- Katılım
- 12 Kas 2009
- Mesajlar
- 99
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar kolay gelsin.. Siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve kendime göre bir motor arıyorum.. babam 1000 tl yardmda bulunabilceğini söylemişti ama şimdi kendin al diyor ve benim 1000 tlden bir kuruş fazlam yok :queen: şimdi çinli minli 2. el önerebilceğiniz bu fiyata kadar olan motorları bekliyorum..
ucuzun iyisi diye bir tanım varsa xD lütfen onu göz önünde bulundurun..:queen:
şimdiden teşekkürler..
ucuzun iyisi diye bir tanım varsa xD lütfen onu göz önünde bulundurun..:queen:
şimdiden teşekkürler..