Honda cbr 125 hakkında bir kaç sorum var

Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
9
merhaba arkadaşlar
3 hafta önce cbr 125 aldım motoru geçen hafta sonu biraz fazla zorladım
ondan sonra motor kısmından ses gelmeye başladı.
ertesi gün tamircime götürdüm ve ufak bi sorun var dedi yaptı o günden sonra motordan hışş diye bi ses geliyor ustaya sordum aldı motoru denedi bundan bi sorun çıkmaz dedi egzantirik dişlisinden geliyor dedi ses ama bi sorun çıkmaz dedi çok fazla da gelmiyor zaten ses 8 . 9bin devirlerde geliyor harhangi bi sorun olur mu acaba

motorum 2008 model 11.500km de ustam herseferinde motor açılmamış biraz uzun yola çıkar diyor bende kısmet olursa bu hafta sonu 90 100 km kadar bi yola çıkarıcam motoru yani 1 2 saatlik bi yol motoru dinlendirmeden gitmeyi düşünüyorum yolun 20 25 kilometre kadarı dik rampalardan oluşuyor oralarda motoru zorluycam herhangi bi sorun olur mu
motorum bu gidiş geli sonunda açılır mı
motorun devir saatinde 10.000 den sonra kırmızı çizğiyle gösterilmiş arasıra 13.000 devire kadar zorlasam bi sorun olur mu

saygılar :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
öncelik hoşgeldin

motor açılma olayı öle 90-100 km olmas ben sahsen istanbul-karaman yaptım uzun yol değince 90-100 bu motorlar için hiç bişey

sıkıştırabildiğin kadar sıkıştır bişey olmaz o egzantirik dişlisinden değil egzantirik zincirinden geliyordur bu ses sübap esine benziyor değil mi cbr125 kronik rahatsızlığıdır korkma bişey olmaz

ha devir konusuna değinmek istiyorum 10500'e kadar motoru zorla bişey olmaz ama kırmızı bölgeye(redline) sokmamaya dikkat et 13000'i zaten göremezsin 12000'de devir kesici devreye giriyor zaten
 
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
9
allah razı olsun verdiğin bilgi için.:)
içimi rahatlattın vallahi..
bi sorun çıkmaz diyorsun yani egzantirik zinciri için.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:33 ----------

subab ayarı yapıldı ondan sonra hışş ses ince ve az çıkmaya başladı.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
08 model 10.000 de bir motorun egzantrik dişlisine hiçbişi olmaz hele cbr 125 e kesinlikle olmaz 125 cc motordaki yük neki?
Motorun garantisi devam ediyorsa yetkili servise götür ücretsiz halletsinler he etmiyorsa motoru 1-2 farkı ustaya daha dinlet sorununu çöz ondan sonra istersen motoru kapatmadan 1000 km yap cbr 125 le:wiinkk:
 
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
9
honda bayisine giittim az önce motor sesiini dinlettim motor canavar gibi dedi.
bir vida felan gevşemiştir ordan çıkıyordur bu ses dedi çok şükür allahıma içim rahatladı
ha bu arada kas alıyorum honda bayisinden cumatresi günü gelecekmiş.motor siyah oldugu için siyah kaskı tercik ettim sizlerinde görüşlerini almak isterim
ls2 marka 140 tl dedi 110 tl ye anlaştık. siizce hangisini almalıyım renk olarak.
siyah kırmızı ------ siyah beyaz ------- komple siyah ufak tefek beyaz çizği

siyah cbr 125'e hangi si yakışır.
siyah beyaz olan kask bu
ur_89_864_1014_75954.jpg

kırmızıolan kask
ur_89_867_1017_37186.jpg

siyah nasıl bilmiyorum cumartesi gelecekmiş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

sizce hangisi iyi gider siyah motora
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
140 Mı?? LS2 standart full-face kask için?? Hangi honda bayisiymiş o?

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44782

Al kardeş buyur indirimde. İnternet üzerinden rahatlıkla alabilirsin. Ancak kask denilen mereti kafana takmadan almanı tavsiye etmem. Atla motoruna direk perpanın arkasına sitede krokisi var zaten feyizoğluna git. Direk nakite 80e bağlamazsan adım alper değil.!


Edit: Tabi bu dediğim istanbul için geçerli. Başka şehirde yaşıyorsan yine sipariş verebilirsin. Feyizoğlundan asla sorun yaşayanı görmedim ben şimdiye kadar.
 
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
9
hatay da oturuyorum internetten sipariş verdiğimde kafama deneme şansım yok
burda elimin altında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:01 ----------

sence siyah cbr 125'e hangi renk kask iyi gider
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
motor siyah ise kaskta siyah:cat::cat: ama ucundan kısından kırmızı olursa fazla önemseme
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hatay da oturuyorum internetten sipariş verdiğimde kafama deneme şansım yok
burda elimin altında

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:01 ----------

sence siyah cbr 125'e hangi renk kask iyi gider

kırmızı ve mat siyah iyi gider :cat:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
161
ls2 fiyat kalite orantısına bakıldığında iyi bir kask
ama kafanıza taktığınızda astronot gibi oluyorsunuz,
yada bana öyle geliyor bilmiyorum kaba boyutlarda bir kask
en az renk uyumu kadar bunuda göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim
çünkü cbr125 kaslı büyük bir motosiklet değil..
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun 11500 kmde açılmış zaten,mekanizmadan gelen ses sübap sesi,ondanda bişey çıkmaz,motorun sağlam bişey olmmaz
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
bence motorun açılıp açılmama olayı değil. o ses çok normal bendede cıbır var bugüne kadar birden fazla cıbır kullandım o ses hepsinde var ekzantirik zincirinden geliyor kafana takma hiç bir sorun olmaz. birde bu motorlar için 90 100 km uzun yol sayılmaz arkadaş ben burdan malatyaya 8000 devirden düşmeden gittim 290 km benım gittiğim yer hiç bir sorun olmadı. birde forumda bir abimiz çanakkaleden vana gitmişti ordan hesabını gör taş gibi makinalar bunlar hiç kafana takma motora yağını koy zincirini yağla periyodik bakımlarını yaptır evladiyelik :)
 
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
9
ls2 fiyat kalite orantısına bakıldığında iyi bir kask
ama kafanıza taktığınızda astronot gibi oluyorsunuz,
yada bana öyle geliyor bilmiyorum kaba boyutlarda bir kask
en az renk uyumu kadar bunuda göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim
çünkü cbr125 kaslı büyük bir motosiklet değil..

kaskı denedim siyah rengini getittirecem kısmet olursa cumartesi gelecekmiş
kafama tam oturdu midyum haliba (xl) :D oluyor tam bilmiyorum :D
fiyatı kaliteye göre iyi ama dediğin gibi kask biraz büyük önerdiğin başka b kask warsa onada bakabilirim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:07 ----------

bence motorun açılıp açılmama olayı değil. o ses çok normal bendede cıbır var bugüne kadar birden fazla cıbır kullandım o ses hepsinde var ekzantirik zincirinden geliyor kafana takma hiç bir sorun olmaz. birde bu motorlar için 90 100 km uzun yol sayılmaz arkadaş ben burdan malatyaya 8000 devirden düşmeden gittim 290 km benım gittiğim yer hiç bir sorun olmadı. birde forumda bir abimiz çanakkaleden vana gitmişti ordan hesabını gör taş gibi makinalar bunlar hiç kafana takma motora yağını koy zincirini yağla periyodik bakımlarını yaptır evladiyelik :)

bakımlarını yaptırdım yagı değişti
hava filtresi,benzin filtresi,temizlendi.arka lastik değişti IRC 100/80/17
zincir değişti

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------

kırmızı ve mat siyah iyi gider :cat:

bende siyah düşünüyorum ama serviste şuan yok gelecekmiş cumartesiye geldiğinde bakacam parlak siyahsa eger kırmızı siyah alacam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst