Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Aynen öyle tork sesi kendini çok belli ediyor yalnız şu varki Ybr de sürüş daha güvenli innovada ani Frende öne fırlayacak gibi hissediyor insan

bir ara çekip koyarım:cat:

o ybr deki deponun verdiği güven hissi alışınca bu sana daha güvenli geliyor:mrgreen: panik halinde kendini motordan atman daha kolay innovada :queen:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
o ybr deki deponun verdiği güven hissi alışınca bu sana daha güvenli geliyor:mrgreen: panik halinde kendini motordan atman daha kolay innovada :queen:

Tabi İnnovada motordan kurtulma şansı daha fazla ama ani frende mesala otoyolda öndeki araca kafayı çarpma daha fazla olur İnnovada

birde şu varki Ybr nin arka frenler daha dengeli şekilde ve daha iyi sıkıyor innova bu yönden kötü diyebilirim ama ne olursa olsun illaki İnnova :cherry:
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
79
victorist arkadaşımıza bende hayırlı olsun diyorum.yalnız burada söylemem gereken bir durum var ki oda fren mesafesi ve dağıtması tamamıyle arka lastikten kaynaklanır.Benim makinada 80-90 la giderken ani frende arkamdan çarpacaklar diye korkuyorum,o derece yani.Arkadaşlar benim motorun yarın videosunu çekip youtube'a atacağım.size adresini yazıcam izlersiniz.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
s.aleyküm arkadaşlar öncelikle victorist innovan hayırlı uğurlu olsun allah kaza beladan uzak tutsun benim innova motoru yapalı 1000km oldu şimdi şimdi güzelleşmeye başladı bgn yarın bi arkadaşım var satoyama diye sheel 15-50 tam sentetik yağ getirecekte vallada billada yağı değiştiremedim diye huzursuz oldum

usta nerelerdesin yahu mustafa buralarda sen yoksun..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 ----------

o ybr deki deponun verdiği güven hissi alışınca bu sana daha güvenli geliyor:mrgreen: panik halinde kendini motordan atman daha kolay innovada :queen:

ybrde güven hissimi:silent:mustafa 2006 da 0 km aldım ben ybr yi hondaya kendimi nasıl attığımı bilemedim bi cbf 150 macerasından sonra yine innova abi innova gösterişli şahşalı bir motor olmayabilir ancak kesinlikle 1 2 5 c c sınıfının en kaliteli ve sağlam üretim motorudur ...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
Evvet Efenim Selamın Aleyküümm...

12.700 de bi innova ya kavuştum sonunda abiler, arkadaşlar victoristin almak istediği makina bana nasip oldu, ondada aynısından var siyah istemiyordum ama nasip böleymiş askerlikte olduğu için pek önemsemedim ama orjinal innovaya binmek çok farklıymış bundan önceki modifiyeli olduğundan dolayı bu seferki süper, şimdi daha iyi bilirsiniz arka jantım biraz yamuk orj. jantı arka komple 170 lira, nette çelik alaşımlı gördüm oda 170 liraya verio ama sanırım bununki takım dolalısıyla çok mantıklı gelio senede lastik patlamasına verdiğim parayıda hesap edersek süper bence işin yine güzel taraflarından innovaya uygun yani arka kampana da sorun çıkmıyor bugün aksilik çıkmazsa almayı yarın motoru temizleyip fotolarını koyarım yaşasın innova.....
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Evvet Efenim Selamın Aleyküümm...

12.700 de bi innova ya kavuştum sonunda abiler, arkadaşlar victoristin almak istediği makina bana nasip oldu, ondada aynısından var siyah istemiyordum ama nasip böleymiş askerlikte olduğu için pek önemsemedim ama orjinal innovaya binmek çok farklıymış bundan önceki modifiyeli olduğundan dolayı bu seferki süper, şimdi daha iyi bilirsiniz arka jantım biraz yamuk orj. jantı arka komple 170 lira, nette çelik alaşımlı gördüm oda 170 liraya verio ama sanırım bununki takım dolalısıyla çok mantıklı gelio senede lastik patlamasına verdiğim parayıda hesap edersek süper bence işin yine güzel taraflarından innovaya uygun yani arka kampana da sorun çıkmıyor bugün aksilik çıkmazsa almayı yarın motoru temizleyip fotolarını koyarım yaşasın innova.....

kardeş hayırlı olsun,ancak innovada tel jantın daha sağlıklı olduğuna inanıyorum lastik patlaması olayı benim 9500 km hiç başıma gelmemişti ama eninde sonunda bir çiviyle tanıştı lastik ancak darbeleri tel jant esneyebilme özelliğiyle daha iyi emiyor yani daha sağlam.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
İnnova kaç basıyor ya.9 beygir makina 120 130 km duydum ?

Kaç basmasından çok bir makinanın nekadar tork ürettiği bunu en düşük devirde nekadar verdiği önemli İnnova 7500 d/dk da (9,3 ps) güç 3000 d/dk da 10nm tork vermektedir bu değerler 125 cc sınıfında hiçbir motorda yoktur,sürat meseleside zorlanmadan düzde 115 km eğimlerde 125 km ye kadar görebilmektedir.
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
dün benzin aldım, 1.8 lt / 100 km yakmış... çok yaktı bu sefer... devirli kullandım, bir de kardeşimle beraber bindik ganelde... iki kişi binince mecburen devirli kullanıyorsun, çekişin azaldığını hissediyorum arkamda biri olunca...

yağ konusuna da kafayı takmış durumdayım, haziranda kesin shellden en kaliteli yağı alıp koyduracam... ama dışardan aldığım yağı kabul eder mi servis, malum benimkinin garantisi de var, 2 yıl servise gitmem gerekiyor periyodları kaçırmadan değil mi...

selamlar herkese...
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
kardeş hayırlı olsun,ancak innovada tel jantın daha sağlıklı olduğuna inanıyorum lastik patlaması olayı benim 9500 km hiç başıma gelmemişti ama eninde sonunda bir çiviyle tanıştı lastik ancak darbeleri tel jant esneyebilme özelliğiyle daha iyi emiyor yani daha sağlam.

Kesinlikle sana katılıyorum ama burada insan ve bina sayısı daha fazla yani;
daha fazla kırılan cam şişeler ve daha fazla inşaat telleri/çivileri ben kendi hesabıma göre senede 8 kere lastik patlasa 15 liradan yaptırması 120 lira yapar üstüne birazdaha para koyup bunu minimuma çevirmek daha mantıklı geldi + uzun yolda lastik değişimi diye bişiy olmayacak biraz daha şık duracak.
Geçen yamaha bayinde yeni cryptonu görünce yemin ediyorum kıskandım ya zaten yamaha tasarımları cup larda bizimkilere göre çok daha iyi onu tartışmaya bile gerek yok ama onlardaki 3 kollu jant idi adamlar bu eksikliği gidermiş bence yeni innovalarda da sağlam bi celik yada en sağlam bi malzemeden bence böle bişiy yapılabilirdi kaldıki benim almak istedğim jant kollu değil farklı bi jant hani kırılma olasılığını daha az olduğu düşüncesindeyim bakalımk hayırlısı aldıp taktırdıktan sonra sizlerle fotoları ve görüşleri paylaşırım...
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
79
audiophile34 arkadaşım hayırlı olsun innovan.Bu arada cryiptonu hiç kıskanma teknoloji olarak innovadan 10 yıl kadar geride(analog gösterge,analog km ve benzin göstergesi,düşük tork ve hp aynı zamanda inanılmaz yedek parça sıkıntısı;tanıdığımın başına geldi ondan biliyorum)
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Cyrptonu yakından inceledim jant haricinde hiç bir üstünlüğü yok geriliği var bence
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Kesinlikle sana katılıyorum ama burada insan ve bina sayısı daha fazla yani;
daha fazla kırılan cam şişeler ve daha fazla inşaat telleri/çivileri ben kendi hesabıma göre senede 8 kere lastik patlasa 15 liradan yaptırması 120 lira yapar üstüne birazdaha para koyup bunu minimuma çevirmek daha mantıklı geldi + uzun yolda lastik değişimi diye bişiy olmayacak biraz daha şık duracak.
Geçen yamaha bayinde yeni cryptonu görünce yemin ediyorum kıskandım ya zaten yamaha tasarımları cup larda bizimkilere göre çok daha iyi onu tartışmaya bile gerek yok ama onlardaki 3 kollu jant idi adamlar bu eksikliği gidermiş bence yeni innovalarda da sağlam bi celik yada en sağlam bi malzemeden bence böle bişiy yapılabilirdi kaldıki benim almak istedğim jant kollu değil farklı bi jant hani kırılma olasılığını daha az olduğu düşüncesindeyim bakalımk hayırlısı aldıp taktırdıktan sonra sizlerle fotoları ve görüşleri paylaşırım...

Bu konuda haklı olabilirsin, alaşımlı şık bir jant daha iyi dururdu ancak honda mühendislerinin bir bildiği var diye düşünüyorum, geçen sene bir çukura girdim (gece) 15 cm rahat derinliği var kask kafamdan çıkıcaktı okadar bir darbe yani çukurdan çıktım motoru hemen sağa çektim jant gitti kesin kırıldı lastikte patladı dedim motoru sehpaya aldım bir tur lastiği çevirdim şakına döndüm en ufak bir akort ayarı dahi bozulmamış lastiktede ve süspansiyonda hiçbir hasar yoktu oracıkta bir helal olsun deyip honda mühendislerinin kulağını çınlattım 2006 da ybr varken daha 1 haftalıktı motor bodrum -yalıkavak arasında içi su dolu bir çukura düştüm ön jant yamulmuş sol amortisörümde patlamıştı orada alaşım jantın eksisini yaşadım o sebepten dolayı tel jant diyorum kısaca..ayrıca yamaha cryptonda alaşım jant var ancak iç lastikli alaşım jant var hiçbir üstünlüğü yok nerede patladı orarada kaldın hesabı..crypton ve innovayı hiçbir konuda kıyaslamam burada bisiklet yarışlarının yapıldığı gün yanıma bir arkadaş yanaştı yeni kasa crypton motor silindir çevresinden yağ akıtmış süpaplar şakır şakır ötüyordu kısacası ben innovayı sınıfında tek geçiyorum 93 den beri honda cublarla haşirneşir biri olarak tekrar innova alan sizleri kutlarım sevgiler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:52 ----------

dün benzin aldım, 1.8 lt / 100 km yakmış... çok yaktı bu sefer... devirli kullandım, bir de kardeşimle beraber bindik ganelde... iki kişi binince mecburen devirli kullanıyorsun, çekişin azaldığını hissediyorum arkamda biri olunca...

yağ konusuna da kafayı takmış durumdayım, haziranda kesin shellden en kaliteli yağı alıp koyduracam... ama dışardan aldığım yağı kabul eder mi servis, malum benimkinin garantisi de var, 2 yıl servise gitmem gerekiyor periyodları kaçırmadan değil mi...

selamlar herkese...

1,8 lt tüketim innova için mükemmel bir değer sınıfında, ybr 125 in dahi 2,50 ortalamada kaldığını düşünürsek çok iyi bir değer 2 kişi yüklü olarak mutlaka yakıt tüketimi artacaktır dolaylı bir test verisi buldum şu tablodan ortalama tüketim değerlerine bakabilirsiniz bence herşey normal.

http://www.spritmonitor.de/en/detail/341128.html
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Sizce ybr yi satıp innova almak mantıklımı :):)

boyun 1.80 den fazlaysa biraz küçük gelebilir fakat her açıdan innovayı tavsiye ederiz :cat:


bugün sirkecide crypton R (sıfır) yakından incelidim, daha öncede incelemiştim ama innova ile yan yana durmamıştı innovayı küçük biliriz ama crypton gerçekten dahada minyon, gidon çapı çok dar bayan motoru gibi kibar. dikkat ettiğim bir husus galiba crypton larda bu katalitik dalgası yok belkide ben görmedim eğer o convertor yoksa uçak gibi gidiyordur eminim

fiyatın 3.300 (bence uygun)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
boş...........................
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
evet 1.4 ile 1.8 arasında değişmiş tüketim, daha önce de göstermişlerdi bu listeyi "motorhocası" arkadaşımız... benim en iyi gördüğüm değer 1.5 lt.. o da düşük devirli kullanım , yani 4. viteste 50 ile giderek (zaten şehir içinde sınır bu :) )... bu tarz düşük devirli kullanımı da arkadaşlar önermedi, ben de 4. vitese artık 60 a gelince atıyorum..

bu arada arkadaşlar az önce 3. viteste bir yüksek devire çıkayım dedim, 70 e gelince hız inanılmaz bir titreşim ve ses geldi, cızırtı gibi bir ses... daha önce bu sesi 90 a gelince çıkartmıştı zaten sonra 4 e atmıştım, son hız denemelerimde.. şimdi 70 gelince bağırması şaşırttı beni.. acaba yağın kalitesizliğinden mi?

selamlar...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
evet 1.4 ile 1.8 arasında değişmiş tüketim, daha önce de göstermişlerdi bu listeyi "motorhocası" arkadaşımız... benim en iyi gördüğüm değer 1.5 lt.. o da düşük devirli kullanım , yani 4. viteste 50 ile giderek (zaten şehir içinde sınır bu :) )... bu tarz düşük devirli kullanımı da arkadaşlar önermedi, ben de 4. vitese artık 60 a gelince atıyorum..

bu arada arkadaşlar az önce 3. viteste bir yüksek devire çıkayım dedim, 70 e gelince hız inanılmaz bir titreşim ve ses geldi, cızırtı gibi bir ses... daha önce bu sesi 90 a gelince çıkartmıştı zaten sonra 4 e atmıştım, son hız denemelerimde.. şimdi 70 gelince bağırması şaşırttı beni.. acaba yağın kalitesizliğinden mi?

selamlar...

hocam innovaların (bizimkiler öyle) kronik bir sorunu vardır oda ön kafa far grenazının zırıltısıdır, bazı motor devirlerinde bu titreşim o bölgeye ses yaptırır. bu yeni innovada varmı bilmem ama senin motordan ses geldiğini ve geleceğini sanmıyorum yağın kalitesizliği konusuna gelirsek evet yağdan çok farkediyor :cat:

shell vsx 15w-50 acilen tavsiye olunur (850gr)

bugün artçım ile şehir içi 75-80km kadar yaptık. artçı ile motorun düşük devir yüksek vites tork durumunu inceleme fırsatım oldu 4. vitesde düzde artçı ile 50km hızda tahminim 2500-4000rpm arası gayet iyi gitti bence şaşırdım :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
46
Şimdi büyüklerimiz belki kızacak ama affetsinler

Orj. Dunlop Latiklerimizle ne kadar yatabiliriz virajlarda? mesela gileria runnerların lastiği küçük fakat geniş lastik (bizimkilere göre) tabi - si de var çaptan kaybediyorlar bize göre, sanırım virajlara daha iyi girebilmelerinin diğer bir sebepleri de şasedeki mühendislik bizim şaseler bu konudada iyimi? sadece bir örnektir belki kıyaslamak ta saçma olabilir merakımdan soruyorum 90 - 110 arası yatsak yerde kalırmıyız yoksa doğrulabilirmiyiz? iyi forumlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst