Deri Mont Hakkında..

Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gözlerini kısarak gülen ... pardon!
burada arkadaş gösterdiğiniz montu beğenmiş ve fakat alırken bu montu farkedemeyip başka mont aldığı için ızdırap içinde galiba.

Yok öyle değil montu neden tavsiye ediyorsun çok kötü bir ürün yanlış yönlendirme yapma demek istedim ki öyle anlamış olabilir.:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 ----------

Emin ol anlayamadım ne kast ettiğini :)

Ben de anlatamam zaten bir şey boşver, salla gitsin spor yaptık.:rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Yok öyle değil montu neden tavsiye ediyorsun çok kötü bir ürün yanlış yönlendirme yapma demek istedim ki öyle anlamış olabilir.:p

Buradayım ben, gıyabımda dedikodu yapmayınız :)
Bu arada yarın hudson a gitmeyi planlıyorum..Orada üstüme giyer foto çektiririm, bakar beğenirsiniz :mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynen katılıyorum..Kanguru derisine gerek yok yahu..Bir ton dana var ortalıkta..

ahahahahaah, ben cok fesatim sanirim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:35 ----------


1. ilandaki ceket süper biseye benziyor. Fakat fiyati 1100 tl'den 299 tl'ye neden inmis acaba..
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
1100 den hiç satılmadı,yurt dışı fiyatı bildiğim kadarıyla.İncelediğimde,markanın pazara yeni girdiği söylenmişti.Bayağı kaliteli ve deri kalınlığı diğerlerinden daha iyi.Sorunlu değil.:wiinkk:Japon markası olması gerekiyor.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Buradayım ben, gıyabımda dedikodu yapmayınız :)
Bu arada yarın hudson a gitmeyi planlıyorum..Orada üstüme giyer foto çektiririm, bakar beğenirsiniz :mrgreen:

http://www.hudsonderi.com/?urun-detay_186_217_CW_BAY_DERi_CEKET-MOTORSIKLET-MOTOSIKLET.html

muhterem gitmişken bide şunu denesen! ben bundan alıp o dandik cep kapağını sökmeyi düşünüyorum. koymuşlar oraya fedon gibi bi adamlı fotoğraf, monttan soğuyorum baktıkça!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------

1. ilandaki ceket süper biseye benziyor. Fakat fiyati 1100 tl'den 299 tl'ye neden inmis acaba..

o montu denedim, sıkı mont. hemde ankara mağazası ilk açıldığında 240 liradan verdiler. sadece kollardaki esnek tekstil bölgelerden gıcıklandım, gıcıklanmazsan kaçmaz!
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1100 den hiç satılmadı,yurt dışı fiyatı bildiğim kadarıyla.İncelediğimde,markanın pazara yeni girdiği söylenmişti.Bayağı kaliteli ve deri kalınlığı diğerlerinden daha iyi.Sorunlu değil.:wiinkk:Japon markası olması gerekiyor.

Tamamdir ya, bu hosuma gitti, hafta sonu sirkeciye yol göründü bana..
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
61
ahahahahaah, ben cok fesatim sanirim :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:35 ----------



1. ilandaki ceket süper biseye benziyor. Fakat fiyati 1100 tl'den 299 tl'ye neden inmis acaba..
bncede çok güzel sen onu al korumasını bilmiyorum ama görüntü 10 numara abi korumada tamsa harbi süper valla :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bncede çok güzel sen onu al korumasını bilmiyorum ama görüntü 10 numara abi korumada tamsa harbi süper valla :)

35c sicakta bu montu giymek bana baya bi kilo kaybi yasaticak, ( hos gerci benimde isime gelir kilo vermek ) :queen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
korumaları mevcut. çift kat deri ekstrası.

Omuz ve dirsek korumalari yok sanirim, olmus olsaydi detaylarda belirtilirdi sanirim, Bende en başta öyle düşünmüştüm.. Şimdi yorumu görünce tereddüte düştüm açıkçasi.. Yada en güzeli hafta sonu gidip yerinde bakmak. Aldigimda izlenimlerimi sizlerle paylaşirim artik, eğer onu almazsam alacagim mont yukarida linkte verdiğimdir.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
Aslinda kanguru derisi en guzeli diyorlar, ama fanatik bi hayvansever oldugum için kanguru derisine karşiyim açıkçasi..

Dana derisinden farkı yok Kanguru derisinin endişelenme. Doğadan kanguru avlayip derisini yüzmüyor avustralyalılar. Kanguru çiftlikleri var avustralya da. Ha bu da bana ters dersen o zaman danaların günahı ne :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst