[İstanbul M.T.] Avcılar Mangal Organizasyonu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
195
İki farkılı saatte mi sınav var? Bir öğlen bir sabah.... Benim sınav dokuzda çünkü.
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Ne yeni üyesi nan 9 ay olmuş üye olalı.

motosikleti temmuzda aldım 2 ay dinlendi.ehliyeti almadan üstüne binmedim. eylül ekim gibi de ehliyeti aldım. kışın pek süremedim 1400 km yol yaptım. sezonu yeni açtım, geç aranıza katılmış oldum ama hep forumdaydım bu ilk katılımım olacak
@barisayd geçen yıldan 2 tane dersim var o yuzden hem sabah hem öğleden sonra var benim :)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
hiç bir buluşmaya katılmısmı ? :wiinkk:

E Tanışırız arkadaşla umarım sever bizleri.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:58 ----------

motosikleti temmuzda aldım 2 ay dinlendi.ehliyeti almadan üstüne binmedim. eylül ekim gibi de ehliyeti aldım. kışın pek süremedim 1400 km yol yaptım. sezonu yeni açtım, geç aranıza katılmış oldum ama hep forumdaydım bu ilk katılımım olacak

Tanışmayı bizde isteriz pazar günüde inşallah tanışırız.:cat::rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
motosikleti temmuzda aldım 2 ay dinlendi.ehliyeti almadan üstüne binmedim. eylül ekim gibi de ehliyeti aldım. kışın pek süremedim 1400 km yol yaptım. sezonu yeni açtım, geç aranıza katılmış oldum ama hep forumdaydım bu ilk katılımım olacak

Tanışmayı bizde isteriz pazar günüde inşallah tanışırız.:cat::rendeer:
Ama uyarayım bizle tanışmak bağımlılık yapar :mrgreen:Her etkinliğe katılmak istersin.:cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
arkadaşlar organizasyonda para toplanmıyacak herkese duyuralım lütfen yiyecek içeceklerimizi kendimiz tedarik ediyoruz kendi yemeğini kendin pişir kendin ye hesabı
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Tanışmayı bizde isteriz pazar günüde inşallah tanışırız.:cat::rendeer:
Ama uyarayım bizle tanışmak bağımlılık yapar :mrgreen:Her etkinliğe katılmak istersin.:cat:

geçen yıl 29 ekime ehliyetim olmadığı için katılamamıştım içim içimi yemişti. dört gözle etkinlik fotolarınızı beklemiştim
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
arkadaşlar organizasyonda para toplanmıyacak herkese duyuralım lütfen yiyecek içeceklerimizi kendimiz tedarik ediyoruz kendi yemeğini kendin pişir kendin ye hesabı

Olm ne o kendin pişir kendin ye falan, geymiyiz biz kendi kendimizde bişiler yapıyoruz, en güzeli siz pişirin ben yiyim :queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Olm ne o kendin pişir kendin ye falan, geymiyiz biz kendi kendimizde bişiler yapıyoruz, en güzeli siz pişirin ben yiyim :queen:

sen dükkana gel ben sana pişirecem bişiler:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:05 ----------



bunu getirecem ben:bounce:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Olm ne o kendin pişir kendin ye falan, geymiyiz biz kendi kendimizde bişiler yapıyoruz, en güzeli siz pişirin ben yiyim :queen:

ya gökan abi geçen sene alışveriş yapalım mekana geçelim falandı filandı saat 5 -6 gibi anca yemek yiyebilmiştik busene de cem abi gelseydi cem abi getirirdi paraları toplardık erkenden işimiz biterdi yine fakat gelmiyorum dedi bu nedenle herkesin yemek istediklerini kendisi getirmesi ve hazır mangalda pişirmesi daha uygun gibi :wiinkk::silent:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
şindi ben pirzola getirecem adam parmak sucuk adaletli olmaz bence:bounce:

ya gökan abi geçen sene alışveriş yapalım mekana geçelim falandı filandı saat 5 -6 gibi anca yemek yiyebilmiştik busene de cem abi gelseydi cem abi getirirdi paraları toplardık erkenden işimiz biterdi yine fakat gelmiyorum dedi bu nedenle herkesin yemek istediklerini kendisi getirmesi ve hazır mangalda pişirmesi daha uygun gibi :wiinkk::silent:

yazdım burda işte gerisini sen düşün :bounce:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ya gürkan abi bide herkes yemek istediğini getiricek senin dediğin gibi sen pirzola yiyorsun ben se sucuk seviyorum yani mesela ? bide sucugu sevenle sevmeyene herkese birden sucuk vermek bence daha adaletsiz ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst