Deri Mont Hakkında..

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dana derisinden farkı yok Kanguru derisinin endişelenme. Doğadan kanguru avlayip derisini yüzmüyor avustralyalılar. Kanguru çiftlikleri var avustralya da. Ha bu da bana ters dersen o zaman danaların günahı ne :D

Abi en azindan danayi yiyoruz :queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Abi en azindan danayi yiyoruz :queen:

Eti yenen kara hayvanları:
Zürafa, kanguru, tavşan yenir. Eti yenen davar [koyun, keçi], sığır [manda, inek, boğa], deve gibi evcil hayvanların, yabani olanları da yenir. Mesela buffalo, bizon yabani sığırdır. Lama yabani devedir. Yani bunlar yenir. Keçinin yabanisi sayılan dağ keçisi, geyik, ceylan, antilop yenir. Yabani koyunlar da yenir. Evcil at, tenzihen mekruhtur. Midilli, bir at türüdür. At eti, Şafii ve Hanbeli’de helal, Maliki’de haramdır. Yabani atlar yenir. Evcil eşek yenmez. Yabani eşek denilen zebra yenir.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onlarda kanguruyu yiyor :D

.....:salut:.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:18 ----------

Neyse arkadaşlar ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. Hafta sonuna kadar sağlam bi araştırma içine olacagim, Hatta mümkün oldukça hafta içi gidip montlari yerinde deneyecegim, hafta sonuna kadar bi eleme yapıp kendime uygun olan montu alip sizlerle paylaşacagim, en güzeli gidip yerinde görmek sanirim. Bana şimdilik müsade, hadi kalin sağlicakla, iyi geceler hepinize..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eti yenen kara hayvanları:
Zürafa, kanguru, tavşan yenir. Eti yenen davar [koyun, keçi], sığır [manda, inek, boğa], deve gibi evcil hayvanların, yabani olanları da yenir. Mesela buffalo, bizon yabani sığırdır. Lama yabani devedir. Yani bunlar yenir. Keçinin yabanisi sayılan dağ keçisi, geyik, ceylan, antilop yenir. Yabani koyunlar da yenir. Evcil at, tenzihen mekruhtur. Midilli, bir at türüdür. At eti, Şafii ve Hanbeli’de helal, Maliki’de haramdır. Yabani atlar yenir. Evcil eşek yenmez. Yabani eşek denilen zebra yenir.

Abi ben bu saydiklarinin bir çoğunu yemem, yiyenede mani olmam :)
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
Yıllar önce babam bana singapurdan kanguru derisi bir ayakkabı getirmişti. Ömrüm boyunca bir daha o rahatlıkta bir ayakkabı giydiğimi anımsamıyorum yalnız onu da diyeyim. Hem o kadar üzülme yahu. Tamamen kültür farkından kaynaklanıyor. Bizim kurban bayramında sokakları gördüklerinde onların da aklı yerinden çıkıyor merak etme :D

@Elint ben bu Difi yi İzmir Motomax da denedim. Açıkcası sakil duruyor bu yahu adamın üzerinde. En azından benim üzerimde oyle durdu. Kalıplı düzgün birşey değil gibi geldi bana. Denemeden alma sakın
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ilk önce şu çift deri olayını netleştirelim:p.O montun çift kat derisinin altında ayrı bir koruma daha var mı:silent:Bende bu montu olmak üzereyim onun için soruyorum. Yok orda koruma yoksa aşağıda linkini verdigim montu almayı düşünüyorum.
http://www.motomaxonlineshop.com/main/difi_le_mans_deri_ceket-992-73-41.html

Burdada yurt dışı fiyatı var(269.95 euro:) )
http://www.difi.nl/uk/model?model=00020000000000010007#le-mans

Ben o montun kol ve dirsek bölümünde çift kat deriden baska bi koruma ekipmani olduğunu zannetmiyorum. Gerçi arkadaşlar bizzat denediklerini ve çift kat deri haricinde korumalarda olduğunu söylüyorlar, haklı olabilirler yalan söyleyecek halleri yok, ama montun özellikler kısmında neden ısrarla kol ve dirsek bölgesinde özellikle '' CE ONAYLI KORUMA'' yerine ''Çift kat deri yaziyor'' orasida muamma..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
arkadaşlar ilk önce şu çift deri olayını netleştirelim.O montun çift kat derisinin altında ayrı bir koruma daha var mı:)Bende bu montu olmak üzereyim onun için soruyorum. Yok orda koruma yoksa aşağıda linkini verdigim montu almayı düşünüyorum.
http://www.motomaxonlineshop.com/main/difi_le_mans_deri_ceket-992-73-41.html

Burdada yurt dışı fiyatı var(269.95 euro:) )
http://www.difi.nl/uk/model?model=00020000000000010007#le-mans

var abicim var. bizzat ve şahsen denedim.

yes protection. tried!

lé protecsione parle mon je oua.

si senior protectionne brotti ambrosella
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
var abicim var. bizzat ve şahsen denedim.

yes protection. tried!

lé protecsione parle mon je oua.

si senior protectionne brotti ambrosella

Adam bakti türkçe bilmiyoruz farkli dillere kaçti,
aehuaehasafnasfnsalfasa
Koptum resmen :queen: :queen: :queen:
hay sen cok yasa
:queen:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
seçenekler epey çoğaldı bende seçeceğim burdan bir tane sarı siyahlı olmalı ama :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Arkadaşlar önerebileceginiz görüntüsü hoş, renk cümbüşü olmayan ( mümkünse siyah ) hava kanalları olan terlemeyi mümkün olduğunca en aza indiren 4 mevsim kullanabilecegim özellikle yazin kullanirken içliğini çikartabilecegim şık ve hoş görünümlü 700 tl civarinda bi deri ceket varmidir?

DIKKAT DIKKAT DIKKAT DIKKAT!!

Deri montlarin tekstil montlara gore +/- yönlerini biliyorum. Lütfen bu detayi gecelim. :)

Kesinlikle kanguru derisi al.
Kanguruyu yemiyor olabilirsin ama zaten sana ye diyen yok.:p
Giy!!!!

:cherry:

Abicim öncelikle kesinlikle siyah renkten kaçinmani onerecegim.
Görünürlük açisindan çok bûyük bir dezavantaj.

Bu deri mont denilen nane gorunum açisindan ve tabi koruma açisindan çok ilgi çekici ama yanlis seçim anandan emdigin sütû burnundan getiriyor.
Montu eline alip soyle bir tartmadan ve ustune giymeden kesinlikle almani tavsiye etmem.
Karsidan çok albenili gorunen montlar esek ölûsu gibi oluyorlar ve onun izdirabini çekmeyen bilmez.

Isin dogrusunu istersen, yazmayin demissin ama dogruyu da yazmak lazim.
Turing için ve bu amaçla kullanacagin bir mont istiyorsan, tekstil mont ve uzerine yagmurluk alman senin mutlulugun için daha iyi diye dusunuyorum.

Derinin su geçirmedigini iddia eden arkadaslar marka ve model soylerlerse, kendilerine omur boyu dua ederim.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
@Elint ben bu Difi yi İzmir Motomax da denedim. Açıkcası sakil duruyor bu yahu adamın üzerinde. En azından benim üzerimde oyle durdu. Kalıplı düzgün birşey değil gibi geldi bana. Denemeden alma sakın

Difi'nin bu modelinin derisinin ince oldugu söylenmişti.Kalıplı durmamasının nedenide bu olabilir.Diger montun o çift kat derinin altında koruma varmış o halde bu montu tercih etmem zaten.

Bu arada arkadaşlar motomax'a gitme imkanı olmadıgı için yarın netten linklerini verdigim korumaları almayı düşünüyorum. Bunlardan alıp kullanan varsa yorumlarını paylaşırlarsa çok sevirim....

http://www.motomaxonlineshop.com/main/kushitani_takuma_deri_ceket-975-73-41.html (Omuzlardaki beyaz alanları her hafta silmem gerekir mi? Monttaki beyaz bölgelerle ilgili yorumlarıda alıyım olmazsa diger renklere bakıcam :) )

http://www.motomaxonlineshop.com/main/scorpion_exo400_sonic_kapali_kask-1062-0-72.html

http://www.motomaxonlineshop.com/main/difi_drizzle_ax_eldiven-655-0-81.html

http://www.motomaxonlineshop.com/main/mafsalli_dizlik-1044-0-110.html
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Difi'nin bu modelinin derisinin ince oldugu söylenmişti.Kalıplı durmamasının nedenide bu olabilir.Diger montun o çift kat derinin altında koruma varmış o halde bu montu tercih etmem zaten.

Bu arada arkadaşlar motomax'a gitme imkanı olmadıgı için yarın netten linklerini verdigim korumaları almayı düşünüyorum. Bunlardan alıp kullanan varsa yorumlarını paylaşırlarsa çok sevirim....

http://www.motomaxonlineshop.com/main/kushitani_takuma_deri_ceket-975-73-41.html (Omuzlardaki beyaz alanları her hafta silmem gerekir mi? Monttaki beyaz bölgelerle ilgili yorumlarıda alıyım olmazsa diger renklere bakıcam :) )

http://www.motomaxonlineshop.com/main/scorpion_exo400_sonic_kapali_kask-1062-0-72.html

http://www.motomaxonlineshop.com/main/difi_drizzle_ax_eldiven-655-0-81.html

http://www.motomaxonlineshop.com/main/mafsalli_dizlik-1044-0-110.html

mafsallı dizlik motoru çok çizer bağlantıları dışa taşkın olmuş ufoya bak derim dizlikde marka olarak ben kullanıyorum gayet iyi motoru çizmiyor kesinlikle

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:48 ----------

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44085
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Aslında dizligi pantolonun altına giymeyi düşünüyorum. Pantolon altına giyilebilir sanırım ?

pantolonu bile deliyor bazıları dizlikde resimde gördüğüm kadarıyla bariz çıkıntılar var eğer alıp da kullanırsan yorumlarını beklerim gerçekten bu tarz dizliklerle motorunu çizen pantolununu delen arkadaşlarım oldu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst