Motosiklet Sürücüsü Kendini Ateşe Verdi

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Antalya'nın Korkuteli ilçesinde, ehliyetsiz ve kasksız olarak yakalanan motosiklet sürücüsü Ceza yazılmasına sinirlenerek, üzerine benzin dökerek kendisini yaktı.
Aşağıpazar Mahallesi Hükümet Caddesi'nde meydana gelen olayda; cadde üzerinde uygulama yapan trafik polisleri kasksız olarak motor kullanan Ali İhsan Gül'ü (37) durdurdu. Polisler tarafından sorgusu yapılan Gül'ün ehliyeti olmadığı anlaşıldı. Bunun üzerine Gül'e, sürücü belgesiz, kasksız ve tescil belgeleri olmaması nedeniyle cezai işlem uygulanacağı iletildi. Duruma sinirlenen Gül, olay yerinden ayrıldı. Bir süre sonra elinde bidonla geri gelen Gül, üzerine benzin dökerek, "Bana Ceza yazarsanız, kendimi ateşe veririm." diye bağırmaya başladı.

Polisleri ikna edemeyen Gül, benzini üzerine dökerek kendini yaktı. Bir anda alevler içinde kalan Gül'ü, söndürmek isteyen bir polis memuru Atilla Kılıçer de hafif şekilde yararlandı. Olay yerine çağrılan ambulansla Korkuteli Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Gül'de ağır derecede yanık olduğu öğrenildi.

Öte yandan, denetimlerin, motosiklet kazalarını azaltmak için yapıldığı öğrenildi. İlçede sık sık yapılan kask ve ehliyet denetimleriyle geçen yıl meydan gelen 30 motosiklet kazası sayısının bu yıl 3 aylık süreçte 3 olduğu bildirildi.

Kaynak:Haberler
 

Ekli dosyalar

  • Fire1.jpg
    Fire1.jpg
    10.2 KB · Görüntüleme: 4,032
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
307
Korkutelinde bildim bileli kasksız ehliyetsiz motor kullanır insanlar , poliste böyle ara ara gaza gelir denetleme yapar işte , dostlar alışverişte görsün diye yılda bir uygulama yaparsan böyle tepkiyle karşılaşırsın , üzüldüm vatandaşa , umarım yaralar kalıcı olmaz...
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
hırsız, arsız olsa adamın bu kadar yakasına yapışmazlar.
adamı hızrsızlıktan suçüstü yakalıyorlar serbest bırakıyorlar ama bu gibi durumlarda bas 1500 tl cezayı, adamın parası olsa zaten evraklarını tamamlar.
yazık olan vatandaşa olmuş.
sorsan memur da görevini yapıyor.
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Memur İşlemi Başlatmışsa Yapacak Birşey Yok..
Peki Hırsızın Hiçmi Suçu Yok ? (Nasrettin Hocadan Alıntı)
Sana,Bana,Ona Eksik Evrakla Motor Kullanmaktan Ceza Kesmeseler Neden Bunları Edinelim Ki ?
Cezayı Yerinde Görüyorum... Biz Eşşekmiyiz Ehliyetimizi Alıp Kaskımızı Takıyoruz...
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Yurdum insanina bak ya ulen benzin dokme bari yafu..3,8 tl olmus litresi...Bu ne luxdur...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Memur İşlemi Başlatmışsa Yapacak Birşey Yok..
Peki Hırsızın Hiçmi Suçu Yok ? (Nasrettin Hocadan Alıntı)
Sana,Bana,Ona Eksik Evrakla Motor Kullanmaktan Ceza Kesmeseler Neden Bunları Edinelim Ki ?
Cezayı Yerinde Görüyorum... Biz Eşşekmiyiz Ehliyetimizi Alıp Kaskımızı Takıyoruz...

Size katiliyorum, ama katilmadigim bazi noktalarda var. Öncelikle sebebi ne olursa olsun bir insan kendini yakacak kadar bunalima sokulmamaliydi, özellikle bahsi gecen yer ( antalya / korkuteli ) sehir merkezine oldukca uzak ve trafigin neredeyse hic olmadigi bi bölge, trafik yok diye kanunlar yokmu orada? hayir tabiki var. Ama o bolgede o sekilde motor kullanan binlercede insan var, ve hepsinin altindaki motorlar 150 cc'yi gecmez, oradaki insanlar seracilikla, mevsimlik iscilik yaparak hayatlarini kazaniyorlar, motorun degeri zaten ne kadar ki 1500 tl ceza yaziliyor adama birde :) Trafik ekipleri o bolgedeki denetimleri sıklaştırmış olsaydi ne böyle bi olay yasanirdi nede bundan sonra boyle bi olaya zemin hazirlanirdi...
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
kask ın yok anlarım hadi onu geçtim be adam ehliyetinde yok hadi onuda geçtim sigorta yok onuda geçelim belgelerinde yok be adam ne binersin o zman motora git bisiklet al. polis görevini yapmış kimse polise bahane bulmasın ha diyebilirsiniz durup durup birden coşuyolar diye keşke hep coşar durumda olsalar da insanlar çocuklarına olumlu yönde örnek olsa avrupada adam çocuğuna motosiklet alıyo önce korumasını kaskını gidiriyo bizim memlekette daha dün gözümle gördüm 13 yaşında çocuk bacağındaki kemikler un ufak olmuş daha yürüyemiyo topallıyo yinede motorun üstünde ne bir kask ne bir koruma anası babasıda seyrediyo çok yazık bana kalırsa bunların elinden motoru bile almak lazım. bu adam kendini bidonla yakmasa kaza yaptığında zaten yanacakmış sadece kendisi değil ölüp başkasını da yakacak.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
el gider mersine, biz gideriz tersine
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kritik bir konu yorum var ama yok. Acil şifalar yaralı arkadaşa.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Hem suçlu hem güçlü. Hiç bir bokun olmayacak, ceza yiyince de öyle bi kızıcan ki, kendini yakıcan, elle tutulur neyi var...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
burdaki olayda polis haklı evet ama vatandaşta haklı;şöyleki bu gibi yerlerde misal sakarya akyazı orda da millet hep çarşı pazar motorla gider ne kask ne bişey hatta ruhsatı evinde kilitli dolapta saklıyan bilirim nasıl olsa polis yok diye ama burda oldugu gibi polisler 5-6 ay bakmazlar sonra bi çoşarlar haydaaa karakolun önü motor kaynıyo ya denetimleri sıkı tutun yada ellemeyin vatandaşa ya herro ya merro kardeşim...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
polis bu denetimleri düzenli yapsa kimse sesini çıkaramaz.
ben izmitteyken bir kere bile kasksız motora binmedim (halada öyle) ama önümde arkadamda kasksız, kafasında boneyle filan türlü türlü motorcu polisin gözünün önünden geçiyor ama polis birisine bile bişey demiyodu, benim arkadaşa ise motoru aldığının 2.günü egzozundan çok ses geliyo diye 600küsür tl ceza kestiler (150cc motordu ve orjinal egzozdu). hal bu olunca tepki olur tabi.
1 seneden fazla oldu motora bindiğim, bir kere bile polis denetimine denk gelmedim, sadece bir kez polisin önünde durmuştum, o da zaten sıkıldığından ehliyet-ruhsat soruyodu belliydi (üzerimde full koruma olduğu halde kask takıyosun dimi demişti:S)
herneyse, şu denetimleri sık yapsalar, gözünün önünden kasksız, tarzan gibi geçenleri durdursalar ne güzel olacak
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
polis bu denetimleri düzenli yapsa kimse sesini çıkaramaz.
ben izmitteyken bir kere bile kasksız motora binmedim (halada öyle) ama önümde arkadamda kasksız, kafasında boneyle filan türlü türlü motorcu polisin gözünün önünden geçiyor ama polis birisine bile bişey demiyodu, benim arkadaşa ise motoru aldığının 2.günü egzozundan çok ses geliyo diye 600küsür tl ceza kestiler (150cc motordu ve orjinal egzozdu). hal bu olunca tepki olur tabi.
1 seneden fazla oldu motora bindiğim, bir kere bile polis denetimine denk gelmedim, sadece bir kez polisin önünde durmuştum, o da zaten sıkıldığından ehliyet-ruhsat soruyodu belliydi (üzerimde full koruma olduğu halde kask takıyosun dimi demişti:S)
herneyse, şu denetimleri sık yapsalar, gözünün önünden kasksız, tarzan gibi geçenleri durdursalar ne güzel olacak

Hay cok yasa..
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
burdaki olayda polis haklı evet ama vatandaşta haklı;şöyleki bu gibi yerlerde misal sakarya akyazı orda da millet hep çarşı pazar motorla gider ne kask ne bişey hatta ruhsatı evinde kilitli dolapta saklıyan bilirim nasıl olsa polis yok diye ama burda oldugu gibi polisler 5-6 ay bakmazlar sonra bi çoşarlar haydaaa karakolun önü motor kaynıyo ya denetimleri sıkı tutun yada ellemeyin vatandaşa ya herro ya merro kardeşim...

bence yanlış düşünüyorsunuz. bu mantık: '' hırsızlık yapmayalım cezası var'' mantığıyla aynıdır bişeylerin cezası olduğu için değil yapılmaması gerektiği için yapılmamalı insanlara zarar verdiği için yapılmamalı. bence herkes bu bilinçte olmalı.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Bıraksalarmış keşke cayır cayır geberseymiş orada :pr:
hadi kasksız tamam alışıldık durum.
hani evraklar ? hani ehliyet ? hani ruhsat ?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bıraksalarmış keşke cayır cayır geberseymiş orada :pr:
hadi kasksız tamam alışıldık durum.
hani evraklar ? hani ehliyet ? hani ruhsat ?

Hocam geberseydi derken biraz agir olmadimi? adam rahmetli olsaydi emin olun sizin elinize bisey gecmezdi..
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Polisin uygulaması %100 doğru. Adamın da muhakkak bir sinirsel rahatsızlığı vardır.
Birkaç arkadaşın dediği gibi denetim olmazsa motor kültürünün gelişmesini beklememek lazım. Ben de bir kaç kere ceza yedim ama suçumuz belliydi. Kabullendik, erken ödeyerek indirimden yararlandık.
:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst