bu arkadaş önceden zayıfmış be ne olduda bu hale geldi acaba :bounce:
inş bakalım bizim çin malı dökülüp kalmassa yolda :queen:
Çin malı motosikleti olan arkadaşlar var bizde valla onlarınki dayanıyor senin motosikletede bir şey olmaz merak etme.:cat:
Çin malı motosikleti olan arkadaşlar var bizde valla onlarınki dayanıyor senin motosikletede bir şey olmaz merak etme.:cat:
Çin malı motosikleti olan arkadaşlar var bizde valla onlarınki dayanıyor senin motosikletede bir şey olmaz merak etme.:cat:
banamı diyon len sen :mrgreen:
banamı diyon len sen :mrgreen:
:cherry::cherry:
senin sco bu kadar olaydan sonra hala yürüyosa (jant'ın neden yamulduğunu bi hatırla).. geri kalanın alayı yürür..
senin motor istisna hacı.. 600 RR ve ZX6R delmişliği var.. Referansı sağlam yani.. :mrgreen:
Yalanmı abi gitmediği yer kalmadı senin motosikletlerin Kawalar yollarda kaldı ama seninki devam maşaallah:cat::rendeer: ( Sakın fiyat yüksetlme Haaa )
Ben seni bi açarım o link gibi kapanırsın :cherry:
Delerim diyorum bak delerim![]()

ay şindi motora fiyat arttırıyorum :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:35 ----------
tehtit yok kardeşim:bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:36 ----------
bu fotodan sonraki kareleri biliyorsun dimi:bounce:![]()
işi abartıp
üzüm yemişliğiniz bile vardır sizin