motoruma küçük modifiyeler yaptım, sizce nasıl olmuş?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.




motoruma acerbis far takmak istiyorum, sizce nasıl olur? her türlü motora uyum sağlıyormuş ancak forumlarda gece pek aydınlatmıyor diyorlar. Sizde fikir verirmisiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Motosikletin çok güzelmiş.Biraz daha estetikle kusursuz olmuş:)
Maşallah..
Yinede senin fikrin fakat ben o tür farları pek beğenmiyorum..Şuan üstündeki duran orjinal farı daha güzel bana göre:wiinkk:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
motorun çok temiz görünüyor maaşallah:rendeer:

fazer yazısını beğenmedim şahsen,başlık olayına gelince gece aydınlatmayan farı neyleyeyim.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
plakası gıbı 10 numaraolmuş hiç farla falan ugrasma kardesım cok guzel kazasız belasız bi motoruna:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun teşekkür ederim, arkadaşlar:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:10 ----------

motorun çok temiz görünüyor maaşallah:rendeer:

fazer yazısını beğenmedim şahsen,başlık olayına gelince gece aydınlatmayan farı neyleyeyim.
haklısın dostum işte yakışırmı falan diye düşündüm ama aydınlatması iyi değilse almayacağım :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:11 ----------

Motosikletin çok güzelmiş.Biraz daha estetikle kusursuz olmuş:)
Maşallah..
Yinede senin fikrin fakat ben o tür farları pek beğenmiyorum..Şuan üstündeki duran orjinal farı daha güzel bana göre:wiinkk:
beğendiğinize sevindim, sağol teşekürler:rendeer:
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
Abi bende edremitteyim hiç görmedim bu motoru :D İnsan içine cıkarmıyormusun nazar değmesin diye :p

Ybr 250 cok hosuma gtti ayrıca :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi bende edremitteyim hiç görmedim bu motoru :D İnsan içine cıkarmıyormusun nazar değmesin diye :p

Ybr 250 cok hosuma gtti ayrıca :)
sağol kardeşim, aslında edremit içine hergün giderim ama rastlamadın heralde
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
cillop gibi maşalah, tertemiz. kazasız belasız kullan.
far aydınlatmasına çözüm bulabilirsin. daha güçlü aydınlatmalarla. bence güzel olabilir o başlıkla
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
güzel motor maşallah ama ben de fazer yazısını beğenmedim. onsuz daha şık olacaktır. acerbis farı malum ben tavsiye ederim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel motor maşallah ama ben de fazer yazısını beğenmedim. onsuz daha şık olacaktır. acerbis farı malum ben tavsiye ederim :)
kime sorsam fazer yazısını beğenmedi:silent: aslında ybr 250'nin brezilyadaki ismi fazer 250 olarak geçiyor, onların yanındaki bu yazı orjinal olarak geliyor, avrupa versiyonlarına koymamışlar.
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
biliyorum hatta yolun kenarından görüyom timur tente yi ama çogunlukla malzeme almaya yada bankaya geldiğim için ugrayamıyorum ama 8000 bakımında ergun ustanın yanına gelicem o mzn gelirim yanına:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biliyorum hatta yolun kenarından görüyom timur tente yi ama çogunlukla malzeme almaya yada bankaya geldiğim için ugrayamıyorum ama 8000 bakımında ergun ustanın yanına gelicem o mzn gelirim yanına:cat:
beni biliyorsun o zaman, bu arada reklamımıda yaptın sağol:p gel beklerim çayımı kahvemi içersin:wiinkk:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
kime sorsam fazer yazısını beğenmedi:silent: aslında ybr 250'nin brezilyadaki ismi fazer 250 olarak geçiyor, onların yanındaki bu yazı orjinal olarak geliyor, avrupa versiyonlarına koymamışlar.

haklısın ama işte ybr250 ismiyle ülkemizde satıldığı için kimse fazer 250 diye algılamaz o zaman da doğan görünümlü şahin yapmaya çalıştığın izlenimi oluşuyor herkeste. sök gitsin o stickerı en iyisi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst