Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
ne alaka şimdi kardeşim? :farao: ben motorumu binmek için aldım. neden satıyım? neden yatırayım? neden F aldın derseniz:

1.RR'dan ucuz olduğu için
2.FZR600'den yakışıklı olduğu için
3.Suzuki işine girmedim-girmem


600f kullanıcı kitlesinden bir şahısım ve kimsedende farkım yok :farao:



:) Vallahi Bu Söylediklerimin Böyle Anlaşılacağı Aklıma Gelmezdi :)

Daha Türkçe Mealini yazayım isterseniz ;
Biz Türkler (maalesefki toplum yaptırımı karşısında buna bende dahil) bir araç (bakın araç diyorum sadece motosiklet yada araba demedim) alırken ilk aklımıza gelenlerden sorulanlardan biri "ikinci eli varmı".
600f benimde aklımı çok karıştıran bir motosiklettir. lakin piyasadaki 2. el azlığı ve buna bağlı olarak parça fiyatları gibi doneler beni çok düşündürüyordu, bir tarafım 600f diyor diğer tarafım fazer. aslında ikisi farklı motosikletler ama gönül bu anlayın artık :rendeer:
neyse lafı daha fazla uzatmayayım eğer herhangi birinizin gönlünü kırdıysam siz benim kusuruma bakmayın yazdıklarım gayet masumane fikirlerimdi.
Saygılarımla
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
:) Vallahi Bu Söylediklerimin Böyle Anlaşılacağı Aklıma Gelmezdi :)

Daha Türkçe Mealini yazayım isterseniz ;
Biz Türkler (maalesefki toplum yaptırımı karşısında buna bende dahil) bir araç (bakın araç diyorum sadece motosiklet yada araba demedim) alırken ilk aklımıza gelenlerden sorulanlardan biri "ikinci eli varmı".
600f benimde aklımı çok karıştıran bir motosiklettir. lakin piyasadaki 2. el azlığı ve buna bağlı olarak parça fiyatları gibi doneler beni çok düşündürüyordu, bir tarafım 600f diyor diğer tarafım fazer. aslında ikisi farklı motosikletler ama gönül bu anlayın artık :rendeer:
neyse lafı daha fazla uzatmayayım eğer herhangi birinizin gönlünü kırdıysam siz benim kusuruma bakmayın yazdıklarım gayet masumane fikirlerimdi.
Saygılarımla

kırgınlık küskünlük söz konusu olmaz arkadaşım rahat ol lütfen.
yalnız 600f ikinci elde çok sayıda olan bi motordur o yöndeki tereddütünü anlayamadım. Açıkçası ben alırken özellikle 2. eli kuvvetli olduğu için almıştım. Sanmıyorum ki abartı bi rakam istemedikten sonra problemsiz bi 600f kolayca alıcı bulmasın.
Parça fiyatları da tüm supersport modellerden farklı değil tabi fazerin sarf malzemeleri (balata, filtre vs.) daha ucuz olabilir onu bilemiyorum...
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) Vallahi Bu Söylediklerimin Böyle Anlaşılacağı Aklıma Gelmezdi :)

Daha Türkçe Mealini yazayım isterseniz ;
Biz Türkler (maalesefki toplum yaptırımı karşısında buna bende dahil) bir araç (bakın araç diyorum sadece motosiklet yada araba demedim) alırken ilk aklımıza gelenlerden sorulanlardan biri "ikinci eli varmı".
600f benimde aklımı çok karıştıran bir motosiklettir. lakin piyasadaki 2. el azlığı ve buna bağlı olarak parça fiyatları gibi doneler beni çok düşündürüyordu, bir tarafım 600f diyor diğer tarafım fazer. aslında ikisi farklı motosikletler ama gönül bu anlayın artık :rendeer:
neyse lafı daha fazla uzatmayayım eğer herhangi birinizin gönlünü kırdıysam siz benim kusuruma bakmayın yazdıklarım gayet masumane fikirlerimdi.
Saygılarımla

kırgınlık yada kızgınlıktan yazmadın bende onu :) sende beni yalnış anlama lütfen :rendeer: 2. el piyasa azlığı kullanıcı memnuniyetindendir (bence) ki ben çok 600f görüyorum yollarda. kimle konuşsam hepsi motorundan memnun.

dediğim gibi :) 600f kullanıcı kitlesinden bir şahısım ve kimseden hiçbir farkım yok. tek derdim 4 Liraya dayanan benzin fiyatları :pale:
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
23
DREAMDARK merhaba, motorumun yağ filtresiyle birlikte yağını değiştireceğim. Bu konu ile ilgili bilmem gerekenleri ve kısaca nasıl yapmam gerektiğini yazabilirmisin?
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Süper Yanlış Anlaşılmaktan Çok Korkarım Çünkü

O 4 Liralık Benzin Fiyatı 250CC Kullanan Beni Bile Rahatsız Ediyor İnanılası Birşey Değil.
Diyorum ya 600f mi Fazer mi Olsun Sonraki Motorum Diye Düşünüyorum Aslında Benzin Fiyatı Aklıma Gelince Benim Cbf Daha Uygun Görünüyor :)

Saygılarımla
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Süper Yanlış Anlaşılmaktan Çok Korkarım Çünkü

O 4 Liralık Benzin Fiyatı 250CC Kullanan Beni Bile Rahatsız Ediyor İnanılası Birşey Değil.
Diyorum ya 600f mi Fazer mi Olsun Sonraki Motorum Diye Düşünüyorum Aslında Benzin Fiyatı Aklıma Gelince Benim Cbf Daha Uygun Görünüyor :)

Saygılarımla

evet eğer motorun işletme giderleri bütçeniz için sarsıcı olacaksa ve ulaşım amaçlı da kullanıyorsanız motoru 4 silindirden uzak durmakta fayda var. Yakıt, lastik,bakım bunların hepsi 4 silindirde ciddi unsur. Ben ulaşım amaçlı değil sadece keyif için bindiğim için hiç bu konuya takılmadım ama benzin ekstrelerini şöyle bi alt alta koysam burdan uzak bi yerlere yol olur :queen:
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Benim için 600f ile hiç bir şekilde kıyaslanamazlar.. Hem performans, hem görünüş, hemde isim olarak
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Emre;
vallahi eğer 2006 bi 600f 11 bine gidiyosa, 2006 gsr600 benim nazarımda 9 binden bi kuruş fazla etmez ama ilginç o da o rakamlara alıcı buluyor. diyeceksiniz ki 600f boyalı kazalı şudur budur ama değil yaşına göre hatasız iki makineyi kıyaslıyorum. Hele fazerler daha bi yüksek fiyatlarda, çıkamadım işin içinden...

Boşver, satılamayınca 3 ay sonra 1'er milyar aşağıda görürsün o rakamları. :)

DREAMDARK merhaba, motorumun yağ filtresiyle birlikte yağını değiştireceğim. Bu konu ile ilgili bilmem gerekenleri ve kısaca nasıl yapmam gerektiğini yazabilirmisin?

Merhaba, tabiki anlatayım :
Öncelikle motor sıcak olmamalı ama yağın akışkan olması açısından çok soğuk da olmamalı; elini yakmayacak gibi düşün yani.
Motoru orta sehpaya alıyorsun, sağ tarafta üstteki yağ ekleme tıpasını açıyorsun (boşaltırkenki hava sirkülasyonu nedeniyle) ve alttaki yağ tahliye tıpasını da açtıktan sonra, eski yağı motorun altına koyduğun leğene boşaltıyorsun. Boşaldıktan sonra iyice süzülmesi için 10 dk. civarı beklemen iyi olur.
Yağ filtren orjinal ise eğer, üzerinde çevirerek çıkarmak için herhangi bir anahtar çıkıntısı yoktur. Bu durumda şanslıysan elle zorlayıp çevirerek çıkartabilirsin, ama sıkıysa malesef biraz uğraşacaksın. Bu durumda filtreyi sivri bir tornavidayla ortasından geçip diğer taraftan çıkacak şekilde delmen ve saat yönünün tersine; vida misali çevirerek çıkarman gerekiyor.
Yağ filtresini söktüğün zaman içindeki az miktardaki yağ, headers borularına ve alt grenajın içine akacaktır. Ben grenajı sökmektense, daha sonra bunları bir bezle silip temizlemenin daha az zahmetli olduğunu düşünüyorum.
K&N yağ filtrelerinde anahtar çıkıntısı mevcuttur, mümkünse yeni takacağın filtreyi bu şekilde almanı öneririm.
Yağı süzülüp yeni filtreyi de yerine taktıktan sonra, alttaki tıpayı sıkıp, üstteki yağ ekleme deliğinden yağımızı ekliyoruz. Gerekli seviyeye gelip gelmediğini yan tarafdaki yağ seviye göstergesi camından takip ederek, işlem tamamlanınca tıpamızı kapatıyoruz.
Yağ ekleme işlemini yaparken motoru kısa bir süre çalıştırıp seviyeyi bu şekilde kontrol edersek daha sağlıklı olur, çünkü yağ hem filtreye hem de motora iyice oturur.
Kolay gelsin. :)

Benim için 600f ile hiç bir şekilde kıyaslanamazlar.. Hem performans, hem görünüş, hemde isim olarak

Aynen katılıyorum.:cat:
600F, Fazer ve GSR'nin birlikte bir 0-400 metre videosunu çekmek farz oldu artık:p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Fikir verecekse hep arkamda kaldılar Emir'cim bu zamana kadar.:) Genelde ilk 50 metreden sonra açılıyor ara.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ben bi kez 2008 fazerle kalkmıştım dediğin gibi kalkışta başabaştık sonra açtım arayı ama fazerin sürücüsü acemiydi o yüzden tam emin olamadım sonuçtan.
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
İşte beklenen fotoğraflar : :cherry:

295wcjt.jpg


2wm2vq8.jpg


2cftjso.jpg


2wgi4o0.jpg


sg1iww.jpg


xg9uz5.jpg


261nhgj.jpg


1impvn.jpg


ndpifr.jpg


riakk1.jpg


2gtawp0.jpg


5ex1mp.jpg


1zeyrgh.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------

Kolay bulunması açısından aşağıya bir başlık açtım, isterseniz yorumları buradan da paylaşabilirsiniz. :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...-iptali-ve-kuyruk-modifiyesi.html#post2024789


'Emrecim gerçekten gülümseyerek ve hayranlıkla baktığım resimler oldu. tekrar güncellemek için alıntı yapıp taşıdım buraya çünkü çalışma harika olmuş .
Eline koluna sağlık bi çok kişi faydalanacaktır bu çalışmadan. Bende askerden sonra inş :p ( Bu arada katlanır plakalık senin imalatın mı yoksa plakalığı satın mı aldın ? )

Bu arada 'Yeşim in CBR 125 duruyo mu sattınızmı ne yaptınız ? :silent:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Sağolasın kardeşim, plakalığı hazır aldım, Yeşim'in motoru da satalı 1 sene kadar oluyor.
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
23
SHOEi XR-1000 KASK

ARKADAŞLAR YAKLAŞIK 3 AY ÖNCE ALDIĞIM KASKIMI SATIYORUM. İLK 15-20 DK. RAHAT OLMASINA RAĞMEN UZUN SÜRÜŞLERDE DAYANILMAZ AĞRILAR YAPIYOR KAFAMDA.SANIRIM KÜÇÜK GELDİ... EN FAZLA 10 KEZ VE DEVAMLI BALAKLAVA İLE GİYDİM. DETAYLAR LİNKTE VAR. İHTİYACI OLAN ARKADAŞIM KAÇIRMASIN DERİM. SATINCA M BEDENİNİ ALACAĞIM. AYRICA SATMAM İÇİN DE YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.

http://www.sahibinden.com/sifir_ayarinda_shoei_xr_1000_s_beden_-58WQQaXQQ23255763WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Arkadaşlar engin fikirlerinize görüşlerinize ihtiyacımız var.

Arkadaşımın 600f i ilk gazlamada bir iki sny gaz yemiyor. 220-230 rahat çıkıyor. ama normal bir gazlamada o bir iki sn gaz yeme sorunu onu sıkıntıya sokuyor. Yan yana aynı viteste iken gazlıyoruz o ilk torku hissedemiyor ve bir iki saniyelik sürede geride kalıyor.

Sizce sebep ne olabilir.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
gsr 600 her halukarda 600f in arkasında kalır 1
emre plakalık süper olmuş 2:)

Eyvallah Özgür'üm.:)

Arkadaşlar engin fikirlerinize görüşlerinize ihtiyacımız var.

Arkadaşımın 600f i ilk gazlamada bir iki sny gaz yemiyor. 220-230 rahat çıkıyor. ama normal bir gazlamada o bir iki sn gaz yeme sorunu onu sıkıntıya sokuyor. Yan yana aynı viteste iken gazlıyoruz o ilk torku hissedemiyor ve bir iki saniyelik sürede geride kalıyor.

Sizce sebep ne olabilir.

Muhtemelen hava filtresi kirlidir.
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
1 aylık K&N hava filtresi takılı, ikimiz birlikte aldık filtreleri. filtreden olması imkansız
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arkadaşlar engin fikirlerinize görüşlerinize ihtiyacımız var.

Arkadaşımın 600f i ilk gazlamada bir iki sny gaz yemiyor. 220-230 rahat çıkıyor. ama normal bir gazlamada o bir iki sn gaz yeme sorunu onu sıkıntıya sokuyor. Yan yana aynı viteste iken gazlıyoruz o ilk torku hissedemiyor ve bir iki saniyelik sürede geride kalıyor.

Sizce sebep ne olabilir.


motor enjeksiyonlu mu karbüratörlü mü ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst