Günde 75 Liraya????

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
geçen pazar günü,motorla ADANA'dan ANTALYA'ya gittim,p.tesi geri döndüm.aydıncık-taşucu arası yıllardır bitmeyen yol çalışmaları var.kısalı-uzunlu.hatta dönüşte dinamitleme çalışması nedeniyle beklemek durumunda da kalmıştım.bilginiz olsun.size şimdiden iyi yolculuklar diliyor,anı ve resimlerinizi bekliyorum.olaki silifkeden sonra bi ADANA KEBEBI+ŞALGAM canınız çekerse,seve seve misafir eder,üstünede buzlu BİCİ BİCİ ikram ederim.:)

canım abim inşallah bir gün hayırlara vesile nasip olur
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
geçen pazar günü,motorla ADANA'dan ANTALYA'ya gittim,p.tesi geri döndüm.aydıncık-taşucu arası yıllardır bitmeyen yol çalışmaları var.kısalı-uzunlu.hatta dönüşte dinamitleme çalışması nedeniyle beklemek durumunda da kalmıştım.bilginiz olsun.size şimdiden iyi yolculuklar diliyor,anı ve resimlerinizi bekliyorum.olaki silifkeden sonra bi ADANA KEBEBI+ŞALGAM canınız çekerse,seve seve misafir eder,üstünede buzlu BİCİ BİCİ ikram ederim.:)

Teklifin için çok teşekkür ederim.Aslında başta niyetim İskenderuna kadar gitmekti.Daha önce gittiğim için biliyorumki,silifkeden sonrası otoyol ve bölünmüş yollar olduğu ve sahilden uzaklaşmak gerektirdiği için vaz geçtim.Bu nedenle geziyi Silifkeye kadar düşündüm.Aslında azımın suyu akmadı değil ADANA KEBABI ve ŞALGAM ı duyunca.Üstünede BİCİ BİCİ offff diyorum.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bir daha düşünün derim.:)

2guzhc0.jpg

eg6zqh.jpg
j99dzb.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen pazar günü,motorla ADANA'dan ANTALYA'ya gittim,p.tesi geri döndüm.aydıncık-taşucu arası yıllardır bitmeyen yol çalışmaları var.kısalı-uzunlu.hatta dönüşte dinamitleme çalışması nedeniyle beklemek durumunda da kalmıştım.bilginiz olsun.size şimdiden iyi yolculuklar diliyor,anı ve resimlerinizi bekliyorum.olaki silifkeden sonra bi ADANA KEBEBI+ŞALGAM canınız çekerse,seve seve misafir eder,üstünede buzlu BİCİ BİCİ ikram ederim.:)

Abi bici bici ney? adanaya has bi yiyecek içecekmi? yoksa bildiğimiz içecegin ismi değişmiş halimi? :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ustunde muz olan sey bıcıbıcı cok ayıp valla gıdemeyen var :) gaza gelmek uzereyım necatı abı yola cıkıyomus 2 km sonra arkasına bı bakıyomus 50 motor tıntın takıpte:mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ustunde muz olan sey bıcıbıcı cok ayıp valla gıdemeyen var :) gaza gelmek uzereyım necatı abı yola cıkıyomus 2 km sonra arkasına bı bakıyomus 50 motor tıntın takıpte:mrgreen:

ahahahahaah, valla necati abiye çok güzel bi sürpriz olur :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
9 tl sigara
ögünü 2,5 liradan 7,5 lira yemek
kaldı 8,5 tl
günde en az 3 lt su
2 tl

kaldı 6,5 tl

necati bey doğayla buluşma zamanı geldi. garibanlık zamanlarında zaten otel fazla lüks geldiğini düşünürsek.

not: plakayı sökün yüz hatları yabancıyı andırıyor. ingilizce konuştunuzmu bazı günler yurdumun insanı size sofralarını açabilir.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Abi bici bici ney? adanaya has bi yiyecek içecekmi? yoksa bildiğimiz içecegin ismi değişmiş halimi? :silent:

nişasta ve suyla yapılan,sonra minik minik kesileserek üzerine pudra şekeri,kırmızı gıda boyası,gülsuyu,karşeklinde buz ve muz ile ikram edilen ADANA'ya has serinletici bir yiyecek.

ustunde muz olan sey bıcıbıcı cok ayıp valla gıdemeyen var :) gaza gelmek uzereyım necatı abı yola cıkıyomus 2 km sonra arkasına bı bakıyomus 50 motor tıntın takıpte:mrgreen:

hoop hoooop teker teker gelin.:queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
mt il gurupları bırde temsılcılerı var ve bızım vatandaşımız gercekten mısafıperverdır .Bence irtibat halınde olmalısınız ben yabancı bırının hıkayesını okumuştum cokta etkılenmıştım cesaretıne ve bır kac örnek te şahıt oldum mesela bız burdan ailece bır haftalık kampa gıdersek yanımızda 5 aileyı doyuracak malzeme götürüyoruz yabancılar ise konserve yıyeceği ile onca yol gezıyorlar helal olsun
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Arkadaşlar,Akdeniz yöresinde kalınabilecek güzel ve bakir yerler hakkında önerilerinizi bekliyorum.Gırtlak konusunu nasıl olsa bir şekilde hallederiz.İşin mühim olan kısmı sağlıklı ve emniyetli konaklama olsa gerek.Bu konudaki fikirlerinizi alsam?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
9 tl sigara
ögünü 2,5 liradan 7,5 lira yemek
kaldı 8,5 tl
günde en az 3 lt su
2 tl

kaldı 6,5 tl

necati bey doğayla buluşma zamanı geldi. garibanlık zamanlarında zaten otel fazla lüks geldiğini düşünürsek.

not: plakayı sökün yüz hatları yabancıyı andırıyor. ingilizce konuştunuzmu bazı günler yurdumun insanı size sofralarını açabilir.

sonra turistiz diye öpmeye kalkmasınlar:p
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Vallahi bu başlığı yaz hasretiyle yanan motorcular patlatacak gibi,benden söylemesi.

Vallahi şu başlığa girdikçe içimde bir kıpırdanma oluyor. Özellikle siz gibi tecrübelilerin tecrübeleri çok önemli. Merakla takip ediyoruz.

necatik35; teşekkürler bu faydalı başlık için :)
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
Arkadaşlar,Akdeniz yöresinde kalınabilecek güzel ve bakir yerler hakkında önerilerinizi bekliyorum.Gırtlak konusunu nasıl olsa bir şekilde hallederiz.İşin mühim olan kısmı sağlıklı ve emniyetli konaklama olsa gerek.Bu konudaki fikirlerinizi alsam?

antalya olimposta süperdir büyük ihtimalle gitmişsinizdir...insanlar oranın biraz içine ettiler ama yine de olimpos olimpostur fenadır gidilesi görülesidir...kemeri geçtikten sonra çıralı köyü tarafındadır...kumsalı geceleri yıldızları ordada şahanedir...haa kabak olimposun keşfedilmemiş halidir...kabakta gemile kampta kalın selçuk abiyle konuşun...olimposta şerifin yerinde...kelebekler vadiside fena değil ama diğer ikisiyle kıyaslamam...zaten kelebeklere karadan ulaşım yok...şimdi yeni yeni boncuk plajı korsan koyu filan bu tarz yerler ama karadan ulaşım oralarada bildiğim kadarıyla yok...datçada domuz çukurunuda çok öven var....
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonra turistiz diye öpmeye kalkmasınlar:p

Valla necati abi kaç yaşındasın bilmiyorum ama 35 yıldır motor kullandigina göre az çok tahmin edebiliyorum yaşını. Neyse sözün özü ; maaşallahin var :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:02 ----------

antalya olimposta süperdir büyük ihtimalle gitmişsinizdir...insanlar oranın biraz içine ettiler ama yine de olimpos olimpostur fenadır gidilesi görülesidir...kemeri geçtikten sonra çıralı köyü tarafındadır...kumsalı geceleri yıldızları ordada şahanedir...haa kabak olimposun keşfedilmemiş halidir...kabakta gemile kampta kalın selçuk abiyle konuşun...olimposta şerifin yerinde...kelebekler vadiside fena değil ama diğer ikisiyle kıyaslamam...zaten kelebeklere karadan ulaşım yok...şimdi yeni yeni boncuk plajı korsan koyu filan bu tarz yerler ama karadan ulaşım oralarada bildiğim kadarıyla yok...datçada domuz çukurunuda çok öven var....

Olymposs'u bende tavsiye edecektim ama olymposs ne yazıkki çok pahalı.. Ayrıca Allah göstermesin herhangi bi acil durumda doktor yok. Bir saglık kabini var ama içinde sağlık memuru yok...
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Valla necati abi kaç yaşındasın bilmiyorum ama 35 yıldır motor kullandigina göre az çok tahmin edebiliyorum yaşını. Neyse sözün özü ; maaşallahin var :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:02 ----------



Olymposs'u bende tavsiye edecektim ama olymposs ne yazıkki çok pahalı.. Ayrıca Allah göstermesin herhangi bi acil durumda doktor yok. Bir saglık kabini var ama içinde sağlık memuru yok...

Sene 2010 olunca bizde tabelada 51 i gördük:p
Ama motorculuktan olsa gerek içim hala 18-20:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:09 ----------

antalya olimposta süperdir büyük ihtimalle gitmişsinizdir...insanlar oranın biraz içine ettiler ama yine de olimpos olimpostur fenadır gidilesi görülesidir...kemeri geçtikten sonra çıralı köyü tarafındadır...kumsalı geceleri yıldızları ordada şahanedir...haa kabak olimposun keşfedilmemiş halidir...kabakta gemile kampta kalın selçuk abiyle konuşun...olimposta şerifin yerinde...kelebekler vadiside fena değil ama diğer ikisiyle kıyaslamam...zaten kelebeklere karadan ulaşım yok...şimdi yeni yeni boncuk plajı korsan koyu filan bu tarz yerler ama karadan ulaşım oralarada bildiğim kadarıyla yok...datçada domuz çukurunuda çok öven var....

kafamdaki planda Bodrum ve marmaris yok.Buraları bana hem zaman hemde km.kaybettirecek yerler.Birinci gün için akyaka yı düşünüyorum.Burada konaklama yapacak bir yer biliyormusun?
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Sene 2010 olunca bizde tabelada 51 i gördük:p
Ama motorculuktan olsa gerek içim hala 18-20:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:09 ----------



kafamdaki planda Bodrum ve marmaris yok.Buraları bana hem zaman hemde km.kaybettirecek yerler.Birinci gün için akyaka yı düşünüyorum.Burada konaklama yapacak bir yer biliyormusun?

hocam bırak dalgayı sen 37 sin. ya da biz intihar edelim. ya da düşen kurt hesabı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst