Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ismail bize niye katılmadın? mangalın kralını yaktık.

erdi ben de istiyorum gönderebilir misin 2-3 tane?

Evren AÖF sınavından sonra 4 gibi çıktım ben yola 6 civarında da Ankara'ya geldim.
O saatlerde siz atraksiyonu bitirip bir cafeye geçmişsinizdir diye düşündüm.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
12.jpg

gayet başarılı olmuş...bu Beşiktaşda reklamcıların profesyonel işlerinden biri olsa gerek...
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Teşekkür ederim Murat kardeşim. Sağolasın.:rendeer:

Görüşemiyoruz yaa, geçen hafta sonu benim AÖF sınavı vardı. Sınavdan çıkıncada bi dolanayım hemde kaskın uzun yoldaki durumunu denemek için Kırıkkaleye gittim geldim. 200km.

Elmadağın oradaki viyadükleri süper yapmışlar. O eski zigzaglı berbat yollardan arındırılmış yol. Uzuuun ve çok tatlı virajlar olmuş. Tapagaz motoru yatırarak viraj almanın tadına vardım :)
110km/h ile viraj çok tatlı oluyormuş bee :cherry:
(Şehrin içinde bi tur attım geri döndüm deli mi neyim :queen:)

Görüşelim en kısa zamanda :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:04 ----------

Erdi camdaki Atatürk stikırı çok güzel olmuş. Ama sanki arka planı matlaştırmasan daha iyi olurdu :cat:

Bende Kırıkkale yolundan iki resim atıyım benim pasaklı motordan :p

IMG_2622.jpg


IMG_2624.jpg

he valla ismail sorma aga bende cok yogunum bu aralar bi yıgın angarya işlerle ugrasıp duruyorum göruselım valla olmassa bu hafta sonu :wiinkk::queen: valla kaskı cekmıssın ondan sonrada ver elını hem test hemde uzun yol :) yaw bi ara birlikte gıdelım ama sadece sehır ıcınde dolanıp gerı donmeyelım yaww o kadar yol gıdıp bısıyler yıyıp ıcıp oyle donelım ama:queen::wiinkk:

bu arada erdi cok guzel olmus boyle bı zamanda kesınlıkle mukemmel bır yorum olmus :cat::rendeer:::thanks:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819


buda taktıktan sonra(erdinin motor daha temiz duruyo daha 30 kmde:queen:)





Beyler benim kafam karıştı...Erdinin koruma demiri sandığım uzun olan galiba Mücahidinmiş...yanlışmıyım...bana uzun koruma demiri lazım...şu ankiler tam kare gibi...kırmızı depo pedi Erdininkiyse bu koruma demiri Müconunki...yani lafın kısası...


Üstteki fotoda görülen Mücahidin koruma demirinden hangi serviste bulabilirim...servis servismi gezcez agalar...biriniz bu koruma demiri mevzusuna bi el atsın...Mücahid 2.el aldığı için bilemez ondan size soruyorum...


işim düştü yav size...:p
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
meto dayu galıba motor koruma demırını dıyorsun zannımca ben oyle anladım su anda bende o demırlerden kunlanıyorum aldıgımda ustunde takılıydı bı bende oncekı sahıbı arkadasıma sorayım bakalım nerden kaca almıs koruma demırını :wiinkk:::cheeeeer::xs22::::piloot::
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
ismail bize niye katılmadın? mangalın kralını yaktık.

erdi ben de istiyorum gönderebilir misin 2-3 tane?

abi göndermesine gönderirim, hatta 1 hafta bekle elden de getiririm, ailem Ankara'da, ben İstanbul'da okuyorum, ama uygulaması problem, adam 45 dk uğraştı cama onu uygulamak için, sıcak hava üfleyen aletle falan yaptı.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
metehan, ben motoru mutluhandan almıştım orada dediğin demirden takıyorlardı zamanında.

aydoğan öle testlerinde bu tarafa da bekleriz :D
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
günaydın arkadaşlar bizim bi usta var istanbuldan gelirken bi tane çift tırnaklı buji getirmiş bu daha az yakar ve motorun daha iyi gitmesini sağlar dedi bilgisi olan varmı.birde benim zincir biraz sıkı sorun olurmu
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
günaydın arkadaşlar bizim bi usta var istanbuldan gelirken bi tane çift tırnaklı buji getirmiş bu daha az yakar ve motorun daha iyi gitmesini sağlar dedi bilgisi olan varmı.birde benim zincir biraz sıkı sorun olurmu

Çift tırnaklının belki etkisi olur ama pek fark edeceğini sanmam. Motosiklet çift sehpadayken zincirinde 1-2 cm boşluk olması gerekir. Çok gergin olması iyi değil.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
metehan, ben motoru mutluhandan almıştım orada dediğin demirden takıyorlardı zamanında.

aydoğan öle testlerinde bu tarafa da bekleriz :D

Valla gayet güzel olur metanecho.
Karabüğe günü birlik git gel yapılabilir aslında.
Ankara-Karabük kaç km ve kaç saat sürüyor ortalama? Oraya gitmişken biraz daha yukarı çıkıp amasra tarafını görmeden olmaz ama :)

Bakalım inşallah nasip olurda kısa zamanda yaparım böyle bir tur.

günaydın arkadaşlar bizim bi usta var istanbuldan gelirken bi tane çift tırnaklı buji getirmiş bu daha az yakar ve motorun daha iyi gitmesini sağlar dedi bilgisi olan varmı.birde benim zincir biraz sıkı sorun olurmu

Çift tırnaklının belki etkisi olur ama pek fark edeceğini sanmam. Motosiklet çift sehpadayken zincirinde 1-2 cm boşluk olması gerekir. Çok gergin olması iyi değil.

İbrahime katılıyorum. Çift tırnaklı bujinin bir yararı olup olmadığından emin değilim.
Buji motor için hayati önemli bir parça, kitapçıktaki kodda olan bujiden (CPR8EA-9) başka buji kullanmayı tavsiye etmem.

Eğer olursa yine kitapçıkta "kesintisiz uzun yolda sürüş" bujisi olan CPR9EA-9 kodlu buji olabilir. Tabii ki markalar NGK.:cat:

Zincir boşluğu 1-2 cm civarında olmalı. Ama mümkünse zincir ayarına motor orta sehpada baktıktan sonra, motoru orta ayaktan indirip birisi üzerindeyken yani ağırlık verilmiş haldeyken zincir ayarına bakmak daha doğru olacaktır.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
günübirlik pek güzel olmaz aydoğanx ;) 220 km incirliden karabük. 3 saate yakın bir süre sürüyor.

amasra 100 km buraya, tabi ki bu tarafa geldiğin zaman karadenize çıkmak lazım ;)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
dreksiyonda ön freni kısınca tık diye bir ses geliyordu böyle boşluk gibi usta sıktı biraz ama sanki hala devam ediyor sordum balatadan olabilir dedi sizce
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba ben aranıza yeni katıldım Honda Beat var bende 16000 kmde bu haziran onu satıp cbr125 yada cbf150 almayı düşünüyorum arada 2 milyara yakın bir fiyat farkı var fakat sizlerinde görüşlerini istiyorum yakıt tüketimi max hız görünüm vs şeyler konusunda lütfen bana bu konuda yardımcı olun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yıldız ticarette 70 tl

http://www.sahibinden.com/cbf_150_granaj_koruma-16WQQaXQQ22693768WQQpXQQdisplayitem

bu ılanda 35 tl aynımı acaba :S

grenaj koruam demiri normalde ne kadar?

hadi len ne 70 i sallama...grenaj koruma demiri o fiyata ...

meto dayu galıba motor koruma demırını dıyorsun zannımca ben oyle anladım su anda bende o demırlerden kunlanıyorum aldıgımda ustunde takılıydı bı bende oncekı sahıbı arkadasıma sorayım bakalım nerden kaca almıs koruma demırını :wiinkk:::cheeeeer::xs22::::piloot::

soruver canım Manisadan kargoyla yollarsın...:p

metehan, ben motoru mutluhandan almıştım orada dediğin demirden takıyorlardı zamanında.

aydoğan öle testlerinde bu tarafa da bekleriz :D

Hacı bugün mücahidin makinanın ilk sahabısı Emreyi aradım...Mutluhandan almış...galiba aradığım demir Mutluhanda...:cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba ben aranıza yeni katıldım Honda Beat var bende 16000 kmde bu haziran onu satıp cbr125 yada cbf150 almayı düşünüyorum arada 2 milyara yakın bir fiyat farkı var fakat sizlerinde görüşlerini istiyorum yakıt tüketimi max hız görünüm vs şeyler konusunda lütfen bana bu konuda yardımcı olun

hemen yardımcı olalım.

2 motor arasında görünüm olarak cbf 150 bence çok daha güzel. bu kısım, nasıl bir motor hayal ettiğine göre göreceli. ben varaderonun üzerine hayabusa verseler binmem.

aradaki 2 bin lira fark malzeme kalitesi için değer gibi görünse de, cbf'nin 10 kata kadar ucuz parçaları seni üzüp de 2 bin lira zarara sokup durumu eşitlemez. ya da cbf üzerindeyken bir parçaya gözün takılıp da "ula amma da dandik yapmışlar" demezsin. 600cü yol arkadaşlarım bile motorun görüntü harika diyorlar. onların derdi kalbindeki motoru cc'si.

maksimum hız bence düzdeki hızdır. 2 kişi düz yolda 110 civarında gaz kesiyorum. gitse gitse 5-10 daha gider.

her tarafına ne çanta takarsan tak ucuzu pahalısı sırıtmaz. dünyanın yükünü taşırsın. spor motorlarda yükünü koyacak yer bulamazsın depo üstü ya da sırt çantası denersin.

motor kullanıcıya enduro turink giriş segmenti havası verir. beklemeyeceğin kadar yere girer çıkar. asfaltta da alemin en konforlu motorudur.

hava soğutma seni asla yolda bırakmaz. motor da eksoz da bende el değmeyecek kadar bir türlü ısınmıyor.

100 kmde 2,6 lt yakıt tüketimine iki kişi binerek ulaşıyorum. eğer gitmeyi kafana koyarsan 13 litre depoyla 500 km civarı yol gidersin.

çevrenden kurye motoru eleştirileri duyabilirsin. önemli değil. parasını hakeden ender motorlardan birisidir. sürücüyü kendisine aşık eder. bir kaç ilave çantayla bu görünümden kurtarabilirsin.

ben de honda beatten gelmeyim. o motordan inip buna bir bindim. 1 senedir hala sırıtıyorum, büyütmeyi değiştirmeyi düşünmüyorum. her geçen gün daha "benim" oluyor.

cbr 125 sınıfının en iyi motorudur. 20 km daha hız yapar. ben kullanmadım bilmem.

cbf efendi kullananı tatmin eder, yakıtıyla mest etmesi de yanına kar kalır. ama cbr 125'ten spor motor tutkununun kolay sıkılacağını düşünürüm. geçiş motoruna da sıfır da o kadar para vermem. spor motorcular güç ve kas ister diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
dreksiyonda ön freni kısınca tık diye bir ses geliyordu böyle boşluk gibi usta sıktı biraz ama sanki hala devam ediyor sordum balatadan olabilir dedi sizce

sık bırak sık bırak yapınca da tık tık şeklinde beste dahi yapılabiliyor değilmi :D bende de var o yaklaşık 15bin km dir, niyeyse hiçde üstünde durmadım, bak şimdi kıllandım neden acaba bilen varmıdır?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
sık bırak sık bırak yapınca da tık tık şeklinde beste dahi yapılabiliyor değilmi :D bende de var o yaklaşık 15bin km dir, niyeyse hiçde üstünde durmadım, bak şimdi kıllandım neden acaba bilen varmıdır?

aynen benimkide 15 binde tık tık edidyor usta direksiyon diyor ama sıkması biraz zahmetli gerçi sıktı biraz azaldı ama bu seferde balatanın sesi diyoo bende cok kıllandım :=:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:28 ----------

hemen yardımcı olalım.

2 motor arasında görünüm olarak cbf 150 bence çok daha güzel. bu kısım, nasıl bir motor hayal ettiğine göre göreceli. ben varaderonun üzerine hayabusa verseler binmem.

aradaki 2 bin lira fark malzeme kalitesi için değer gibi görünse de, cbf'nin 10 kata kadar ucuz parçaları seni üzüp de 2 bin lira zarara sokup durumu eşitlemez. ya da cbf üzerindeyken bir parçaya gözün takılıp da "ula amma da dandik yapmışlar" demezsin. 600cü yol arkadaşlarım bile motorun görüntü harika diyorlar. onların derdi kalbindeki motoru cc'si.

maksimum hız bence düzdeki hızdır. 2 kişi düz yolda 110 civarında gaz kesiyorum. gitse gitse 5-10 daha gider.

her tarafına ne çanta takarsan tak ucuzu pahalısı sırıtmaz. dünyanın yükünü taşırsın. spor motorlarda yükünü koyacak yer bulamazsın depo üstü ya da sırt çantası denersin.

motor kullanıcıya enduro turink giriş segmenti havası verir. beklemeyeceğin kadar yere girer çıkar. asfaltta da alemin en konforlu motorudur.

hava soğutma seni asla yolda bırakmaz. motor da eksoz da bende el değmeyecek kadar bir türlü ısınmıyor.

100 kmde 2,6 lt yakıt tüketimine iki kişi binerek ulaşıyorum. eğer gitmeyi kafana koyarsan 13 litre depoyla 500 km civarı yol gidersin.

çevrenden kurye motoru eleştirileri duyabilirsin. önemli değil. parasını hakeden ender motorlardan birisidir. sürücüyü kendisine aşık eder. bir kaç ilave çantayla bu görünümden kurtarabilirsin.

ben de honda beatten gelmeyim. o motordan inip buna bir bindim. 1 senedir hala sırıtıyorum, büyütmeyi değiştirmeyi düşünmüyorum. her geçen gün daha "benim" oluyor.

cbr 125 sınıfının en iyi motorudur. 20 km daha hız yapar. ben kullanmadım bilmem.

cbf efendi kullananı tatmin eder, yakıtıyla mest etmesi de yanına kar kalır. ama cbr 125'ten spor motor tutkununun kolay sıkılacağını düşünürüm. geçiş motoruna da sıfır da o kadar para vermem. spor motorcular güç ve kas ister diye tahmin ediyorum.

bay J.R motoruyla aşk yaşıyan adam:queen: bütün dediklerine katılıyorum daha ucuz motor alabılırsınız ama cbf hem yakıt olarak hem parça hemde sürüş keyfi olarak ilerleyen zaman içinde o farkı fazlası ile cebinize bırakıyor.Gerekli açıklamayı yapan motoruyla aşk yaşayan bay J.R teşekkür ediyoruz....:queen::bounce:
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
yorumlara bakkk.... :)
ben de özellikle bu motoru alırken görüntüsü, yakıtı, rahatlığı ve dayanıklılığı için aldım, şu ana kadar bu beklentilerimde beni hiç üzmedi... maşallahhh (gerçi km:3900 ama olsun) üzeceğini de zannetmiyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst