sigaralı hayvan

Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
babası hakkında da "hayvan" olduğuna dair söylenti var ama ben sığırtmacın yalancısıyım :bounce:



Aklıma manyak bir fıkra geldi:queen:


Herifin biri hasbel kader biriyle tanışıyor,birbirlerinin adını soruyorlar.

Bilader adın neydi senin?

...Arslan

Memnun oldum Arslan.

...Sizin adınız nedir?

Cemil

Cemil tanıştığımıza bende memnun oldum....

Muhabbet ilerledikce Cemil,Arslana dönerek;Arslan senin soyadın nedir diye sorar?

Arslan.....cevaplar

...Soyadım Arslanoğlu....der veee

Birkaç dakika sonrada vedalaşır ayrılırlar...

.....
.....

Aradan yıllar geçer....

Tesadüfen karşılaşırlar,Arslan Cemili hatırlar fakat Cemil Arslanı hatırlayamaz.

Arslan kendini hatırlatmaya çalışır.

Cemilin kafasında biraz birşeyler şekillenmeye başlar veee

yaaaa benseni hatırlıcam hatta senin adın bir ''hayvan''adıydı ama????


Sen bii hayvan oğlu hayvandın amam hangi hayvandın;onu hatırlayamadım..:queen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
kardeş sen tam recep ivediki tarif ettin ama arada bi fark var:)

Recep içindeki miniminnacık çoğuğu muğafaza ederken:p

Bu herif içindeki hayvanın muhafazasında:cherry:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ne oluyor yav, adama kızmışsınız ama alenen soyuna sopuna küfretmediğiniz kalmış. yaptığı nekadar yanlış olsada hakarete varan şeyler yazmak buraya yakışmaz. belasını muhakkak bulacaktır o vatandaş zaten.
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
388
Aklıma manyak bir fıkra geldi


Herifin biri hasbel kader biriyle tanışıyor,birbirlerinin adını soruyorlar.

Bilader adın neydi senin?

...Arslan

Memnun oldum Arslan.

...Sizin adınız nedir?

Cemil

Cemil tanıştığımıza bende memnun oldum....

Muhabbet ilerledikce Cemil,Arslana dönerek;Arslan senin soyadın nedir diye sorar?

Arslan.....cevaplar

...Soyadım Arslanoğlu....der veee

Birkaç dakika sonrada vedalaşır ayrılırlar...

.....
.....

Aradan yıllar geçer....

Tesadüfen karşılaşırlar,Arslan Cemili hatırlar fakat Cemil Arslanı hatırlayamaz.

Arslan kendini hatırlatmaya çalışır.

Cemilin kafasında biraz birşeyler şekillenmeye başlar veee

yaaaa benseni hatırlıcam hatta senin adın bir ''hayvan''adıydı ama????


Sen bii hayvan oğlu hayvandın amam hangi hayvandın;onu hatırlayamadım..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
hani motora motör diyen kekoro lafını sıklıkla kullanan bir abimizden mi bahsediyorsun :D

Sen bunu diyosun sanırım;:silent:

sdc12940i.jpg


sdc12928.jpg


Ben başka birinden bahsediyorum.:cherry:
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
Yanına gelip debriyajı sıkarak yarım gaz yetiyor tırsmasına :). Muhtemelen kapris yapmış seni sinir etmeye çalışmış. Amacına ulaşmış. Hocam ilk gönderi yanlış. Az keyifli sinir edecek bi mesaj gönderecektin bak nasıl zıplıyor. Bulkacaktın yerini yurdunu, öğrenecektin plakasını, polis'e bir şikayet. Zaten kurye. Süremedimi 2-3 gün işinden de olur. Birde mahkeme mahkeme dolaştımı anası iyice ağlar. Mükemmel intikam olurdu. Dövsen bi kere döversin. Bu yolla hergün döversin. Vede gıkını çıkaramaz. Bende düşük cc kullandım halada keyifle kullanıyorum. Ama 600 cc kullanamadan önce yüksek cc li kullanan arkadaşlarımıza baktığımda haz alırdım. Maşallah çekerdim. İmrenirdim. Netekim Allah banada nasip etti.

Ben iyice alıştım bu tiplere. Her nekadar kışkırtmayı tasvip etmesemde. Geçenlerde bir kadın sürücü tali yoldan çıkıp sol şeride yapıştı. tepe üstü bide. Mecbur orta çizginin az solundan geçip gittik ama korkunun kokusu burnuma işledi. Yavaşlayıp canımın dibinde kaskın önünü açtım bakıyorum. Makyajını düzeltmeye başladı. Hani rujunu, göz fazrını düzeltiyor. Ha orta yaşlı alımlı bir bayan. Vede evli de değil ne yüzük nede yüzük izi sol elinde yoktu. Bir süre sonra göz göze geldik. Köfte dudak yapıp o dudaklar ile öpücük atıp yol aldım. Sanırım hatasını anladı. Ne bir selektör nede bir korna :). Dövmekten, sövmekten daha ağır ama şikayet edip süründürmekten çok daha hafif bir tepki. Şimdi olsa şikayet ederdim.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mete-han da motora çok yakışmış..O adamda hıyarlık etmiş..

Deathan sizde malı götürmeye bakmışsınız..Parmağında yüzük olup olmadığına bile bakmışsın...Hıııı
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
256
Mete-han da motora çok yakışmış..O adamda hıyarlık etmiş..

Deathan sizde malı götürmeye bakmışsınız..Parmağında yüzük olup olmadığına bile bakmışsın...Hıııı

Yok be abi. Sen o öfke ile birde makyajını düzelttiğini görsen aklına işlenir o hali. Bide camının önüne gelmneden yazmıştım senaryoyu. Evli falan olsa konuşup bozucaktım ama yok değilmiş.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Abim bende basta sakin olun diye yazarken sakinlestirip yatırtırmaya calısıyorsun zannettim.
Sonuna dogru geldigimde mesajının baktım direk adamı felc ettiriyorsun :queen:

Cerrahi kardeş:cat:

Ben aslında sakinleştirmeye yatıştırmaya çalışıyorum tikkat edersen:p Yapılacak eylem için sakin ve kafanın dinç olması gerekiyor aksi taktirde tekmeyi sallarken gaza geliyor ve sende düşebiliyorsun:) Felç Etme olayına gelince, sonuç hep takdir-i ilahi diyelim:)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
70
Yazilan yorumlarin hepsini okudum. Ozellikle denizcimuzaffer rumuzlu arkadasa sahsen tesekkur ederim. Zaten rahmetli Kemal Sunal'in resmini avatar olarak secmesi yetmezmis gibi bir de verdigi tekme atma taktigini okuyunca epeyi guldum dogrusu.

Bu arada "ben olsam levyeyi kapar ustune atlardim" diyen arkadaslara bir sorum olacak. Motorda levye ile mi dolasiyorsunuz?
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Yazilan yorumlarin hepsini okudum. Ozellikle denizcimuzaffer rumuzlu arkadasa sahsen tesekkur ederim. Zaten rahmetli Kemal Sunal'in resmini avatar olarak secmesi yetmezmis gibi bir de verdigi tekme atma taktigini okuyunca epeyi guldum dogrusu.

Bu arada "ben olsam levyeyi kapar ustune atlardim" diyen arkadaslara bir sorum olacak. Motorda levye ile mi dolasiyorsunuz?

Valla Bana Olsa Yapacagım Şey Bellli Bagajdan Elime Geçen İlk Şeyle Allah Ne Verdiyse Dalarım (Yanlız Dikkatli Olun Mınçıkadan Beyzbol Sopasına Kadar Herşey Mevcut) Tamir Takımlarınıda Hiç Saymıyorum (250gr Çekiç Favorim)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst