hocam adı üstünde şasi numarası motorun üzerinde yazmıyormu?...motoru ilk sizden duydum ama yazıyodur illaki![]()
peki bu doğrumu birde bana bir arkadaş dediki benim motor ufak mobilet 60km gösterge var 50filan zor basıyor bu ufak motorlara gerekmiyormuş plaka diye doğrumu peki