- Katılım
- 12 Ağu 2009
- Mesajlar
- 488
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen:
geçen gün sabah işe gitmek için otoparka gittim. motoru çalıştırdım, üstünde ısınmasını bekliyorum. yanıma otopark çalışanı yada ortağı geldi (tanımıyorum)
*o:günaydın, yıkamacılar araç yıkandıktan sonra paspasın üstüne koydukları yazılı resimli kağıtlardan basabilirmisin bize müdür?
*ben:bizim şirket basmıyor ama buluruz tanıdık birini (klişeciyim, eminim ne olduğunu bilmiyorsunuz, matbaa ile ilgili)
*o:tamam sen araştır, bi fiyat çıkar bana..
araştırdım ettim, uygun bir fiyat aldım şirketteki komşu dükkanlardan...
akşam geldim anlattım adama
*ben:fiyatlar şu bu... sen resim yazı vb. ne düşünüyorsan çiz/çizdir ver bana bastıralım
*o:müdür onlardan sen anlarsın. tasarım sana ait... iki tane ayakkabı izi resmi olsun, otopark ismi ve telefonu olsun yeter
*ben:tamam ama bir şartla yaparım
*o:nedir?
*ben:temsili bi araba resmi koyarız, daha güzel olur. ama ben kendi motorumun resminide koyucam
*o:güldü, şarşırdı falan filan... SS kabul etti :mrgreen: seve seve yani
teknik nedenlerden dolayı
kendi motorumun resmini koyamadım. ama temsili bir 600f resmi koydum :mrgreen: bu arada Mercedes'in plakaya dikkat :rendeer:
az önce yaptığım tasarımım hakkında siz ne düşünürsünüz? sizinde fikirlerinizi almak istedim. A4 kağıda çıkış alıp sabah adama onaylatıcam ve yarın bastırıcam...
geçen gün sabah işe gitmek için otoparka gittim. motoru çalıştırdım, üstünde ısınmasını bekliyorum. yanıma otopark çalışanı yada ortağı geldi (tanımıyorum)
*o:günaydın, yıkamacılar araç yıkandıktan sonra paspasın üstüne koydukları yazılı resimli kağıtlardan basabilirmisin bize müdür?
*ben:bizim şirket basmıyor ama buluruz tanıdık birini (klişeciyim, eminim ne olduğunu bilmiyorsunuz, matbaa ile ilgili)
*o:tamam sen araştır, bi fiyat çıkar bana..
araştırdım ettim, uygun bir fiyat aldım şirketteki komşu dükkanlardan...
akşam geldim anlattım adama
*ben:fiyatlar şu bu... sen resim yazı vb. ne düşünüyorsan çiz/çizdir ver bana bastıralım
*o:müdür onlardan sen anlarsın. tasarım sana ait... iki tane ayakkabı izi resmi olsun, otopark ismi ve telefonu olsun yeter
*ben:tamam ama bir şartla yaparım
*o:nedir?
*ben:temsili bi araba resmi koyarız, daha güzel olur. ama ben kendi motorumun resminide koyucam
*o:güldü, şarşırdı falan filan... SS kabul etti :mrgreen: seve seve yani
teknik nedenlerden dolayı
az önce yaptığım tasarımım hakkında siz ne düşünürsünüz? sizinde fikirlerinizi almak istedim. A4 kağıda çıkış alıp sabah adama onaylatıcam ve yarın bastırıcam...