eski konular beni çok üzüyor..

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bazen site içi arama yapıyorum, bazen google da çıkıyor, bazen bir konu hort oluyor, ne biliyim bazende eski açtığım konu yada mesajlarda görüyorum..

siyah nicleri görüyorum çok üzülüyorum

kalbimizdesin seni unutmayacağız... :salut:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haklısın. Artık aramızda olmayan arkadaşların nicklerini ve yazdıklarını görünce insan bir tuhaf oluyor. Üzülüyorsun ama normal bir şekilde değil. Garip bir duygu sisi konuyor insanın yüreğine.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
benimde çoğu kez yüreğim burkuluyo..
işte forumun güzel yanı bu yazdıklarımız uçup gitmiyo .. onları unutmadık..ben bi gün onlarla beraber gaz açıp uzayacağımıza inanıyorum ... bu fırsatla hepsinin ruhu tekrar şad olsun ..
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
hyosung 250gt r (sarı) ile kaza yapan bi abi vardı yazılarını okurdum ,, şimdi eskilerden onun yazılarını görünce üzülüyorum bi tuhaf oluyo insan
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Haklısın. Artık aramızda olmayan arkadaşların nicklerini ve yazdıklarını görünce insan bir tuhaf oluyor. Üzülüyorsun ama normal bir şekilde değil. Garip bir duygu sisi konuyor insanın yüreğine.

aynen hocam aynı şeyleri hissetmişiz

benimde çoğu kez yüreğim burkuluyo..
işte forumun güzel yanı bu yazdıklarımız uçup gitmiyo .. onları unutmadık..ben bi gün onlarla beraber gaz açıp uzayacağımıza inanıyorum ... bu fırsatla hepsinin ruhu tekrar şad olsun ..

evet birde madalyonun bu yüzü var

hyosung 250gt r (sarı) ile kaza yapan bi abi vardı yazılarını okurdum ,, şimdi eskilerden onun yazılarını görünce üzülüyorum bi tuhaf oluyo insan

evet sorma :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst