Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74
özür dilerim ilgilenenler varmış topic çok güzel çok faydalı bilgiler edindim ama sohbetlere pek katılmadım cbfyi alalı 3 ay oldu yavaş yavaş öğreniyorum neresinde ne var diye çoğu bilgiyide burdan öğrendim artık bande cbf 150 tutkunu oldum sohbetlerinize katılmaktan çok memnun olurum
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Buldum sorduğun soruyu...

Bildiğim kadarıyla:

Avrupada farlar kesinlikle sönmez,fabrika çıkışı olarak alternatör bağlantılıdır''dinamo''.Yani marşa bas ışıklar yanar,kesinlikle kapatılamaz(ara düğme koymadıkça veya bağlantıyı değiştirmedikçe...

Sebebi sadece bu,başka bir nedeni yok bildiğim kadarıyla...

cevap budur klavyene sağlık hocam:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bak olmadı ben görmedim malum topic hızlı akıyor ama bende ne sorular sordum cevap alamadım:)

burda cbf 150 kardeşliği var başka bir grup yok:cat::rendeer:

Olm adam haklı sen Erdiyle grup olmuşun...çetesiniz ikiniz...:p

jr. aydoğan ve muratgün nikli kişilerde angaranın çetesi...

olmuyor ama...:p

Samsun çetesinide unutmayalım..:cherry:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Olm adam haklı sen Erdiyle grup olmuşun...çetesiniz ikiniz...:p

jr. aydoğan ve muratgün nikli kişilerde angaranın çetesi...

olmuyor ama...:p

Samsun çetesinide unutmayalım..:cherry:

sen nesin o zman abi tek başına dev panda:queen:burda hepimiz birimiz birimiz hepimiz için varız:queen::rendeer:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Olm adam haklı sen Erdiyle grup olmuşun...çetesiniz ikiniz...:p

jr. aydoğan ve muratgün nikli kişilerde angaranın çetesi...

olmuyor ama...:p

Samsun çetesinide unutmayalım..:cherry:


Abi bende Çorumdan tek kişilik ordu:bounce:şşşşşş:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------

özür dilerim ilgilenenler varmış topic çok güzel çok faydalı bilgiler edindim ama sohbetlere pek katılmadım cbfyi alalı 3 ay oldu yavaş yavaş öğreniyorum neresinde ne var diye çoğu bilgiyide burdan öğrendim artık bande cbf 150 tutkunu oldum sohbetlerinize katılmaktan çok memnun olurum




Arkadaşım motorun kaç binde,2.elmi,sıfırmı,nerenk vs.vs.

Anlat biraz senide tanıyalım:)
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74
ikinci el aldım 2007 model 4000 de idi şu an 6500 de motordan çok memnunum biraz aksesuar yaptım bu ayaz tüm aksesearı tammalıyacam inş yakında atarım fotolarını profilse;
profil1.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sen nesin o zman abi tek başına dev panda:queen:burda hepimiz birimiz birimiz hepimiz için varız:queen::rendeer:

kilometremle hepinizi tokatlarım ben mücoşum...:bounce:

ssdd.jpg




erdiyi aradım bugün tavla atıyomuş o da geliyor Yuvacığa...:cat:

ben hepiniz için varım sizi bilmem...bunu rahatlıkla söyleyebilirim...ama işi benle bitende ne arar ne sorar buda ayrı mevzudur...:wiinkk:

Abi bende Çorumdan tek kişilik ordu:bounce:şşşşşş:p

:)


sen hepimiz yetiyon hacı...atletiyle motoruna cila atan adam...:queen:


aha aykan geldi...Bodrumun eski psikopat cbfcilerinden...:p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Metom eskidik dimi:salut:özledim keratayı bakalım nasip kısmet herşey be usta....alıcaz bişiyde cbf mi olur ne olur bilmiyorum waveyi vercem biladere, tekrar neden olmasın cıbıf:wiinkk:bu seçeneksizlikte....ne desem boş....dikkat ediyosan nezamandır takip ediyorum yazamıyorum eskisi kadar..
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74
yarın motosiklet ehliytetinin direksiyon sınavı var sonunda onuda alıyorum inş. ondan sonra ver elini türkiye
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
ikinci el aldım 2007 model 4000 de idi şu an 6500 de motordan çok memnunum biraz aksesuar yaptım bu ayaz tüm aksesearı tammalıyacam inş yakında atarım fotolarını profilse;
profil1.jpg



Abdullah arkadaşıma bakyaaa..Bir soru sorduk,kapak gibi cevap verdi:queen:

İşin şakası,çok memnun oldum.Motorun güzelmiş,tıpkı benimkine benziyo:queen:
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74
sağol teşekkür ederim bende memnun oldum şahveren motora kimsenin yapmadığı bir iki aksesuar yaptım düzgün bi fotoraf makinesi bulursam paylaşacam mesela cbf ye araba teyibi bağlayan yoktur aranızda :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metom eskidik dimi:salut:özledim keratayı bakalım nasip kısmet herşey be usta....alıcaz bişiyde cbf mi olur ne olur bilmiyorum waveyi vercem biladere, tekrar neden olmasın cıbıf:wiinkk:bu seçeneksizlikte....ne desem boş....dikkat ediyosan nezamandır takip ediyorum yazamıyorum eskisi kadar..

Ayko sen bilirsin...60 da 5.vitese atmanın avantajları dezavantajları nelerdir aga...

cleanwork ben bu çalışmanı hatırladım...süper bi çalışma...:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74
teyibin söküp takılan ön panelini direksiyona teyip kasası motorun altıyla koruma demirine çubuk antende arka sepete hapörlöler ön sağ ve sol granaj altına 2 şer tane (başka yere koyduğumda yolda duyulmuyor)
Sağol metehan abi arkadaş profil dedi bende yazarak uğraşmıyayım dedim bir konuda aynı fotoların yayınlanması hoş değil ama idare ediver bu akşamlık:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
abi ben silerim gerisine karışmam. bizim ustamız ismail.
Estağfirullah Evren ::utangac:

İsmaili ne biçim çekmişin lan öcü gibi hortlak gibin...:queen: devıl ismeyıl...:p

Montun fosforundan ben görünmemişimki :)

msn gibi olmuş burası arkadaş gurubun yoksa cevap veren olmuyor...

Burada o şekilde bir durum yok cleanwork, topikteki bir çok arkadaşla yüzyüze görüşmüşlüğümüz yoktur fakat motoru ile alakalı bir sorun yaşayana herkes elinden geldiğince yardım eder.
Herkes birbirine sevgi ve en önemlisi SAYGI'lı davranır. Sorunu okudum fakat şahsen ben elektrik tesisatından pek anlamıyorum, yanlış bilgi vermek istemedim. Bilgili arkadaşlar okuyunca mutlaka cevap verecektir (ki m.şanveren cevaplamış sorunu).

devir işide dediğim gibi 80 de o kadarda bağırmıyor...vites isterim bağırması yani dip gaz kökleme bağırması gibi değil...

servise sormakta fayda var diyorum...Veya Aydoğan ne der bu hususta...:cat:

Ben motoru devirli kullanıyorum. Benim için önemli olan gaza tepki vermesidir. Misal 3.viteste 20 km/h ilede kullanabiliriz yakıt tüketimi olur ama hızlanmamız gerekince yavaaaaşça hızlanabiliriz.

Bence ölçü motor "bööğğğğğ" ederek boğuk bir sesle çalışırsa, o zaman zararlıdır. Yani gaza tepki vermiyorsa istediğin gibi bence düşük devir demektir.

5.viteste 60 km/h ile (ben tam denemedim ama) gaza tepki veriyorsa yani hızlanabiliyorsa motor için bence sıkıntı yoktur. Ama aklında olsun servise sormanda fayda var bu konuyu.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Ayko sen bilirsin...60 da 5.vitese atmanın avantajları dezavantajları nelerdir aga...

cleanwork ben bu çalışmanı hatırladım...süper bi çalışma...:cat:

Abi hiçbir dezavantajı yok, valla çevremde duyduklarım sadece sırıtmama neden oluyor yok devirli kullan yok motor bayılmasın sağar kalır vs vs vs .....

sadece diyeceğim tek şey var,günümüz motorları 5 viteste 30 km hızda gitmeye müsaittir bunun motora ve yürüyen aksama hiçbir zararı yoktur aracı kalkıştan hemen sonra en yüsek vitese geçerek kullanmak gerçek ekonominin anahtarıdır motorlara asıl devirli kullanmak zarar verir, yanlışım varsa düzeltin ancak sürekli kaynakları takip ediyorum vardığım sonuç bu ..30 km ile gitmseniz bile illede 100 yapacaksınız diye bir şey yok..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben motoru devirli kullanıyorum. Benim için önemli olan gaza tepki vermesidir. Misal 3.viteste 20 km/h ilede kullanabiliriz yakıt tüketimi olur ama hızlanmamız gerekince yavaaaaşça hızlanabiliriz.

Bence ölçü motor "bööğğğğğ" ederek boğuk bir sesle çalışırsa, o zaman zararlıdır. Yani gaza tepki vermiyorsa istediğin gibi bence düşük devir demektir.

5.viteste 60 km/h ile (ben tam denemedim ama) gaza tepki veriyorsa yani hızlanabiliyorsa motor için bence sıkıntı yoktur. Ama aklında olsun servise sormanda fayda var bu konuyu.

Abi hiçbir dezavantajı yok, valla çevremde duyduklarım sadece sırıtmama neden oluyor yok devirli kullan yok motor bayılmasın sağar kalır vs vs vs .....

sadece diyeceğim tek şey var,günümüz motorları 5 viteste 30 km hızda gitmeye müsaittir bunun motora ve yürüyen aksama hiçbir zararı yoktur aracı kalkıştan hemen sonra en yüsek vitese geçerek kullanmak gerçek ekonominin anahtarıdır motorlara asıl devirli kullanmak zarar verir, yanlışım varsa düzeltin ancak sürekli kaynakları takip ediyorum vardığım sonuç bu ..30 km ile gitmseniz bile illede 100 yapacaksınız diye bir şey yok..


JR de aynı şeyleri söylüyor tatmin olmam için yeterli mi bilemedim...doğru bilinen yanlışlar mı...veya uygulamaktan korktuğum bir fenomen mi benim için çözemedim...hangi hızdaysa o vitestedir benim için motor...ezbere diyelim...:cat:

Aydoğancım hızlanmamız gerekince bende bazen düşürmeden o dediğinizi yapıyorum...torkun hızı kurtaracağına emin olduğum anda düşmeme gerek zaten kalmıyor ama düşük hızda yüksek vitesde hiç olmadım uzun yıllardır böyle...
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74
Estağfirullah Evren ::utangac:

Burada o şekilde bir durum yok cleanwork, topikteki bir çok arkadaşla yüzyüze görüşmüşlüğümüz yoktur fakat motoru ile alakalı bir sorun yaşayana herkes elinden geldiğince yardım eder.
Herkes birbirine sevgi ve en önemlisi SAYGI'lı davranır. Sorunu okudum fakat şahsen ben elektrik tesisatından pek anlamıyorum, yanlış bilgi vermek istemedim. Bilgili arkadaşlar okuyunca mutlaka cevap verecektir (ki m.şanveren cevaplamış sorunu).

kusura bakma saygısızlık etmek istemedim ben öğle sandım yeni sayılırım sağolsun arkadaşlar öğle olmadıklarını gösterdiler
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
meto şimdi alışıldık bir sürüş sitili var ortada ona nasıl alıştıysan öyle gider bende şehir içinde kuzuyum yavaş yavaş ancak mesele asfalttan sapınca sapıtmam bir oluyor geçen bi dl 650 yi ödünç aldık benim burdaki bi kankiden konacık pedasa dağ yoluna girdik eleman bidaha asla motorunu vermeyecek:mrgreen:her viteste tekere geliyor namussuz ben napıyım:p
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Mete abi,şöyle birşey söyleyim,benim cbf'den önceki motorum 650 dragstardı.Şimdi çevremde yıllardan beri motor kullanan ''ihtiyarlar'':pdiyicem çünki yaşları 50/55 arası değişiyor,gurupları bilevar aralarında kurdukları,altlarında dragstar,kawazaki,shadow cruiser leri ile finik atıyolar,bir ara onlara takılmıştım.

Muhabbetlerinde şuna şahit oldum curiser motorda sesi hissedebilmek için,yüksek vites düşük hız gerekir,salına salına misali yol alabilirsin diyolardı,bende bunun zararlı olacağını söylediğimde,bana;sen tutupta vitesi 5 alıp 30km/s hızla gidersen illaki zararlı ,

Mesela, 2. vites devrinin sonu ve 3. vitesin başlangıcına geçiş yaptığında,motor devrini almış oluyor ''alışmış oluyor'' hızını 2. vitesin orta hızlarına düşünceye kadar 3. viteste yol alabilmek mümkünmüş. ihtiyarların yalancısıyım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------

Benim uykum geldi...iyi geceler ahali:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst