- Katılım
- 8 Ağu 2007
- Mesajlar
- 469
geçen pazar günü,motorla ADANA'dan ANTALYA'ya gittim,p.tesi geri döndüm.aydıncık-taşucu arası yıllardır bitmeyen yol çalışmaları var.kısalı-uzunlu.hatta dönüşte dinamitleme çalışması nedeniyle beklemek durumunda da kalmıştım.bilginiz olsun.size şimdiden iyi yolculuklar diliyor,anı ve resimlerinizi bekliyorum.olaki silifkeden sonra bi ADANA KEBEBI+ŞALGAM canınız çekerse,seve seve misafir eder,üstünede buzlu BİCİ BİCİ ikram ederim.![]()
canım abim inşallah bir gün hayırlara vesile nasip olur