Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hacılar Foxda Zafere Kaçış var...Nazi filmi..ama esirler İngiliz...tavsiye ederim yeni başladı...
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
valla hacı o zaman bir farklılık mevcut bişey diyemem şimdi...hayabusasına girseydim .ıçtıydım...:queen:


metaneko her gördüğün bıyıklı baban mı diye çok güzel bir laf var ya bence o motorun bi 40.000 i var...:queen:

hadi hadi köfteler nerde ben isterim köftemi:queen::queen::)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74
muhabetti bozuyorum kafama takıldı uyuyamam şimdi tekstil yan çantalarda yan çanta demiri takmaya gerek varmı takmıyınca salarmı kendini
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
muhabetti bozuyorum kafama takıldı uyuyamam şimdi tekstil yan çantalarda yan çanta demiri takmaya gerek varmı takmıyınca salarmı kendini


geçenlerde formda birisi,kimdi hatırlıyamıyorum cbf150'ye takılmış tektil türü yançantalar hakkatten çok hoş duruyolardı...

Bu konuyu bende merak ettim
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
evet kulelerimiz bizi bekliyor...:phaydin bakim...bu arada ne kadar kule varsa muro hepsini biliyor...:p

biz cbf 150 topiği gece vardiyası...:cherry:

haydin kuleciler vardiye baslamasına son 30 dakka:queen::) ben size bildigim butun kulelerı anlatıcam sızınlede paylasacıgim hehe :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:35 ----------

feyizoglundan bulabilirsin:

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45078

ben bu gece kulelerde eşlik edemeyeceğim, yumurta uç verdi seminer için hazırlanmazsam seçeceğim bir kulenin üstüne oturmak zorunda kalacağım :D

o zaman allah yardımcın olsun aga :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
muhabetti bozuyorum kafama takıldı uyuyamam şimdi tekstil yan çantalarda yan çanta demiri takmaya gerek varmı takmıyınca salarmı kendini

geçenlerde formda birisi,kimdi hatırlıyamıyorum cbf150'ye takılmış tektil türü yançantalar hakkatten çok hoş duruyolardı...

Bu konuyu bende merak ettim

Jr.'da var tekstil yan çantalar.
Çanta demirine ihtiyaç yok. Fakat sürtünmeden dolayı arka grenajları zamanla eskitebiliyormuş.
Bunun için arka grenajlara çantaların temas ettiği yerlere folyo çekmişti.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
murat ve ben hariç değilmi metehan :D


:D

evet 3ü bi arada:queen::queen:

Bi gün Malezyadayız taammı...:p Petronasın altında çay içiyorum...bu Murat geldi ben korktum dedi bu kule çok yüksek başım dönüyor didi...bende duttum elinden teee yukarı kadar çıkardım...o mehendis oldu ben bekçi iyimi...sonra indirmedim o gün bugün bizim muratın aklı iki karış havadadır...:queen::p
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Valla istersen emniyet müdürüne sor abicim sahibinden.com sitesinde sana onlarca örnek göstere bilirim...plakayı sök pantulun töt cebine koy,o derece ufak ve yasal ''tabi töt cebine koyma kısmı yasal değil:queen:

Çorumun hakkatten kendine göre bir standartı var diğer illere göre,mesela kaldırımda arabalar gider yayalar yolun ortasında,sağa sinyal verilir,amaaaaa sola dönülür,yaya geçitinde yayalar bekler arabalar geçer,yol boşsa yayalar hızlı bir şekilde koşarcasına canhıraş karşıya geçer,haddinse aheste takılarak yürü,,kodummuu3 takla atırırlar:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla istersen emniyet müdürüne sor abicim sahibinden.com sitesinde sana onlarca örnek göstere bilirim...plakayı sök pantulun töt cebine koy,o derece ufak ve yasal ''tabi töt cebine koyma kısmı yasal değil:queen:

Çorumun hakkatten kendine göre bir standartı var diğer illere göre,mesela kaldırımda arabalar gider yayalar yolun ortasında,sağa sinyal verilir,amaaaaa sola dönülür,yaya geçitinde yayalar bekler arabalar geçer,yol boşsa yayalar hızlı bir şekilde koşarcasına canhıraş karşıya geçer,haddinse aheste takılarak yürü,,kodummuu3 takla atırırlar:queen:

demek sizin oralarda küçük oluyor...:pönemli olan boyu değil işlevi kanka her türlü memooo...:queen:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhaba ahali :)

Bu yeni modellerde şöyle birşey varmış kontak kapalı olunca da benzin deposu çalışıyor...2009 modelde direk boşa düşüyordu kontak kapalı olunca. Ancak benim göstergede gene bir hipnelik var :p full depo kontak kapalı olunca yarı depo gibi görünüyor. Kontak açılınca yukarı çıkıyor ancak madem yeni modellerde böyle bir özellik var bari düzgün çalışsaydı :pr: Herhalde full depo görünce benzin çalmasınlar diye böyle bir güvenlik önlemi geliştirdiler :p

Onun dışında klasik ayna problemi... Yolda giderken sol aynam düştü. Durdum almak için. Arkadanda bir otomobil geliyordu. Yol verdim amacım o gitsin ben inip aynayı alayım. Sen misin iyilik düşünen. Adam çatır çutur düşen aynamın üzerinden bir güzel geçti. Ayna pert... Zaten değiştirmeyi düşünüyordum iyi bahane oldu bana.

Ancak ne kadar aynalara *ok atsakta olmayınca kıymetini çok iyi anlıyoruz. Hep tedirgindim bugün. Sürekli sol şeridi kapatmak durumnda kaldım :p

Cümletten Herkese iyi geceler iyi forumlar .
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Hacı Pony kötü lastik bunu biliyorum...aynı fabrikadan çıkan IRC yi zaten kullandım ama emin olamadım şimdi Unılımı alsam acaba...

Emrah makinan çok temiz inan...ön çamurlukda enteresandır neden solmuş ne alaka acaba...

Abi O zaman bende ön arka değiştiriyim paralanınca..
Ön çamurluğun solma nedeni brandanın çamurluğun üstünde sıkışıp kalması çamurluk hep güneşe direk masur kalmış anlıyıcağın abi hatta diresyonu sola doğru kitlediğimizde sağ taraf daha çamurluğun sağ tarafı soluk:)

vsp6ch.jpg


Buda 3 saat önce oğlumun resmini çekmiştim:)

Allah analı babalı büyütsün abi çok tatlıymış :)

bi beresini çıkaraydın az çocuk dünyayı göreydi biraz...:p

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
okurken ne yazacağımı unuttum :D

o değilde emrah 14bin km de motor niye öyle sorunlar çıkarıyor onu anlamış değilim.

Abi sorun değil benim dangalaklığım benzin bitmiş yedeğe almamışım :mrgreen:
Değiştirceğim parçalarıda içim rahat etsin diye çoğunluğu değişmeyi haketmiyo daha:)

demek sizin oralarda küçük oluyor...:pönemli olan boyu değil işlevi kanka her türlü memooo...:queen:

Abi İşlevsellik yönünden benim plaka daha tatmin edici büyük ya hani ondan :mrgreen:


Bugün rakici müşterilerim vardı ondan geç kaldim..Tükani kapatıyım artık yarın görüşmek üzere iyi geceler herkese:rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Bi gün Malezyadayız taammı...:p Petronasın altında çay içiyorum...bu Murat geldi ben korktum dedi bu kule çok yüksek başım dönüyor didi...bende duttum elinden teee yukarı kadar çıkardım...o mehendis oldu ben bekçi iyimi...sonra indirmedim o gün bugün bizim muratın aklı iki karış havadadır...:queen::p

o gunu unuturmuyum hıc dun gıbı aklımda bızım cbfler tam gırıste park halındeydı demı:) ama nabcan usta 45yiz deliyiz raporluyuz hastayız nabak:queen::queen::):p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------

Merhaba ahali :)

Bu yeni modellerde şöyle birşey varmış kontak kapalı olunca da benzin deposu çalışıyor...2009 modelde direk boşa düşüyordu kontak kapalı olunca. Ancak benim göstergede gene bir hipnelik var :p full depo kontak kapalı olunca yarı depo gibi görünüyor. Kontak açılınca yukarı çıkıyor ancak madem yeni modellerde böyle bir özellik var bari düzgün çalışsaydı :pr: Herhalde full depo görünce benzin çalmasınlar diye böyle bir güvenlik önlemi geliştirdiler :p

Onun dışında klasik ayna problemi... Yolda giderken sol aynam düştü. Durdum almak için. Arkadanda bir otomobil geliyordu. Yol verdim amacım o gitsin ben inip aynayı alayım. Sen misin iyilik düşünen. Adam çatır çutur düşen aynamın üzerinden bir güzel geçti. Ayna pert... Zaten değiştirmeyi düşünüyordum iyi bahane oldu bana.

Ancak ne kadar aynalara *ok atsakta olmayınca kıymetini çok iyi anlıyoruz. Hep tedirgindim bugün. Sürekli sol şeridi kapatmak durumnda kaldım :p

Cümletten Herkese iyi geceler iyi forumlar .

sağlık olsun ıyıkı ybr aynaları var:) onlarla degıstırırsın gari
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Onun dışında klasik ayna problemi... Yolda giderken sol aynam düştü. Durdum almak için. Arkadanda bir otomobil geliyordu. Yol verdim amacım o gitsin ben inip aynayı alayım. Sen misin iyilik düşünen. Adam çatır çutur düşen aynamın üzerinden bir güzel geçti. Ayna pert... Zaten değiştirmeyi düşünüyordum iyi bahane oldu bana.

Ancak ne kadar aynalara *ok atsakta olmayınca kıymetini çok iyi anlıyoruz. Hep tedirgindim bugün. Sürekli sol şeridi kapatmak durumnda kaldım :p

Cümletten Herkese iyi geceler iyi forumlar .


Dostum neden böyle oldu biliyormusun...çünkü nikelaj ağırlığı cam ağırlığı taşımıyor kütük...ben 3-5 ayna denemesi yaptım dişlide yalama oldu...dandik işçilik nedeniyle böyle oldu...ybrlerin aynaları hafif...tavsiye ederim...:cat:

Allah analı babalı büyütsün abi çok tatlıymış :)



:mrgreen::mrgreen::mrgreen:


Abi sorun değil benim dangalaklığım benzin bitmiş yedeğe almamışım :mrgreen:
Değiştirceğim parçalarıda içim rahat etsin diye çoğunluğu değişmeyi haketmiyo daha:)



Abi İşlevsellik yönünden benim plaka daha tatmin edici büyük ya hani ondan :mrgreen:


Bugün rakici müşterilerim vardı ondan geç kaldim..Tükani kapatıyım artık yarın görüşmek üzere iyi geceler herkese:rendeer:

nası benzin musluğunda sorun yokmu yani...e yuh valla...:p saat yönünde yedek unutma...:wiinkk: sizin tükkan Tekel bayimi hacı ne satıyonuz...Tuborgmu Efesmi...

o gunu unuturmuyum hıc dun gıbı aklımda bızım cbfler tam gırıste park halındeydı demı:) ama nabcan usta 45yiz deliyiz raporluyuz hastayız nabak:queen::queen::):p
gari



Dünyada Malezya Tr de Soma ...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst