- Katılım
- 24 Mar 2010
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar
3 hafta önce cbr 125 aldım motoru geçen hafta sonu biraz fazla zorladım
ondan sonra motor kısmından ses gelmeye başladı.
ertesi gün tamircime götürdüm ve ufak bi sorun var dedi yaptı o günden sonra motordan hışş diye bi ses geliyor ustaya sordum aldı motoru denedi bundan bi sorun çıkmaz dedi egzantirik dişlisinden geliyor dedi ses ama bi sorun çıkmaz dedi çok fazla da gelmiyor zaten ses 8 . 9bin devirlerde geliyor harhangi bi sorun olur mu acaba
motorum 2008 model 11.500km de ustam herseferinde motor açılmamış biraz uzun yola çıkar diyor bende kısmet olursa bu hafta sonu 90 100 km kadar bi yola çıkarıcam motoru yani 1 2 saatlik bi yol motoru dinlendirmeden gitmeyi düşünüyorum yolun 20 25 kilometre kadarı dik rampalardan oluşuyor oralarda motoru zorluycam herhangi bi sorun olur mu
motorum bu gidiş geli sonunda açılır mı
motorun devir saatinde 10.000 den sonra kırmızı çizğiyle gösterilmiş arasıra 13.000 devire kadar zorlasam bi sorun olur mu
saygılar :rendeer:
3 hafta önce cbr 125 aldım motoru geçen hafta sonu biraz fazla zorladım
ondan sonra motor kısmından ses gelmeye başladı.
ertesi gün tamircime götürdüm ve ufak bi sorun var dedi yaptı o günden sonra motordan hışş diye bi ses geliyor ustaya sordum aldı motoru denedi bundan bi sorun çıkmaz dedi egzantirik dişlisinden geliyor dedi ses ama bi sorun çıkmaz dedi çok fazla da gelmiyor zaten ses 8 . 9bin devirlerde geliyor harhangi bi sorun olur mu acaba
motorum 2008 model 11.500km de ustam herseferinde motor açılmamış biraz uzun yola çıkar diyor bende kısmet olursa bu hafta sonu 90 100 km kadar bi yola çıkarıcam motoru yani 1 2 saatlik bi yol motoru dinlendirmeden gitmeyi düşünüyorum yolun 20 25 kilometre kadarı dik rampalardan oluşuyor oralarda motoru zorluycam herhangi bi sorun olur mu
motorum bu gidiş geli sonunda açılır mı
motorun devir saatinde 10.000 den sonra kırmızı çizğiyle gösterilmiş arasıra 13.000 devire kadar zorlasam bi sorun olur mu
saygılar :rendeer: