BURSA MT 3. Mototeam Pilav Günü'ndeydi

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
İlk olarak Bursa MT sabah buluşması
wsvha8.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:39 ----------

5bviup.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 ----------

68wsk2.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:44 ----------

Atacan ve annesi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 ----------

2ih5u6q.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 ----------

Soner abi n'aptın yaa. kırdın makinayı :)
30dbfpc.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:52 ----------

Fatih ve eşi
1109hza.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:55 ----------

Enes yine geç kaldın yauw! Ama geldin :)::biggrinn
2hcf21l.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 ----------

Denizkent civarında mola yaptık
2mcfyhj.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:01 ----------

2yyw16x.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:03 ----------

2ebetyr.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:05 ----------

E acıktık tabi,kahvaltı şart.
2j3llyo.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:07 ----------

2uypzf4.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 ----------

Sol baştan ; Mesut - Enes - Can - Enes'in arkadaşı ( adı neydi yauw?) - Soner
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Annemizi cesaretinden ötürü kutluyor ve ellerinden öpüyorum. Helal olsun :rendeer:

 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
b6yreb.jpg


30uqz2r.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------

Ve Çan'dayız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:21 ----------

17epsw.jpg

11mg7ys.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:24 ----------

Mototeam üyesi kardeşim M.Gürcan Coşkun'a teşekkürler.

2qiab00.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 ----------

Arkamda İsa eniştem ve yeğenim Berkay.Ayfer Halama sevgiler. (Herzaman arkamda olmuştur.)

34rgdh0.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:31 ----------

Bi kedi gördüm sanki ! Evet evet bi kedi gördüm :)
24lsole.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 ----------

Sevgili arkadaşımız Ahmet ve arkadaşları da gelmişler bize bakınıyorlarmış. Ne güzel bi tesadüf

flx83p.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:36 ----------

Kendi el işçiliğim. Akşam Bursa caddelerini aydınlattım.

2qj8ubq.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------

Kardeşim
y2nw8.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:42 ----------

Gürcan'ın ekürisi Sezer
qpmi9y.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:45 ----------

72vq02.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:48 ----------

9qgppj.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:50 ----------

Pilavvvv
j16782.jpg
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Tavuklu Pilav,Ayran,Helva,Ekmek
Elinize sağlık, Kesenize bereket.

4vkdjr.jpg
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Ne demek Pilav yoktu Enes?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 ----------

Pilavlarımızı yiyip motorcu duamızı yaptıktan sonra (videosunu daha sonra yükleyeceğim)
Büyüktepe köyü'ne Kiraz Dede'nin Yeri'ne çıktık. Buradaki Patlangaç'ın videosunu da daha sonra ekleyeceğim.
34zhdoj.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:14 ----------

Çaylarımızı içip, dinlendikten sonra dönüş yoluna geçtik. Bandırma'ya gelmeden önce 1. molamızı yaptık. Ahmet ve arkadaşları da bize katıldılar.Eğlenceli bir dönüş oldu.
344ce12.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:17 ----------

16bmq7d.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 ----------

9hrxow.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 ----------

6quq0p.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 ----------

Karacabey'den gelen işçi nikli arkadaşımız Fatih ile de tanışmış olduk fakat fotoğrafını çekemedim.Dönüş yolu için sana ulaşamadık kusura bakma.Ona da buradan selamlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:30 ----------

2jf5hu.jpg
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
hss4jp.jpg

1zlsnpv.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:34 ----------

mmbnea.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:37 ----------

Buradaki molamız bittikten sonra Ulubatlı Hasan Parkı'nda birer çay ve kötü alışkanlık daha içip evlere dağıldık.
1zlbuwj.jpg

2mxetmr.jpg
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
çok güzel etkinlik olmuş

2 şey dikkatimi çektii bır annenin oğluyla etkinliğe katılması çok hoş olmuş bravo...
öteki ise fotolada gördüğüm mat çapır sanırım kanuni seyhan çok güzel yakışmışş mat siyahı her zaman daha çekici birenk gelmiştir
hep bana.... herdaim yolunuz açık olaa sevgili komşularım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi güzel olmuş, pilavıda çok severim:p canım çekti
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
özcan size baktım çok çabuk ayrılmışsınız sanırım tepeköye falan da uğrayacaklar dedim bende 14:15 gibi yola çıktım 16:00 da k.beydeydim güzel gündü herkese selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bukadarmı yetmez beklerız daha resım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel etkinlik olmuş

2 şey dikkatimi çektii bır annenin oğluyla etkinliğe katılması çok hoş olmuş bravo...
öteki ise fotolada gördüğüm mat çapır sanırım kanuni seyhan çok güzel yakışmışş mat siyahı her zaman daha çekici birenk gelmiştir
hep bana.... herdaim yolunuz açık olaa sevgili komşularım...

evet kanunı seyhan basına gelmeyan kalmadı garıbımın stopu yollarda bıraktık zaten amartusor yok hoplaya hoplaya gıttım geldım yollar berbat:farao: okadar cukur bıarada neyse guzeldı gene ama festıvalle ılgılı hıc resım falan cıkmadı sıtede
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
evet kanunı seyhan basına gelmeyan kalmadı garıbımın stopu yollarda bıraktık zaten amartusor yok hoplaya hoplaya gıttım geldım yollar berbat:farao: okadar cukur bıarada neyse guzeldı gene ama festıvalle ılgılı hıc resım falan cıkmadı sıtede

festival alanına girerken bende farkettim amortisörünün olmadığını:) mat siyah yakışmış ama şarkı söyleyen elemanda çok beğendi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
festival alanına girerken bende farkettim amortisörünün olmadığını:) mat siyah yakışmış ama şarkı söyleyen elemanda çok beğendi

bursada ıstanbulda ankara yolunda ızmıtte ıznıkte heryerde o sekılde kullandım hıc durmadan..sıgara molası harıc...450 km yol yaptım hıc hasatım cıkmadı ama o yolda geberdım:) bıde delık kacırmadım hepsıne gırdım:cyclopsan
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
gezi güzel olmuş, pilavıda çok severim:p canım çekti

Teşekkürler.Hanlar yolu'ndan çıkıp gelseydin abi pilav boldu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------

özcan size baktım çok çabuk ayrılmışsınız sanırım tepeköye falan da uğrayacaklar dedim bende 14:15 gibi yola çıktım 16:00 da k.beydeydim güzel gündü herkese selamlar

O sattlerde etrafa bakındım ama göremedim.Sonra yemek duası yapıldı,hemen ardından çıktık.Selamlar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:40 ----------

bukadarmı yetmez beklerız daha resım

Evet yaa yok mu benden başka resim çeken?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:44 ----------

Yine güzel bir gezi olmuş.Tekerine sağlık Bursa MT.

Teşekkürler.Sizi de bekleriz.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok güzel etkinlik olmuş,yolunuz hep açık,depolarınız dolu olsun.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst