1000 TL 'm var yardmcı olun..

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
Arkadaşlar kolay gelsin.. Siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve kendime göre bir motor arıyorum.. babam 1000 tl yardmda bulunabilceğini söylemişti ama şimdi kendin al diyor ve benim 1000 tlden bir kuruş fazlam yok :queen: şimdi çinli minli 2. el önerebilceğiniz bu fiyata kadar olan motorları bekliyorum..

ucuzun iyisi diye bir tanım varsa xD lütfen onu göz önünde bulundurun..:queen:

şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
323
kardeşim mondial 100ukh al diyorum sana tertemiz ikinci el az kilometerede bulursun o paraya
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
kardeşim mondial 100ukh al diyorum sana tertemiz ikinci el az kilometerede bulursun o paraya



bende onu düşünmüştüm kardeşim ama şöyle bişey var motora biraz baktım kalkışlarda filan seri görmedim ve çok sorun çıkardığını söylediler.. kötünün iyisi varsa onu almalıyım nasolsa 1000 tl gitcek bu fiyata alabilceğimin en iyisini almayı istiyorum yazda geliyor malum
saoL yorumun için..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bende onu düşünmüştüm kardeşim ama şöyle bişey var motora biraz baktım kalkışlarda filan seri görmedim ve çok sorun çıkardığını söylediler.. kötünün iyisi varsa onu almalıyım nasolsa 1000 tl gitcek bu fiyata alabilceğimin en iyisini almayı istiyorum yazda geliyor malum
saoL yorumun için..

o fiyata ondan daha iyisi olmaz dostum 100 kh kötünün iyisidir..1000 lira verip 299 mu yapmak istiyorsun anlayamadım seni..:cyclopsan:cyclopsan:silent:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99

olabilirdi ama 1000tl yi bile zor çıkarıcam şu durumda.. yinede saoLun belki onların 2. ellerine bakabilirim lifan lar nsldır mondiallerden iyi midir ?



edit:yazım hatası

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:39 ----------

o fiyata ondan daha iyisi olmaz dostum 100 kh kötünün iyisidir..1000 lira verip 299 mu yapmak istiyorsun anlayamadım seni..:cyclopsan:cyclopsan:silent:


yok ya sorunum hız değil kardeşm :D o 100cclk kuplarla 130 140 yapmayada çalışmam ayağımı yerden kessin ve sorun çıkarmasın yeter bana :D bu arada teşekkürler yorumunuz için..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olabilirdi ama 1000tl yi bile zor çıkarıcam şu durumda.. yinede saoLun belki onların 2. ellerine bakabilirim lifan lar nsldır mondiallerden iyi midir ?

Lifan daha iyidir,selam söyle babana belki 200 çıkma yapar.:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Motoruma kefilim öneririm;)
fiyat 1600den cektım

ŞOKK FİYAT!!!! 2006 Yuan f5 Son hafta !!!! (#19514346)
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
323
dostum mondi 100ukh sorun çıkarmaz temiz ikinci el bul walla yağını eksik etme hiç sorun etmiyor ya tam şehir içi motoru heryere zırt zırt gidersin:) kalkışlarda biraz doğru söylüyorsun ama hepsi bir değil bunların. arkadaşımın 2006 18binde mondisi var daha motoru hiç tamir ettirmedi yeni yeni debriyaj balatası kaçırmaya başlamış onu değiştirtcek düşün yani. benimde vardı 2008 model ama ben onu hiç bir zaman geçemedim ne yaptıysam o beni geçiyor ivmelenmesi onun çok iyi sonra 90-100 arkasından seyrediyordum:)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
Motoruma kefilim öneririm;)
fiyat 1600den cektım

ŞOKK FİYAT!!!! 2006 Yuan f5 Son hafta !!!! (#19514346)

teklif gzl ama babam büyük motor alamazsın dior cup tarzı bakıyorum yani.. yinede saolun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:01 ----------

dostum mondi 100ukh sorun çıkarmaz temiz ikinci el bul walla yağını eksik etme hiç sorun etmiyor ya tam şehir içi motoru heryere zırt zırt gidersin:) kalkışlarda biraz doğru söylüyorsun ama hepsi bir değil bunların. arkadaşımın 2006 18binde mondisi var daha motoru hiç tamir ettirmedi yeni yeni debriyaj balatası kaçırmaya başlamış onu değiştirtcek düşün yani. benimde vardı 2008 model ama ben onu hiç bir zaman geçemedim ne yaptıysam o beni geçiyor ivmelenmesi onun çok iyi sonra 90-100 arkasından seyrediyordum:)

anladım kardeşim yorumların için çok saol.. mondiali ciddi anlamda düşünmeye başladım.. bide skygolar var snrm onlar nsldır bilginiz varmı ?
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
ss

valla kardes sana bşey söliyimmi ben kendi motoruma 1.5 milyara yakın masraf ettim motor skygo markası ama motoru komple yenilenmiş ve ustası motora kefil bir ustada yaptırdım usta istediğin uzun yola çık dedi
benim verdiğm fiyatıda kimse vermez sadece sıfır motor alcağım dan satıyorum
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
323
teklif gzl ama babam büyük motor alamazsın dior cup tarzı bakıyorum yani.. yinede saolun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:01 ----------



anladım kardeşim yorumların için çok saol.. mondiali ciddi anlamda düşünmeye başladım.. bide skygolar var snrm onlar nsldır bilginiz varmı ?

hepsi birbirinin aynısı görünümünde zaten dostum diğer markalar hakkında yorum yapmıyım ama mondiali kullandığım için öneriyorum sana. başka marka bide zealsunun cupuna bindim,mondial daha tatlı ve rahat kardeş. birde 1000tlden fazla para verme hatta daha düşüklere bulabilirsin mondi 100ukh.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
valla kardes sana bşey söliyimmi ben kendi motoruma 1.5 milyara yakın masraf ettim motor skygo markası ama motoru komple yenilenmiş ve ustası motora kefil bir ustada yaptırdım usta istediğin uzun yola çık dedi
benim verdiğm fiyatıda kimse vermez sadece sıfır motor alcağım dan satıyorum

anldm kardşm ama cup motora zor ikna ettm almak istemiyor kaza yaparsan kötü olur filan diyor şimdilik onu kırmamam lazm malesef.. inş iyi bir alıcısı çıkar
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
ss

valla kardes sana bşey söliyimmi ben kendi motoruma 1.5 milyara yakın masraf ettim motor skygo markası ama motoru komple yenilenmiş ve ustası motora kefil bir ustada yaptırdım usta istediğin uzun yola çık dedi
benim verdiğm fiyatıda kimse vermez sadece sıfır motor alcağım dan satıyorum
başka sorunu yok
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
hepsi birbirinin aynısı görünümünde zaten dostum diğer markalar hakkında yorum yapmıyım ama mondiali kullandığım için öneriyorum sana. başka marka bide zealsunun cupuna bindim,mondial daha tatlı ve rahat kardeş. birde 1000tlden fazla para verme hatta daha düşüklere bulabilirsin mondi 100ukh.

evet 800-900 den başlıyor sanırım hayırlısı bulurum inşallah güzel bir mondial..
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
307
sen babana az daha asıl hiç olmazsa 500 çıkarsın:) yada bekle 1500 tl yap onu hiç olmazsa bakımları gelmiş bir japon al masrafı olsun sana biraz ama japon olsun..85 model cg bile alsan ii bence çinlilerden..
ALMA ÇİNLİ ARKADASIM ALMA..
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
230
Arkadaşım öncelikle ehliyetin,korumaların var mı?
Eğer yok ise bu paraya öncelikle onlara harca motoru ne zaman olsa alırsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst