Motosiklet Sürücüsü Kendini Ateşe Verdi

Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Aklın sıra ayar mı veriyosun?

Ocak - Nisan motor kaza hesabı ile bu yıl kazalar az diyen adama bir şey anlatılamaz ki zaten...

Devam et sen :) Kardeşin de değilim ayrıca...

yani sen dersin ki polis kontrolü, denetimi menfi hususları azaltmaz (kaza, suç vs)

karedşim olma aslına baksan canım da değilsin

işte demografi, işte demoghrasi

aklım sıra ayar!?

ne demek anlamadım... ben o kadar anlattım demografi, ceza yasası vs. hem de tane tane, siz ayar olmak-olmamak?!!!

o zaman sözüm size değil, ayar olmanıza gerek yok, Hollanda ama Türkiye
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
bu topic çok ateşlendi yakmasın üyeler kendilerini :)

ağır yaralı şahısta zaten bu potansiyel varmış kendini yakmasa başkasınıda yakabilir bu anlık bir durum değil bence o an için altında motür olmasınında bizlerle tek ilgisi motürcülerin piskopat olduğu izleniminin insanlara lanse edilmesidir. yoksa bu arkadaş zaten motürcü değildir.
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
35
Mazluma yatmayalım hemen... "sen sele çok takılma detaylara da çok takılma" dediğin anda karşındakini inceden alaya alıyorsun demektir. Meramını düzgün ve ima yapmadan anlat ki böyle tartışmak zorunda kalmayalım.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Mazluma yatmayalım hemen... "sen sele çok takılma detaylara da çok takılma" dediğin anda karşındakini inceden alaya alıyorsun demektir. Meramını düzgün ve ima yapmadan anlat ki böyle tartışmak zorunda kalmayalım.

sayın forumdaş,

"ayar olmak", "mazluma yatmak" ifadeleri bana göre değil. Mazlum değilim yatmam. Sen her ifadende ofsayta düşüyorsun, dikkat et! Ben seni karşımda addedip de yazıyorum. Sen de LÜTFEN aynı itinayı göster.

"inceden alay" konusu göreceli, benim inceye-alaya ihtiyacım yok. Seni "haksız" olduğun ve "kaba" olduğun için nezaketen uyarmak istedim. Yoksa hollanda askeri tavrıyla yazmıyorum!Ben seni karşımda addedip de yazıyorum. Sen de LÜTFEN aynı itinayı göster.

"sele takılma, detaylara da çok takılma demek" şudur;

kadim ve hatalı bir davranış var o da şu;

sen ve senin gibi bazı arkadaşlar burada yeni bir fikir meydana getirmektense, fikir üretenlerin fikirlerini eleştirme yolunu tercih ediyorlar. Kısa yoldan üste çıkma stratejisidir bu. Fikrin varsa beyan et, tezat olsa da beyan et. Ama başkasının fikrini, düşüncesini, teorisini alıntı yapıp sonra altına havadan salma çekmek, en hafifi ifade ile kolay yoldur.

Ben güçlüyüm, bilmediğim konuda ahkam kesmem, fikrim olan konuda da geri durmam, ama herkes aynı değil, herkesin benim gibi olmasını da beklemem, bundan dolayı da hakir görme-m.

Ama senin gibi yukarıda bahsettiğim gibi davranan arkadaşlar yüzünden çoğu insan burada eleştirilme kaygısı ile fikrini beyan etmekten kaçınıyor. Halbuki temiz ve egosuz masum zihinlerin aklından ağzından çıkacak kelimeler benim gibi ukalalarınkinden çok daha önemli.

Örnek vereyim:

Bir arkadaşımız trakyadan gelirken thomas adlı bir motorlu çocugu evinde yağmurda misafir etmiş yedirmiş kurutmuş yollamış ve "karşılıksız iyilik"yapmanın ne kadar onu mutlu ettiğini motorculuk ruhunu esastan tertemiz yazmış. Ama bu kavgaları okumuş olsa "bence" yazıp yazmamak konusunda çekinirdi.

yoksa sular seller çok önemli değil, senin yaptığın da (benim için) önemli değil. Ama genele yaymak adına sen kurban oldun. Bu konuda "sana" tek bir ek kelime dahi yazmayacağımı da bilmeni isterim.

Fazla yüklendiysem özür dilerim. Özürümün sebebi de hollanda askeri tabiatı değil çok şükür Türk ve Türk askeri ruhundandır. yoksa ayar olup, mazluma yatmak, korkmak çekinmek gerilmek değil durum. Durum medeni ve kibar olmak.

Saygılarımı sunarım.

"hollanda askeri" ifadesini lütfen inceden alay olarak görme, ben forumda caiz olmayan tâbirler kullanmak istemediğim için....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
polis bu denetimleri düzenli yapsa kimse sesini çıkaramaz.
ben izmitteyken bir kere bile kasksız motora binmedim (halada öyle) ama önümde arkadamda kasksız, kafasında boneyle filan türlü türlü motorcu polisin gözünün önünden geçiyor ama polis birisine bile bişey demiyodu, benim arkadaşa ise motoru aldığının 2.günü egzozundan çok ses geliyo diye 600küsür tl ceza kestiler (150cc motordu ve orjinal egzozdu). hal bu olunca tepki olur tabi.
1 seneden fazla oldu motora bindiğim, bir kere bile polis denetimine denk gelmedim, sadece bir kez polisin önünde durmuştum, o da zaten sıkıldığından ehliyet-ruhsat soruyodu belliydi (üzerimde full koruma olduğu halde kask takıyosun dimi demişti:S)
herneyse, şu denetimleri sık yapsalar, gözünün önünden kasksız, tarzan gibi geçenleri durdursalar ne güzel olacak

aynen katılıyorum abi . :cat:
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
35
Ben 1993-95 arası askerliğimi Mutki dağlarında yaptım (15 ay gidip 18 ay geldim) babası çatışma emeklisi sol bacağı protez bir subayın oğluyum. Eşim askeri memur... Osman Pamukoğlu'nun "Unutulanlar dışında yeni bir şey yok" kitabında bahsettiği "Hakkariye getirilen tanklar"ı götüren askerlerden biriydim. Gölcük'de yaşıyorum... her günüm, her işim askerle... Bununla ilgili imadan dolayı bana bir özür borcun var....

Ben sadece Hollanda'da ki uygulamayı anlatıp keşke burada olsa dedim sen bizi vatandaşlıktan iptal ettin. Divx Planet'in yöneticilerinden biri olduğum alışığım böyle şeylere ama şu "Türk askeri" imanla çok üzdün beni bilesin...
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
daha dün kız arkadaşımla geziyoruz, ikimizde de kıyafet ve kask tam iken polis bana göz etti ve sağa çekmemi istedi. çektim belgeleri gösterdim vs. tam o sırada polisin önünden 1 tane kasksız ve plakasız motosiklet geçti, onu durdurmadı. çünkü o an benimle ilgileniyormuş ona bakamazmış. yani bizi saf buluyorlar çeviriyorlar ben bundan bunu anladım.

arkadaşların dediğine katılıyorum polis bu tarz kontrolleri düzenli yapmalı, emniyetten emir geliyor 4 gün motosikletleri çevirin, sonrasında vatandaşa patlıyor.
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
35
Az önce işyerimin karşısındaki elektirikçiye gelen trafik polisiyle konuştum. Kendini yakan adamı sordum "Abartmış, Genel çevirmeye denk gelmiştir, normalde zaten çevirmezler öyle mopede ya da dandik motora binenleri..." Niye, dedim "gariban adamdan ekmek çıkmaz" dedi. yorumsuz...
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
70
http://www.motosiklet.net/forum/son-haberler/74449-motosiklet-operasyonu-basladi-2.html
Bu haberi okumadan önce şu foruma bir yazı yazmıştım içimden geçenlerdi ve şimdi ne kadar doğru olduğunu bir kez daha görüyorum.
Vatandaşımıza geçmiş olsun diyorum ve gerçekten üzüldüğümü o adamın neler hissettiğini anlayabiliyorum, yukarıdada bir arkadaş demiş zaten "parası olsa evrakları neden tamamlamasın" belkide motorla uzakta olan işyerine gidip yaşamaya çalışıyordu.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Nette gezinirken simdi bu vidoyu buldum..
Burada Türk polisine kizan arkadaslara bu film..
Bizim polisimiz cogu zaman kuzu gibi..
inanin gercekten bu böyle..
Bir sarhosu bir arabadan indiremiyen polisimizi cok gördüm televizyonda..:pr:

Bu Filmdeki arkadas bir saat önce bu motoru calmis..
Buyrun..

[YT]<object width="500" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wc2aTnVuHTI&hl=de_DE&fs=1&rel=0&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wc2aTnVuHTI&hl=de_DE&fs=1&rel=0&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>[/YT]
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Nette gezinirken simdi bu vidoyu buldum..
Burada Türk polisine kizan arkadaslara bu film..
Bizim polisimiz cogu zaman kuzu gibi..
inanin gercekten bu böyle..
Bir sarhosu bir arabadan indiremiyen polisimizi cok gördüm televizyonda..:pr:

Bu Filmdeki arkadas bir saat önce bu motoru calmis..
Buyrun..

Haketmis abicim.
Sen o trafikte motorla otomobilden kaçama, te büüle yaparlar adami.
Madem kullanmayi bilmiyon ne çaliyon motoru?!!:)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Haketmis abicim.
Sen o trafikte motorla otomobilden kaçama, te büüle yaparlar adami.
Madem kullanmayi bilmiyon ne çaliyon motoru?!!:)

Sende haklisin..
Kullanamiyorsun neden caliyorsun :queen::queen:

Benim gibi acemiymis demekki.. :cherry:

Ama bir insanada bir motor caldigi icin bu yapilmazki yaaaaa...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sende haklisin..
Kullanamiyorsun neden caliyorsun :queen::queen:

Benim gibi acemiymis demekki.. :cherry:

Ama bir insanada bir motor caldigi icin bu yapilmazki yaaaaa...

Valla motor çalddigi için yapmazlar onu.
Kimbilir yolda neler geldi baslarina da bu kadar sinirlendiler adamlar.:p
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Valla motor çalddigi için yapmazlar onu.
Kimbilir yolda neler geldi baslarina da bu kadar sinirlendiler adamlar.:p

Dur cagrisina uymadigi icin polisler bayagi kizmis..
Baska birsey yok...
Adam gibi dursaydi, kacmasaydi böyle olmazdi sanirim..
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
Ben 1993-95 arası askerliğimi Mutki dağlarında yaptım (15 ay gidip 18 ay geldim) babası çatışma emeklisi sol bacağı protez bir subayın oğluyum. Eşim askeri memur... Osman Pamukoğlu'nun "Unutulanlar dışında yeni bir şey yok" kitabında bahsettiği "Hakkariye getirilen tanklar"ı götüren askerlerden biriydim. Gölcük'de yaşıyorum... her günüm, her işim askerle... Bununla ilgili imadan dolayı bana bir özür borcun var....

Ben sadece Hollanda'da ki uygulamayı anlatıp keşke burada olsa dedim sen bizi vatandaşlıktan iptal ettin. Divx Planet'in yöneticilerinden biri olduğum alışığım böyle şeylere ama şu "Türk askeri" imanla çok üzdün beni bilesin...

mrb, konunun yerini değiştirmişler ancak buldum, ben seni özne yapıp türk askeri vurgusu yapmadım, kendimi özdeşleştirdim. Ne de hollanda askeri ifadesinde ilgisi yok, sadece bosna daki katliam dolayısıyla kendilerine özel bir ilgim var.

Eğer sen sana yapılmış bir vurgu olarak algılıyorsan buunda hata benim demektir.

Haddimi aştığımın düşünülmesini istemem, ifade tarzım maksadının dışına çıkmış.

Herkesin huzurunda senden özür dilerim.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
arkadaşlar olay gözümün önünde oldu bende o ilçede bulunmaktayım.adamı tanıyorum motoru ile çöp topluyor geçimini öyle sağlıyor adam haklı bşlarım böyle adalete adam zaten ac yasıo evi ahırdan bozma motoru alanda hayırsever bi vatandas.ilçe emniyet müdürüde telefon açtı polisler yakarsa yaksın demiş müdür.ve adam kendini yaktı yanmdaki polste hafif yaralndı.o günde sonra burda 2 tane polisi dövdü bizimkinler şimdi sustu kaldı hepsi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:28 ----------

arkadaşlar neden hep gariban olanlar polis mağduru oluyor.ya onlarca jip geçer bmw mersedes geçer onları dırdurmazlar giderler hacı murat tofas reno türü arabaları dırdırrlar anlamıyorum yaa basıma çok geldi
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
469
arkadaşlar olay gözümün önünde oldu bende o ilçede bulunmaktayım.adamı tanıyorum motoru ile çöp topluyor geçimini öyle sağlıyor adam haklı bşlarım böyle adalete adam zaten ac yasıo evi ahırdan bozma motoru alanda hayırsever bi vatandas.ilçe emniyet müdürüde telefon açtı polisler yakarsa yaksın demiş müdür.ve adam kendini yaktı yanmdaki polste hafif yaralndı.o günde sonra burda 2 tane polisi dövdü bizimkinler şimdi sustu kaldı hepsi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:28 ----------

arkadaşlar neden hep gariban olanlar polis mağduru oluyor.ya onlarca jip geçer bmw mersedes geçer onları dırdurmazlar giderler hacı murat tofas reno türü arabaları dırdırrlar anlamıyorum yaa basıma çok geldi

al işte, yine gariban arabesk muhabbet.

ehliyet yok, ruhsat yok, psikopat

ama olsun gariban

polis olmasa ehliyetsiz bu ne çocuğu yolda karşıya geçen anama bacıma bebeme çarpsa ne diyeceksin -gariban mı?

o gerginlikle yoldan geçene son anda kendini kurtarmış anama bacıma bebeme laf etse yakarım seni dese ne yapacaksın-gariban mı

iyilik severse vatandaş gitsin eşşek alsın bu sıpaya, evrak nerede ya benim rızkından kestiğim çalıntı makinam altındaysa n olacak? şu memlekette hiç de duymadım, senin dediğini? çok seviyorsa başka iyilik yapsınlar, iyi ki iyiliksever abin avlansın diye pompalı vermemiş...

polisi dövmüşler de sen de seviniyorsun öyle mi? söyle ne desinler sana, sen gece fosurdadırken 3 kuruş maaşa gerektiğinde ölme talimatı almış, bu ne çocuğunu kurtarmak için yanmış asayiş memuru yorumunu "asi" "gençlik"ine verelim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:28 ----------

eklemene de ekleyelim de yarım kalmasın

fransız bir amca demiş ki adalet örümcek ağı gibidir, küçük sinek takılır kalır, büyük sinek deler geçer

senin dediğin büyük arsızlara dokunulmayacaksa küçük arsızlara da dokunulmamalı

öyle mi olsun daha mı iyi

yoksa elmayla armutu mu topladın

----------------------------------------------

bu arada güvenlik alayı ile alakam gençliğimde ben ve kardeşlerimin kendi özgür irademizle seçtiğimiz muhtelif çok defalar haydar karşılaşmalarından ibarettir.
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
35
mrb, konunun yerini değiştirmişler ancak buldum, ben seni özne yapıp türk askeri vurgusu yapmadım, kendimi özdeşleştirdim. Ne de hollanda askeri ifadesinde ilgisi yok, sadece bosna daki katliam dolayısıyla kendilerine özel bir ilgim var.

Eğer sen sana yapılmış bir vurgu olarak algılıyorsan buunda hata benim demektir.

Haddimi aştığımın düşünülmesini istemem, ifade tarzım maksadının dışına çıkmış.

Herkesin huzurunda senden özür dilerim.

Aldım, kabul ettim. Hepimiz kardeşiz, arkadaşız... Ben de kimseyi kırmak istemem. Gönüller bir olsun Volkan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst