[İstanbul M.T.] Avcılar Mangal Organizasyonu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Çin malı motosikleti olan arkadaşlar var bizde valla onlarınki dayanıyor senin motosikletede bir şey olmaz merak etme.:cat:

:cherry::cherry:

senin sco bu kadar olaydan sonra hala yürüyosa (jant'ın neden yamulduğunu bi hatırla).. geri kalanın alayı yürür..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872


adamı sevmem fakat 1500 tane resmi var bende ne iş anlamadım bende :bounce:

yavas yavas derinlere iniyosun gürkan abi hatırlatayım dedim o fotoğrafları tozlu arşivlerden çıkartıyorsun aman dikkat et yanlışlıkla tekirgağ arşivine falan uğrıyım deme :cat: :rendeer: :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
76
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani bu link neden açılmıyorki :)
motosiklet.net/forum/taziye-tebrik-ve-kutlamalar/53799-dugun-var-gkn-evleniyor-18.html
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
senin motor istisna hacı.. 600 RR ve ZX6R delmişliği var.. Referansı sağlam yani.. :mrgreen:

Yalanmı abi gitmediği yer kalmadı senin motosikletlerin Kawalar yollarda kaldı ama seninki devam maşaallah:cat::rendeer: ( Sakın fiyat yüksetlme Haaa )

ay şindi motora fiyat arttırıyorum :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:35 ----------

Ben seni bi açarım o link gibi kapanırsın :cherry:

tehtit yok kardeşim:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:36 ----------

Delerim diyorum bak delerim :p


bu fotodan sonraki kareleri biliyorsun dimi:bounce::)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
76
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ay şindi motora fiyat arttırıyorum :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:35 ----------



tehtit yok kardeşim:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:36 ----------




bu fotodan sonraki kareleri biliyorsun dimi:bounce::)


işi abartıp
üzüm yemişliğiniz bile vardır sizin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst