yeschim adlı kullanıcı için çoklu üyelik uyarısı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evli olup aynı hayatı ve pc yi paylaştığımızdan mı acaba :)
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne zamandır şüpheleniyordum bendee :mrgreen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
bence bu başlığın açılması ayıp olmuş.Emre abi ve yeşim abla bu sitenin tannan ve kişilikleriylede örnek gösterilen kişileri ve bu kişilerin evli oldukları bu siteye çok fazla takılmayanlar tarafından bile biliniyor.Adminimizin siteyi kimlerin daha çok takip ettiğini bilmemesi bence biraz ayıp olmuş.Yakında kendisi içinde bir konu başlığı açmasın :D
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu başlıklar otomatik atılıyor sistemden. ben de zamanında, bu sistemin saçmalığı üzerine çok laf etmiş ve bu çifte üyeliklerin normal olduğunu, yine de açıklama isteniyorsa bunu sistemin özel mesaj sistemi üzerinden yapması gerektiğini, benim site sakini olarak bu abuk sabuk başlıkları görmek zorunda olmadığımı, bu durumun belki birilerini rencide de edebileceğini söyledim ama meğerse meşhur yeni kurallarımız arasında, bu başlıklara sadece muhataplarının cevap yazması gerektiği, herkesin önünde kabak gibi açık duran topiclere başkalarının cevap yazmasının yasak olduğunu öğrendim ve cevap yazdığım için de ceza puanı aldım.

hay Allah, bak yine ceza yiyeceğiz. ama olsun napalım, ceza yememek adına, yanlışa sessiz kalacak halimiz yok. yine bir kez daha söylüyorum : bu başlıkların açılması bir defa inanılmaz saçma ve komikken bunu bir de alenen, herkesin gözünün içine sokmanın alemi nedir arkadaş? bunu özel mesaj sistemi üzerine uyarlama beceriniz yoksa, bu kadarını bile beceremiyorsanız, kaldırın o zaman bu uyarıları.

hiç alakam olmadığı ve beni ilgilendirmediğini söylediğiniz halde, benim okuduğum başlıkları niye meşgul ediyorsunuz o zaman? hem gözümün içine sokuyorsunuz, hem de yorum yazma diyorsunuz. bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu? bu size de saçma gelmiyor mu? içinize siniyor ve buna "normal bir durumdur" mu diyorsunuz, yönetici arkadaşlar?

sizin çifte üyelerden açıklama beklediğiniz gibi, ben de sizden bu konuda açıklama bekliyorum... bir üye olarak buna hakkım var. devletten bile bilgi edinebiliyorum, sizden de edinebilecek miyiz acaba merak ediyorum?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bence bu başlığın açılması ayıp olmuş.Emre abi ve yeşim abla bu sitenin tannan ve kişilikleriylede örnek gösterilen kişileri ve bu kişilerin evli oldukları bu siteye çok fazla takılmayanlar tarafından bile biliniyor.Adminimizin siteyi kimlerin daha çok takip ettiğini bilmemesi bence biraz ayıp olmuş.Yakında kendisi içinde bir konu başlığı açmasın :D

administrator adlı kullanıcı için çoklu üyelik uyarısı:) şaşırmam
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
bu başlıklar otomatik atılıyor sistemden. ben de zamanında, bu sistemin saçmalığı üzerine çok laf etmiş ve bu çifte üyeliklerin normal olduğunu, yine de açıklama isteniyorsa bunu sistemin özel mesaj sistemi üzerinden yapması gerektiğini, benim site sakini olarak bu abuk sabuk başlıkları görmek zorunda olmadığımı, bu durumun belki birilerini rencide de edebileceğini söyledim ama meğerse meşhur yeni kurallarımız arasında, bu başlıklara sadece muhataplarının cevap yazması gerektiği, herkesin önünde kabak gibi açık duran topiclere başkalarının cevap yazmasının yasak olduğunu öğrendim ve cevap yazdığım için de ceza puanı aldım.


yola para koyup üzerine bir isim yazacaklar ve sen yoldan o parayı aldığında sana ceza kesecekler hahahah muhteşem saçmalıklar devam ediyor:D
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
yeşimle emrenin arasında bişey olduğundan şüpheleniyodum bende :p:p:p
şimdi yakalanmış oldular :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Daha öncede defalarca yazıldıgı gibi bu konular administrator 'ün mesajında yer alan üyelerin açıklama yapması için açılmıştır.Söz konusu üyeler dışında mesaj yazanlara ceza puanı uygulanacaktır.

Ayrıca bu bir sistem mesajıdır. Tabiki dreamdark ve yeschim'in yakınlık derecesini biliyoruz fakat sistem üyelerin yakınlık derecesini algılayıp onlara özel muamele yapmıyor.Henüz nüfus müdürlügü ile kordineli olarak çalışamıyoruz...
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst