motorum ayaklar altında :(

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen:

geçen gün sabah işe gitmek için otoparka gittim. motoru çalıştırdım, üstünde ısınmasını bekliyorum. yanıma otopark çalışanı yada ortağı geldi (tanımıyorum)

*o:günaydın, yıkamacılar araç yıkandıktan sonra paspasın üstüne koydukları yazılı resimli kağıtlardan basabilirmisin bize müdür?

*ben:bizim şirket basmıyor ama buluruz tanıdık birini (klişeciyim, eminim ne olduğunu bilmiyorsunuz, matbaa ile ilgili)

*o:tamam sen araştır, bi fiyat çıkar bana..

araştırdım ettim, uygun bir fiyat aldım şirketteki komşu dükkanlardan...
akşam geldim anlattım adama

*ben:fiyatlar şu bu... sen resim yazı vb. ne düşünüyorsan çiz/çizdir ver bana bastıralım

*o:müdür onlardan sen anlarsın. tasarım sana ait... iki tane ayakkabı izi resmi olsun, otopark ismi ve telefonu olsun yeter

*ben:tamam ama bir şartla yaparım

*o:nedir?

*ben:temsili bi araba resmi koyarız, daha güzel olur. ama ben kendi motorumun resminide koyucam :p

*o:güldü, şarşırdı falan filan... SS kabul etti :mrgreen: seve seve yani :p


teknik nedenlerden dolayı :) kendi motorumun resmini koyamadım. ama temsili bir 600f resmi koydum :mrgreen: bu arada Mercedes'in plakaya dikkat :rendeer:

az önce yaptığım tasarımım hakkında siz ne düşünürsünüz? sizinde fikirlerinizi almak istedim. A4 kağıda çıkış alıp sabah adama onaylatıcam ve yarın bastırıcam...

87f71077.jpg
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
bnde matbaa okuoyorum güneş kapalı otoparkı yazısını biraz daha sade yaparsan daha uygun olur bence içini falan düz yap....plakada hç hoşuma gitmedii :D demeden geçmiyim fenerliymde:D:D
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Çok güzel gerçekten emeğine sağlık...
Plaka FB olsa çok daha iyi olurdur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende de firma ismini ilk bakışta okunabilen birşey yaparsan daha iyi olur. Ayrıca o ayak izleri de genelde ayakkabı izi değil de ayak izi şeklinde oluyor. Muhtemelen daha sevimli durması için.
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bnde matbaa okuoyorum güneş kapalı otoparkı yazısını biraz daha sade yaparsan daha uygun olur bence içini falan düz yap....plakada hç hoşuma gitmedii :D demeden geçmiyim fenerliymde:D:D

hazır bir font o... ayakkabı izi çizgilerine uyumlu olur diye düşündüm. resim küçük olduğu için çizgiler sık görünüyor. resim 35X50 cm ebadında :cat:

plaka oldukça güzel :mrgreen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
mercedesin plaka güzel bende gsliyim ama bu tür şeyler olmamalı sonuçta bunun fenerlisi var beşiktaşlısı var plakayı silersen gayet güzel
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fena değil. yalnız çok dikkat dağıtacak şey var..

emir kipleri kullandığım için kusura bakma şimdiden.. sadece öneriler..

diikat dağıtan çok detay var.. isme odaklan.. öneli olan isim..
isim daha kalın, sade daha dikkat çeken bir yazı karakteri olabilir(belki az da büyük)
araba ve motosiklet biraz silik olsun.. yada daha az dikkat çekecek şekilde olsun..
ayakkabı taban detayı güzel ama ismi geride bırakıyor.. belki sadece ayak şekli de olabilir..
plakaya kıl oldum ama tasarım senin sen ne koyarsan o yakışır..


aklıma gelen bunlar..
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mercedesin plaka güzel bende gsliyim ama bu tür şeyler olmamalı sonuçta bunun fenerlisi var beşiktaşlısı var plakayı silersen gayet güzel

otoparkta istemiycektir, onu silicez büyük bir ihtimal :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------

fena değil. yalnız çok dikkat dağıtacak şey var..

emir kipleri kullandığım için kusura bakma şimdiden.. sadece öneriler..

diikat dağıtan çok detay var.. isme odaklan.. öneli olan isim..
isim daha kalın, sade daha dikkat çeken bir yazı karakteri olabilir(belki az da büyük)
araba ve motosiklet biraz silik olsun.. yada daha az dikkat çekecek şekilde olsun..
ayakkabı taban detayı güzel ama ismi geride bırakıyor.. belki sadece ayak şekli de olabilir..
plakaya kıl oldum ama tasarım senin sen ne koyarsan o yakışır..


aklıma gelen bunlar..

:) ayakkabı gerçek ile bire bir olması gerekir. oradaki ayakkabı 32X13 cm ebadında. küçük olursa anlamı olmaz zaten. otopark ismini biraz daha büyütebilirim sanırım. teşekkürler
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA ;) senden de bunu bekliyodum zaten ;) ama plaka yanlışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş:pr::pr:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MÜKEMMEL BİR ÇALIŞMA ;) senden de bunu bekliyodum zaten ;) ama plaka yanlışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş:pr::pr:

sağol kardeşim :) plaka olmayacak, silicem. daha şimdiden böyle bir tepki :mrgreen: adamın müşterileri kaçar Vallahi :)
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
123
Koyu bir Galatasaray lı olarak Gs yi hiç beğenmedim çoğu kişiye antipatik gelir. Mesela 34 TC 34 yap babalar gibi kimseler birşey diyemez.
Tasarımına gelince ukalalık olarak kabul etmez isen 12 senelik bilgi ve birikimince kendi görüşlerimi aktarayım gerisi sana kalmış.
Ayakkabıları % 30 küçültmelisin.
Motor ve araba boyutu gayet iyi.
Güneş Otopark yazısını ayakkabıları ortalayarak en soldan en sağa yapabilirsin ( böylelilikle kaybolmayacak , tabi daha net ve keskin bir font ile)
Adres ve telefon bilgileri çok kötü duruyor. İki satır halinde yaparsan çok daha kibar duracaktır.
Umarım bir faydam dokunur teşekkürler..:)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
gayet başarılı olmuş,eminim senin bu tasarımını kabul edecektir :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet güzel çalışma olmuş...ve bildiğim kadarıyla genelde hep kraft kağıt kullanılıyor...
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Koyu bir Galatasaray lı olarak Gs yi hiç beğenmedim çoğu kişiye antipatik gelir. Mesela 34 TC 34 yap babalar gibi kimseler birşey diyemez.
Tasarımına gelince ukalalık olarak kabul etmez isen 12 senelik bilgi ve birikimince kendi görüşlerimi aktarayım gerisi sana kalmış.
Ayakkabıları % 30 küçültmelisin.
Motor ve araba boyutu gayet iyi.
Güneş Otopark yazısını ayakkabıları ortalayarak en soldan en sağa yapabilirsin ( böylelilikle kaybolmayacak , tabi daha net ve keskin bir font ile)
Adres ve telefon bilgileri çok kötü duruyor. İki satır halinde yaparsan çok daha kibar duracaktır.
Umarım bir faydam dokunur teşekkürler..:)

önerileriniz için teşekkür ederim ama tekrar söylüyorum,

1.resimin ebadı 35X50 cm. o ayakkabıların bir tanesi 32X14 cm ebadında. koltuğa oturan kişi ayağını zaten oraya basacak. ayakkabının espirisi o zaten... bu durumda ortadaki isim, resim ve adres boşta kalacak.

2. otopark ismini hazır bir fontla yazdım. resim küçük olduğu için aradaki çizgiler çok sık görünüyor. 35X50 ebadında o çizgiler biraz daha açılacaktır ve ayakkabı izleri ile uyumlu gözükecektir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 ----------

evet güzel çalışma olmuş...ve bildiğim kadarıyla genelde hep kraft kağıt kullanılıyor...

aynen abicim. kalın kraft kağıdına yapılacak. kağıdın rengiyle otopark ismindeki çizgiler birleşince daha güzel görünecek diye düşünüyorum... :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aramızda bir matbaacının olması çok güzel...işimiz düşerse her türlü cevoo ambiansı...:mrgreen:

komik bir hikaye anlatayım mı...2003 te evlenme arefesindeyiz...Hanım tutturmuş davetiyeler FERMAN şeklinde olsun...o çalışma da çok zor ve zımbırtılı...hani kutu içinde yuvarlanmış kraft kalitesinde kağıda ferman okur gibi o tarz bi davetiye diye tutturdu...Allam dedim daha ilk baştan arızaya bağladı hanım illede bu olsun...Matbaa içinde sorun olmuştu...hiç tutulmayan bir model kalıp vs açısından bende beğenmeyince matbaacı arkadaş ve ben vazgeçirmeye çalıştık..ııhhıh vazgeçmedi bizimki...neyse aldık 1500 davetiyeyi...uğraş babam uğraş...

kutular ayrı davetiye ayrı hikaye..eğer davetiyeyi iyi yuvarlamazsan kutuya girmiyor meret...kağıt kalitesi o kadar yüksek ki o açıdan...bildiğin a4 değil...yan kraft tadında birşey...o geldir aklıma hep...nereden nereye dimi...:p
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
1) aracın plakası 34 TC 34 olabilir...

2) ayak izleri çok büyük ve firma imajının önüne çıkmış!..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:30 ----------

Ayrıca, adres ve telefon kelimeleri olmasa bence iyi olur.
Açık adres ve telefon numarası net görünür diye değerlendiriyorum.
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1) aracın plakası 34 TC 34 olabilir...

2) ayak izleri çok büyük ve firma imajının önüne çıkmış!..

3. kez söylemiş olayım,
önerileriniz için teşekkür ederim ama tekrar söylüyorum,
resimin ebadı 35X50 cm. o ayakkabıların bir tanesi 32X14 cm ebadında. koltuğa oturan kişi ayağını zaten oraya basacak. ayakkabının espirisi o zaten... bu durumda ortadaki isim, resim ve adres boşta kalacak.

bu arada plakada dün akşam değişikliğe gittim. plakaya dikkat :) sabah otoparkçıya kağıt çıkışını onaylattım. tam 2000 adet bastırıcam, otoparkçı aradı (yatay değil, dikey olsun) dedi. (bence yatay daha güzel olurdu ama normalde de öyleymiş) işler değişti. sonunda dediği gibi bastırdım işi. herkese teşekkürler.

ecc7f7e0.jpg


3054c794.jpg


29 EKM 1923
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst