Gts250 mi? Joyride200 mü?

Katılım
3 Nis 2010
Mesajlar
38
Yaşım 17 daha öncede motor kullandım yani acemiliğim yok .boyum 1.80 kg:85 sizce hangisi bana daha çok uyar yada sym nin hangi motoru bana uyar ?

Bana sanki gts250 25 li yaşlara daha çok uygun gibi geliyor.
joyride200 ünde dizaynı sanki çok içime oturmadı.
vs150 güzel motor gibi :D

Sizin Yorumlarınız Çok Önemli :) 2-3 ay içinde motoru alıcağım:)
 
Katılım
3 Nis 2010
Mesajlar
38
yani o motorun yaşı olmaz mı diyorsun ;) BİDE RENK BELİRTİRSENİZ ÇOK YARDIMCI OLURSUNUZ
Gts250
EA8_sym-sanyang_gts_250_grau.jpg



Joyride 200
JOYRIDE200_NEGRO.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
gts 250 yi baştan ele bence.. eger 3-4 sene motor değiştirmem demiyosan sanada tehlikeli

joyride daha uygun ama kısa süreli kullnımlarda yakıt tüketimi yüksek kalır. eger uzun yol yapmıcaksan bol bol otoban sürüşü yapmıcaksan oda gereksiz..

kymco süper 8 tam yaşının motoru bence.. jantları büyük kullanımı ve görüntüsü sportif..
 
Katılım
3 Nis 2010
Mesajlar
38
gts 250 yi baştan ele bence.. eger 3-4 sene motor değiştirmem demiyosan sanada tehlikeli

joyride daha uygun ama kısa süreli kullnımlarda yakıt tüketimi yüksek kalır. eger uzun yol yapmıcaksan bol bol otoban sürüşü yapmıcaksan oda gereksiz..

kymco süper 8 tam yaşının motoru bence.. jantları büyük kullanımı ve görüntüsü sportif..

Teklikeli derken nedemek istediniz...
 
Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
167
Hızlı Büyük Ağır

Aynı yaştayız scooter alcak olsam kymco agility veya kymco super8 bakardım
 
Katılım
3 Nis 2010
Mesajlar
38
Hızlı Büyük Ağır

Aynı yaştayız scooter alcak olsam kymco agility veya kymco super8 bakardım

super8 e baktım biraz pahalı gibi motora göre bide o tip motorlardan kullandım o yüzden bıkkınlık geldi biraz o yüzden 17 yaşındayım ama ehliyetsiz kullandım.Bence Gts250 çok ağır gelmez gibi geliyor ama bilemiyorum
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
yakın fiyatlarda burgman 400 tavsiye ederim eğer sıfır almayacaksan
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Yaşım 17 daha öncede motor kullandım yani acemiliğim yok .boyum 1.80 kg:85 sizce hangisi bana daha çok uyar yada sym nin hangi motoru bana uyar ?

Bana sanki gts250 25 li yaşlara daha çok uygun gibi geliyor.
joyride200 ünde dizaynı sanki çok içime oturmadı.
vs150 güzel motor gibi :D

Sizin Yorumlarınız Çok Önemli :) 2-3 ay içinde motoru alıcağım:)

Ehliyetini alacağın tarihe kadar hiç bir motorlu aracı kullanma.:farao:
Kendi canına önem vermiyor olabilirsin ama, trafikte seninkinden başka canlarda var.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
lütfen gereksiz yorumlardan kaçınalım arkadaşlar.yanlış yönlendirmeler de bulunmayalım.öneri sununlardan kaç kişi joyride kullandı veya yakından araştırdı merak ediyorum.Joyride çinli motorlara benziyor diyen arkadaş,ya sen hiç joyride 200 görmedin yada yanlış biliyorsun.Lütfen gitte bir yakından incele.Arkadaşım paran varsa git gts 250 al.he biraz uygun olsun gts kadar hızlı olmasada şehiriçi vede uzun yolda işimi görsün istiyorsan joyride al.Bu arada karar verirken alacağın korumalarıda göz önünde bulundur ve artı alım satım masrafları vs.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ Davids ;

Arkadasım kim ne dedi bilmiyorum ama; asya nın bir modeli ile Joyride neredeyse aynı üretilmiş. Ben ikisini de yanyana gördüm :wiinkk:

Gelelim soruyu soran arkadasa;

Dostum Rize'de Polisler GTS 250 kullanıyor. Lacivert; gercekten inanılmaz sık bir dizaynı var ve oldukca büyük bir motor. araba gibi rahatca kullanılabiliyor... Ben sokaklarda gördükçe cok hoşuma gidiyorlar...Polislere verildiğine göre oldukca kaliteli bir motor demekki...

Joyride ise; SYM nin en kaliteli motoru diyebilirim. En dayanıklı motorlardan bi tanesi piyasadaki. Bir kaç arkadasımda var; sürekli uzun yol yapıyorlar... Ve oldukca memnunlar... Eğer cok büyük olmasın orta boy ile idare edebilirim dersen kesinlikle Joyride diyorum :)
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
ikisi arasında gts 250 derim... Gts 250 alırsan ilerde neden joyride almadım demezsin ama tam tersi olursa diyebilirsin ...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
iki motoruda kullanmadığım için bilmiyorum ama ben olsam gts250 alırdım çok hoş bir görüntüsü var kaslı motor 22 hp gücünde 4 valfli seramik silindir
Joyride 200 de güzel ama Çinli motorlara çok benziyor görünüş itibarı ile hem
gts250 daha güçlü:cat:bu arada siyah al
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
selam kardesım bende gts250 var cogunlukla uzun yol yapıyorum ama sehır ıcındede benı hıc yormuyor bence gts 250 al bende 1.83 boy ve 88kıloyum anca sıgıyorum bu arada bırı tehlıkelı fılan demıs sacma bence. arka frenı sıktıgında yuzde 40 one yuzde 60 arka frene dagılım yapıyor ve emnıyetlı duruyorsun bu arada yol tutusuda super ve bagajıda cok genıs gostergeler zaten tartısmasız guzel gts250nın yenı kasası cıktı ve enjeksıyonlu resımlerını gordum oda guzel sozun kısası gts 250 al derım:cat:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
O motora o kadar para vereceğime Piaggio grubuna bakarım.O paraya cok güzel temiz 2. el vespalar var hız bakımından 200 ve üstünü öneririm benim arkadaşta vespa GT200 var canavar gibi kalkısta arabalar yetişemiyor:)
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
174
salih arkadaşım 5 senedir motor kulanıcısıyım ama joyride 200 aldım 1 hafta önce limuzin gibi geldi:) konforlu gösterişli yakından iyice incelersen çok işçilik var motorda kaporta olarak digerleri gibi kaba görünmüyor hız dersen çok süper hızlanıyor ve seside baya iyi antalyadan aldım ama orda deneme sürüşü yaparken bile motorlu motorsuz herkez bana bakıyordu:) okadar motoru bol olan bir yerde gerisini sen düşün derim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 ----------

pardon birşey unuttum gts hastası olmama ragmen joyride200 hafife alınacak bir model degildir kullanmadan bilemezsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst