Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar motor arayışım devam ediyo:)
Dün görüşücem dediğim 2.750 ye anlaşmamıza rağmen birden 3'ten aşşağıya vermiyicem değince o konuyu kapattıkk..

Şimdi 2 motor arasında kaldım yardım ederseniz sevinirim..

Her 2 motorda servis bakımlıymış konuştuğum kadarıyla..
Faturaları mevcut değişenlerin filan..

Bana göre tek eksi yönü kırmızı olması..Kappa çantası ve koruma demiri var..

http://www.sahibinden.com/servis_garantili_ve_bakimli_5067132543-55WQQaXQQ24415156WQQpXQQdisplayitem

Çanta ve koruma demiri yok..Sağ tarafta düşmeden dolayı kafada çizik var resimlerdede görünüyo..
Yine sağ tarafta motor bloğunda honda yazan yerde biraz çizik var..Birde debrijay maneti yamuk..
Bununda artısı siyah oluşu..
Bakımlarının 3 gün önce yapılması zinciri marş dinamosu ve freninde bişeyler değişti dedi faturaları mevcutmuş..

http://www.sahibinden.com/fiyati_du...vis_bakim-41WQQaXQQ25335641WQQpXQQdisplayitem
Şimdi sizce siyahın asaletine kanıp çiziklere kafamı takmadan 2. ilandakini alıp koruma demiri ve çantaya + paramı veriyim..

Yoksa kırmızıyı alıp bakıma sokup,zincir vs 3 lira fazla olsun kırmızı mı olsun diyiyim..

Bu arada fiyatlar ilanlardaki gibi değil kolaylık sağladılar saolsunlar..

Yardımlarını bekliyorum:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
biraderim...iki makinada temiz duruyor...benim ki gibi matlaşmamış sahipleri bakmışlar...kırmızı olan egsozun uc kısmı deldirmiş galiba yüksek ses çıkabilir...kırmızıda çanta sana kar olarak kalır eğer veriyorsa...egsozu ağzını iyice kesmiş açmış ve sesi farklı çıkabilir aklında olsun...

siyah olanın memurdan olması belki avantaj olabilir dürüstlük babında bi kriterdir...ama kim çiğ süt emmiş bilemem Allaha havale edersin...orada fazla alternatifin yok...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
http://www.sahibinden.com/honda_cbf_150_fiyat_dustu-13WQQaXQQ24447405WQQpXQQdisplayitem

Metahan abi bu motorun sahibiylede görüştüm:)
Nuh diyo peygamber demiyo..
Koruma demiri yok çanta yok ayna yok:mrgreen:
Elcikler beyaz:p

Hacı diyom 2.750 yap yarın kapındayım yok diyo bana:p

benim hemşeriymiş bende aradım...aynasız ve koruma demirini aldığı kişi arkadaşın ageri vermiş bunları istemiyorum diye...hep böyle kullanırmış enteresan...2008 4.ay çıkışlı makina garantisi dolalı 1 ay oluyor...süslü püslü ama ayna için 40 veya 45 tl x 2 90-100 bayılcan ...bence gereksiz...bir yatması var dedi sadece...

temizse temiz...böyle makinasına özenen kişilerden almak daha mantıklı...ama dediğim gibi Anadolu apaçisimi Allah bilir...makinaya stıcker vs çok heves edilmiş...araştırmaya devam...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Arkadaşlar motor arayışım devam ediyo:)
Dün görüşücem dediğim 2.750 ye anlaşmamıza rağmen birden 3'ten aşşağıya vermiyicem değince o konuyu kapattıkk..

Şimdi 2 motor arasında kaldım yardım ederseniz sevinirim..

Her 2 motorda servis bakımlıymış konuştuğum kadarıyla..
Faturaları mevcut değişenlerin filan..

Bana göre tek eksi yönü kırmızı olması..Kappa çantası ve koruma demiri var..

http://www.sahibinden.com/servis_garantili_ve_bakimli_5067132543-55WQQaXQQ24415156WQQpXQQdisplayitem

Çanta ve koruma demiri yok..Sağ tarafta düşmeden dolayı kafada çizik var resimlerdede görünüyo..
Yine sağ tarafta motor bloğunda honda yazan yerde biraz çizik var..Birde debrijay maneti yamuk..
Bununda artısı siyah oluşu..
Bakımlarının 3 gün önce yapılması zinciri marş dinamosu ve freninde bişeyler değişti dedi faturaları mevcutmuş..

http://www.sahibinden.com/fiyati_du...vis_bakim-41WQQaXQQ25335641WQQpXQQdisplayitem
Şimdi sizce siyahın asaletine kanıp çiziklere kafamı takmadan 2. ilandakini alıp koruma demiri ve çantaya + paramı veriyim..

Yoksa kırmızıyı alıp bakıma sokup,zincir vs 3 lira fazla olsun kırmızı mı olsun diyiyim..

Bu arada fiyatlar ilanlardaki gibi değil kolaylık sağladılar saolsunlar..

Yardımlarını bekliyorum:)


Bence,birazdaha bekleyip daha kelepir ve temizlerini bula bilirsin...Böyle işlerde,tutup birine yazılırsın,ardından bir zaman sonra öyle bir motor düşerki kafanı duvarlara vurup,kıvılcım çıkarırsın...

Birazdaha bekle...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
benim hemşeriymiş bende aradım...aynasız ve koruma demirini aldığı kişi arkadaşın ageri vermiş bunları istemiyorum diye...hep böyle kullanırmış enteresan...2008 4.ay çıkışlı makina garantisi dolalı 1 ay oluyor...süslü püslü ama ayna için 40 veya 45 tl x 2 90-100 bayılcan ...bence gereksiz...bir yatması var dedi sadece...
temizse temiz...böyle makinasına özenen kişilerden almak daha mantıklı...ama dediğim gibi Anadolu apaçisimi Allah bilir...makinaya stıcker vs çok heves edilmiş...araştırmaya devam...

Bence,birazdaha bekleyip daha kelepir ve temizlerini bula bilirsin...Böyle işlerde,tutup birine yazılırsın,ardından bir zaman sonra öyle bir motor düşerki kafanı duvarlara vurup,kıvılcım çıkarırsın...

Birazdaha bekle...

İlginiz için çok teşekkür ederim..
Metehan abi bulaşmıyım bekliyim yani onumu demek istiyon m.şanveren gibi..

Çünkü Bodrum 110 km
Manisa 250 km..
Didimde toplamda bulunan cbf sayısı 2 adet olması beni böyle yapti:farao:
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
36
netten nasıl yollayacagım bilmiyorum o zaman eft yaparım aydogana

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:15 ----------

metehan kardeş
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İlginiz için çok teşekkür ederim..
Metehan abi bulaşmıyım bekliyim yani onumu demek istiyon m.şanveren gibi..

Çünkü Bodrum 110 km
Manisa 250 km..
Didimde toplamda bulunan cbf sayısı 2 adet olması beni böyle yapti:farao:


Valla bulaşma bekle demiyorum...nedeni elindeki parayı bir şekilde ucundan ucundan yemeye başlıcan...5-10-20 şeklinde azalacak...elini çabuk tut bence...havalar düzeldi...makinanı al kenara koy...Ocak 2.el fiyatlarıyla şu anki leri kıyaslamakda biraz abes olacak...seson açıldı fiyatlar yükseldi yapacak bir şey yok hacı...



netten nasıl yollayacagım bilmiyorum o zaman eft yaparım aydogana

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:15 ----------

metehan kardeş

Bende para işini netten nasıl yollanacağını bilmediğim için Mücahid kardeşime işi havale ettim...netten basit internet şifresi alıyorsun ve net üzerinden yolluyorsun bankanla iletişime geçersen sorun kalmaz...diğer türlü gereksiz masraflarla uğraşma...atm üzerinden yollayabilirsin yine çok cüzi bir rakam alıyorlar...ama bankanın içine girdinmi kilitliyorlar...karşı tarafın şube kodunuda öğrenirsne sorun kalmaz...ben uğraşmak istemiyorum...nakit var...ve net üzerinden para işlemi asla yapmama huyum var...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Ondan cevap bekliyoruz Anes Motor bı topiğe dönecekti...unutmaz inşallah...ama Blue Whıteın yazdığı gibi motosiklete özel 20/50 varmış...motulda gördüm...yamalubedede var ama motor için özel bakın detaylar çok önemli...

http://www.aydinmotor.com/urunler/index.php?target=products&product_id=25


Shelin motosiklete özel 20/50 si yok ve çok ucuz...ürün gamı bu shelin...sorun burada...Sabite konan yağ LPG için üretilmiş ucuz vasıfısz yağ özellikleri burada...

http://www.shell.com/static/tu-tr/d...el/binek_arac/Shell LPG Super Plus 20W-50.doc

yağ çeşit linkleride burada...

http://www.shell.com/home/content/t...sdsurunguvenlik/msdsbilgiformlari_140606.html



Motosiklet Yağları
Shell Advance Racing M 30
Shell Advance SX 2
Shell Advance SX 4 15W-50
Shell Advance Ultra 4 15W-50
Shell Advance VSX 4 10W-40
Shell Advance VSX 4 15W-50


Sabit kardeşim (Zenon) tarayıcıyla buraya koyacaktı...ürün kodu bu muhtemelen...

Ürün Adi Shell LPG Super Plus 20W-50
Ürün Kodu 901L4272







benim ücreti mücahid yollayacak...sen net üzerinden yollarsan daha iyi olur...




Hacı serviste piyasada zor bulunan 9 serisi bunlar...uzun ömürlü ve motora faydalı dayanıklı...bu arada ben bujiyi değiştirmişken buji piposunuda değiştirtcem keyfi olarak...takıntılıyım...

Hocam, cevabı bende çok merak ediyorum..yağ konusunda..
Diğer taraftan gerçekten buji performans üzerine bu kadar etkili mi??
Bu arada metehan 130 km yi görmüşsün yapma bu kadar hız dikkat et..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
http://www.sahibinden.com/honda_cbf_150_fiyat_dustu-13WQQaXQQ24447405WQQpXQQdisplayitem

Metahan abi bu motorun sahibiylede görüştüm:)
Nuh diyo peygamber demiyo..
Koruma demiri yok çanta yok ayna yok:mrgreen:
Elcikler beyaz:p

Hacı diyom 2.750 yap yarın kapındayım yok diyo bana:p

vayyy topragımız motor satıyor sahsen tanımıyorum bu arkadası ama motoru bı kac gormustum dısı kadar ıcıde ıyımıdır bılmıyorum ama servıse gıtmek lazım kayıtlardan cıkar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:41 ----------

benim hemşeriymiş bende aradım...aynasız ve koruma demirini aldığı kişi arkadaşın ageri vermiş bunları istemiyorum diye...hep böyle kullanırmış enteresan...2008 4.ay çıkışlı makina garantisi dolalı 1 ay oluyor...süslü püslü ama ayna için 40 veya 45 tl x 2 90-100 bayılcan ...bence gereksiz...bir yatması var dedi sadece...

temizse temiz...böyle makinasına özenen kişilerden almak daha mantıklı...ama dediğim gibi Anadolu apaçisimi Allah bilir...makinaya stıcker vs çok heves edilmiş...araştırmaya devam...

usta bızım oralarda genelde aynalar hos gozukmedıgı ıcın muhendıslerın kafaları calısmıyor arkamızdada gozlerımız var deyıp sokulup bı kenara atılıyor ve elcıklerede sedef yaptırılıyor canım türkiyem:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:44 ----------

Arkadaşlar motor arayışım devam ediyo:)
Dün görüşücem dediğim 2.750 ye anlaşmamıza rağmen birden 3'ten aşşağıya vermiyicem değince o konuyu kapattıkk..

Şimdi 2 motor arasında kaldım yardım ederseniz sevinirim..

Her 2 motorda servis bakımlıymış konuştuğum kadarıyla..
Faturaları mevcut değişenlerin filan..

Bana göre tek eksi yönü kırmızı olması..Kappa çantası ve koruma demiri var..

http://www.sahibinden.com/servis_garantili_ve_bakimli_5067132543-55WQQaXQQ24415156WQQpXQQdisplayitem

Çanta ve koruma demiri yok..Sağ tarafta düşmeden dolayı kafada çizik var resimlerdede görünüyo..
Yine sağ tarafta motor bloğunda honda yazan yerde biraz çizik var..Birde debrijay maneti yamuk..
Bununda artısı siyah oluşu..
Bakımlarının 3 gün önce yapılması zinciri marş dinamosu ve freninde bişeyler değişti dedi faturaları mevcutmuş..

http://www.sahibinden.com/fiyati_du...vis_bakim-41WQQaXQQ25335641WQQpXQQdisplayitem
Şimdi sizce siyahın asaletine kanıp çiziklere kafamı takmadan 2. ilandakini alıp koruma demiri ve çantaya + paramı veriyim..

Yoksa kırmızıyı alıp bakıma sokup,zincir vs 3 lira fazla olsun kırmızı mı olsun diyiyim..

Bu arada fiyatlar ilanlardaki gibi değil kolaylık sağladılar saolsunlar..

Yardımlarını bekliyorum:)

dostum merhaba bordo olan motor sahsen benım hosuma gıtmedı ve aklıma yatmadı neden dıye sorarsan bordo motorun grenajları bırbırını tutmuyor dıkkatlıce bakınca bı tarafta fıghthawk yazıyor dıger tarafta sag yanda cbf 150 yazıyor galıba motor sola dusmus ve grenaj degısımı yapılmıs orjınalı ıle degılde yan sanayısı ıle ve bakımsız ozenle bınılmemıs bır motor hıssı dogurdu bende sahsen ben alıcak olsam albenısı yok derım vazgecerım ondan ve sıyah olana aklım kayar:wiinkk:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
gönder gönder bana gönder hacı...Aydoğan sana ekstradan fazla para yollayalımmı hacı...gidiş geliş vs küçük masraflar...yuvarlağa tamamlayalım mı...yani 25 e tamamlayalımmı bizim rakamı...

Ekstra ücrete gerek yok abicim, maksat, hem sizin hemde benim işim görülsün :cat:

bu buji ne işe yarıyor ben anlamadım lazım bişiyse 2.partiye ben de gireyim. ama önce niye almamız gerektiğini birisi bana anlatsın. servis zaten bizim makineye uygun buji takmıyor mu?

Servis bizim makinelere CPR8EA-9 buji takıyor. Aşağıdaki resim bizim kullanma kılavuzumuzdan. Uzun süreli ve yüksek sıcaklıklardaki sürüşlerde 9 serisi olan bujiyi kullanmamızı öneriyor. Ankarada yıba çarşısında ve ulusan vs. gibi diğer parçacılarda bu bujiyi bir türlü bulamadım. Özel buji o kolay kolay bulamazsın diyorlar genelde.

Bu sebeple NGK sitesinden iletişim formu aracılığıyla Yetkili distirbitör firmayla iletişime geçtim. Ellerinde olduğunun teyidini aldım.

Yanlış anlaşılma olmasın bu buji performans bujisi değil. Yani bu bujiyi taktım motor şahlandı süper vs. gibi durumlar muhtemelen olmayacaktır. Bize olsa olsa yararı yakıt tüketiminde büyük ihtimalle daha az yakacaktır. Ekstra bir artısının olacağını düşünmüyorum.

Bazı servisler 8 serisi olan CPR8ea-9'u bile bulamıyorlar.
(Örnek : Ekmelin motoruna yetkili servis yanlış kod buji takmışlar)

Kullanma kılavuzumuzdan:
2044.jpg


netten nasıl yollayacagım bilmiyorum o zaman eft yaparım aydogana

Özel mesaj gönderdim. Gelen kutunu kontrol et Zeki.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
bu buji ne işe yarıyor ben anlamadım lazım bişiyse 2.partiye ben de gireyim. ama önce niye almamız gerektiğini birisi bana anlatsın. servis zaten bizim makineye uygun buji takmıyor mu?

usta gır tabı 2.partıye sende al servıs bızım motora uygun bujı takıyor ama kendınce bu yenı alınan bujı yazın sıcak havalarda ve uzun surelı yuksek devırlerde kunlanırken ozellıklede uzun yola cıktıgımız zamanda motor ıcın saglıklı olan bır bujı kıtapcıkta tavsıye edılen 2.bujı yanı kesınlıkle sende almalısın :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bu buji ne işe yarıyor ben anlamadım lazım bişiyse 2.partiye ben de gireyim. ama önce niye almamız gerektiğini birisi bana anlatsın. servis zaten bizim makineye uygun buji takmıyor mu?

NGK'ya attığım maile gelen cevabıda ekleyim

SAYIN AYDOGANX,

ÖNCELİKLE NGK MARKAMIZA GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ İLGİ VE DUYDUĞUNUZ GÜVEN İÇİN SİZLERE TEŞEKKÜR EDERİZ.

MOTORUNUZ İÇİN KULLANMANIZ GEREKEN BUJİ CPR8EA-9 VEYA CPR9EA-9 DUR. BU BUJİLER YAPI OLARAK ÖZEL BUJİDİR. STANDART BUJİLERDEN DAHA FARKLI ÇALIŞMA ÖZELLİĞİ VARDIR. BU BUJİLERİN DAHA ÜSTÜN TEKNOLOJİSİ YOK. CPR8EA-9 KODLU BUJİYİ SOĞUK VEYA SERİN AYLARDA KULLANMANIZI, CPR9EA-9 KODLU BUJİYİ DE YAZIN SICAK HAVALARDA KULLANMANIZI TAVSİYE EDİYORUZ.

MOTORUNUZLA GÜVENLİ VE SAĞLIKLI SÜRÜŞLER DİLİYORUZ.

SAYGILARIMLA
SERDAR ÇAKIR
FCS DIŞ TİC.LTD.ŞTİ.
NGK TÜRKİYE GENEL DİSTRİBÜTÖRÜ
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hocam, cevabı bende çok merak ediyorum..yağ konusunda..
Diğer taraftan gerçekten buji performans üzerine bu kadar etkili mi??
Bu arada metehan 130 km yi görmüşsün yapma bu kadar hız dikkat et..

aslında ben servis ne takarsa gücenirim...ama performansa olmasada çalışmadaki verime etkisi olacağına inanıyorum...

130 riskinide sizlerle paylaşmak için almıştım...:cat:

usta bızım oralarda genelde aynalar hos gozukmedıgı ıcın muhendıslerın kafaları calısmıyor arkamızdada gozlerımız var deyıp sokulup bı kenara atılıyor ve elcıklerede sedef yaptırılıyor canım türkiyem:)

[:


Demek Japon mühendisleri bu işleri bilmiyormuş...bence arkadaki nesneyi hisseden bir donanımla doğuyor o bölgenin çocukları o zaman...:phavası suyundan olsa gerek...:p

Ekstra ücrete gerek yok abicim, maksat, hem sizin hemde benim işim görülsün :cat:

.

ok biraderim...:cat:
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
114
arkadaşlar birşey sorucam cbf 150 ler yaz sıcağında sürekli kullanıldığında şişme yapıomu motor kısmet olursa 2010 0 almayı düşünüyorum
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Valla bulaşma bekle demiyorum...nedeni elindeki parayı bir şekilde ucundan ucundan yemeye başlıcan...5-10-20 şeklinde azalacak...elini çabuk tut bence...havalar düzeldi...makinanı al kenara koy...Ocak 2.el fiyatlarıyla şu anki leri kıyaslamakda biraz abes olacak...seson açıldı fiyatlar yükseldi yapacak bir şey yok hacı...


Abi kırmızı olanınla adamla tekrar konuştum 2700'e indi ki benim bütçeye uyuyo bu fiyat..
Bende zarf attım dedim 2600 nakitim var.Bodruma kadar qelicem masrafım olcak..

Bi abilik yap dedim daha gencim sexy çağlarımdayım.:mrgreen:
Ben seni akşam 9 a kadar tekrar arıyım dedim..
İkimizde bi düşünelim..Saolsun abi baya bi iyi konuştu tamam dedi bi düşünelim bari..

Şimdi 8.30 gibi arıyıcam düşmessede yarın bi gidicem iş yerini emanet etçek biri bulursam..
Motoru görcem servis bakımlıymış kağıtlara bakıcam servise gidicem geçmişine bakıcam..
Kafama yatarsa kırmızı falan bakmıyıcam alıcam..Çünkü ekstralara para vercek dururmum yok koruma demiri çanta filan..
Diyiceğim o ki hayırlısıysa olsun abi:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar birşey sorucam cbf 150 ler yaz sıcağında sürekli kullanıldığında şişme yapıomu motor kısmet olursa 2010 0 almayı düşünüyorum

Asla yapmaz. CİHAN nickli arkadaş geçen yıllarda 2bin-3bin kilometrelik turlara çıkmıştı. Yanılmıyorsam Antalya vs. gibi sıcak şehirlerdende geçti. Resimleri vs. gezi sayfalarında mevcuttur.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar forumu sıkı takip edemedim bende buji almak istiyorum.Ne yapmalıyım? :)

:) İlk olarak alacağımız 10 adet buji için ihale kapandı İbrahim.

Yine 10 kişilik bir ekip oluşturulursa ikinci 10lu ürünü alıp gönderebilirim.
Yeni parti bujiler için sen ve bir arkadaş daha oldu 2 kişi var şimdilik.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:24 ----------

arkadaşlar birşey sorucam cbf 150 ler yaz sıcağında sürekli kullanıldığında şişme yapıomu motor kısmet olursa 2010 0 almayı düşünüyorum

CİHAN kardeşimizin CBF150 ile yaptığı gezilerden bazıları :

2417 km lik yolculuk.istanbul-izmir-muğla-antalya-ankara-ist

Uzun Ince Bir Yola çıkıyorum ( 2500 Km )

Benim şu ana kadar en fazla bir seferde yaptığım km. 300-400 arası. Fakat yukarıdaki linklerde göreceğin şekilde bu motorla gidilmeyecek yer yok :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst