Bizde de var resimler ama, Banu'nun laptop açılmamakta ısrar ediyor. Kırmadan açtığımız zaman atacağım resimleri![]()
Valla artık geç meç bir şekilde atacağız resimleri![]()
hadi bakalım gazanız mübarek olsun ozaman..:queen::queen::queen:
Valla Temel usta kaza olmasında sapasağlam kurtaralım resimleri :queen:
olmaz olmaz....sihirli kelimeyi söleyinnn
açıl laptop açııılllllll:queen::queen::queen:
sol şeritten yardırmış gidiyodun o akşam :mrgreen: senın motorun resmını koysana profıle sasırıyom kim bu diyeBizde de var resimler ama, Banu'nun laptop açılmamakta ısrar ediyor. Kırmadan açtığımız zaman atacağım resimleri![]()
Biz seni sevmiyoruz pis köle çalışacaksın tabiiiiiii:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
esra bacıbeni sewmeyen ölsün bee![]()
beni sewmeyen ölsün bee![]()
son bi resim daha atayım kalanını yarın atabılırsem atıcam heycan olsun :mrgreen:
cıkmam lazım şimdi herkese iyi geceler saygılar sevgiler hürmetler:rendeer:
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------
esra bacıo gün valla iyi hakkından geldiniz sucukların size sucukcutim dices bundan sora:mrgreen:
o zaman biz çokkkk yaşıyacağız...:queen::rendeer: