha serföleşlerle bi sorunum olmadı..
Olursada arkadaşım var cabbar bi ara fotosunu çeker koyarım abi etkili bi alet :mrgreen:
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
Eyvallah abi sağol verdiğin bilgi için...desenin önemini bende yeni yeni farkediyorum...inşallah bu lastiklerle (Eczacıbaşından bir mülakaata çağrılmayı bekliyorum) mini Ege melmeket turumu tamamlıcam...:cat:

hadi hayırlısı kanka (eczacıbaşı mülakatiçin) Allah inşallah kafana göre rahat bir iş
nasip eder.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
muratcan, kontak kapalı iken orta sehpada ibre yarıya çıkıyorsa bilemem ama, yan sehpada özellikle eğimli bir zeminse e depo full doluysa iyice aşağıya inmiyor. algılayı şamadıralarınyan üstlerde olduğunu tahmin ettiğim için motoru yan yatırınca baya bir yükseliyor çünkü ibre :D
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar dün farkettim.
Bizim biraderin motorunda ön fren hidrolik göstergesinin camı çatlamış.
Darbe, kaza vs. yok, muhtemelen güneşte falan beklemekten olduğunu tahmin ediyorum, ama emin değilim :silent:

Frende bir sorun yok fakat insanın gözünün önünde çatlak bir cam hoş olmuyor.
Bu parçayı nereden temin ederiz bilgisi olan varmı?
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar dün farkettim.
Bizim biraderin motorunda ön fren hidrolik göstergesinin camı çatlamış.
Darbe, kaza vs. yok, muhtemelen güneşte falan beklemekten olduğunu tahmin ediyorum, ama emin değilim :silent:

Frende bir sorun yok fakat insanın gözünün önünde çatlak bir cam hoş olmuyor.
Bu parçayı nereden temin ederiz bilgisi olan varmı?

Abi cbf'in kronik problemlerinden bi tanesi..
güneşten veya farklı sebeplerden çatlıyo..
Yenisini taktırıosun oda çatlıyomuş..
6-7 cbf'e bakmıştım şimdiki motoru almadan önce 5'ide çatlaktı şuankide öyle..
Tapıştırıcıyla yapıştırılmış benimki..
Çoğu bozuk para koyu yapıştırmış ama o şekilde içinde kalan hidrolik gözükmüyo..

Hatta ilk baktığım adamla nerydeyse kavga ediyodum..Bu motor depoya kadar hasarlı filan demiştim hidrolik camı nası kırılıcak gibilerinden baya sert çıkmıştım sonra öğrendim ki genelinde varmış:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Emrah;
O zaman aynı parçanın yenisini takmaktan ziyade kalıcı çözüm bulmak lazım bu probleme.
Acaba aşağıdaki hidrolik deposunu bizim fren merkezine monte edebilirmiyiz?
Varmı bu fantastik işlerle uğraşan
(Hiç zannetmiyorum ama :cherry:)

Örnekler:
2086.jpg

2091.jpg

2092.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Emrah;
O zaman aynı parçanın yenisini takmaktan ziyade kalıcı çözüm bulmak lazım bu probleme.
Acaba aşağıdaki hidrolik deposunu bizim fren merkezine monte edebilirmiyiz?
Varmı bu fantastik işlerle uğraşan
(Hiç zannetmiyorum ama :cherry:)

Örnekler:
2086.jpg

2091.jpg

2092.jpg

Motorda en nefret ettiğim şeydir bunlar.Direksiyonda oylece duruyorlarya deli oluyorum super motorlar sırf bunun icin gözümde beş para etmez hala geliyor. Çatlak dursun da hatta on fren olmasın da o plastik meret direksiyonda durmasın o dereçe sinir oluyorum....:queen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Motorda en nefret ettiğim şeydir bunlar.Direksiyonda oylece duruyorlarya deli oluyorum super motorlar sırf bunun icin gözümde beş para etmez hala geliyor. Çatlak dursun da hatta on fren olmasın da o plastik meret direksiyonda durmasın o dereçe sinir oluyorum....:queen:

@Zenon
Haklısın aslında bizim makinelerde sırıtır bunlar,
çatlak cama sırıtmayacak bi çözüm bulmak lazım. Fikirlere önerilere açığım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst