- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
- Konu Yazar
- #201
Ne yeni üyesi nan 9 ay olmuş üye olalı.
hiç bir buluşmaya katılmısmı ? :wiinkk:
Ne yeni üyesi nan 9 ay olmuş üye olalı.
Ne yeni üyesi nan 9 ay olmuş üye olalı.
hiç bir buluşmaya katılmısmı ? :wiinkk:
motosikleti temmuzda aldım 2 ay dinlendi.ehliyeti almadan üstüne binmedim. eylül ekim gibi de ehliyeti aldım. kışın pek süremedim 1400 km yol yaptım. sezonu yeni açtım, geç aranıza katılmış oldum ama hep forumdaydım bu ilk katılımım olacak
E Tanışırız arkadaşla umarım sever bizleri.:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:58 ----------
Tanışmayı bizde isteriz pazar günüde inşallah tanışırız.:cat::rendeer:
motosikleti temmuzda aldım 2 ay dinlendi.ehliyeti almadan üstüne binmedim. eylül ekim gibi de ehliyeti aldım. kışın pek süremedim 1400 km yol yaptım. sezonu yeni açtım, geç aranıza katılmış oldum ama hep forumdaydım bu ilk katılımım olacak
Tanışmayı bizde isteriz pazar günüde inşallah tanışırız.:cat::rendeer:
Ama uyarayım bizle tanışmak bağımlılık yapar :mrgreen:Her etkinliğe katılmak istersin.:cat:
arkadaşlar organizasyonda para toplanmıyacak herkese duyuralım lütfen yiyecek içeceklerimizi kendimiz tedarik ediyoruz kendi yemeğini kendin pişir kendin ye hesabı
arkadaşlar organizasyonda para toplanmıyacak herkese duyuralım lütfen yiyecek içeceklerimizi kendimiz tedarik ediyoruz kendi yemeğini kendin pişir kendin ye hesabı
Bundan sonra sende olursun inşallah o etkinlik fotolarında.:cat:geçen yıl 29 ekime ehliyetim olmadığı için katılamamıştım içim içimi yemişti. dört gözle etkinlik fotolarınızı beklemiştim
Olm ne o kendin pişir kendin ye falan, geymiyiz biz kendi kendimizde bişiler yapıyoruz, en güzeli siz pişirin ben yiyim :queen:
Bundan sonra sende olursun inşallah o etkinlik fotolarında.:cat:
şindi ben pirzola getirecem adam parmak sucuk adaletli olmaz bence:bounce:
şindi ben pirzola getirecem adam parmak sucuk adaletli olmaz bence:bounce:
ya gökan abi geçen sene alışveriş yapalım mekana geçelim falandı filandı saat 5 -6 gibi anca yemek yiyebilmiştik busene de cem abi gelseydi cem abi getirirdi paraları toplardık erkenden işimiz biterdi yine fakat gelmiyorum dedi bu nedenle herkesin yemek istediklerini kendisi getirmesi ve hazır mangalda pişirmesi daha uygun gibi :wiinkk::silent: