Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
62
slm

elcikler güzel..yerinizde olsam gidonu 7-8 cm kestirirdim hazır elcikleri söktürmüşken...Gidon biraz kısaltıldığında daha dolgun görünüyor...Yanlız bilginiz olsun özellikle kışın elciklere eldiveniniz yapışır eğer metal kaplaması yüksek ise...Regalin elcikleri plastik bu tip sorunlar yok. Ama er-6 ya metaş elcik almıştım kışın soğukta motora su serptim biraz etlikten ulusa geldiğimde ışıklarda ellerimi gidondan zor ayırdım yapışmıştı eldivenlerim elciklere..tavsiyem eldivenler nemli olduğunda soğuk havalarda kullanıyorsanız metal elciklere dikkat...insan şaşırıyor elleri yapıştığında:mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
gidonu kısaltmak aklımda ama imkansız gibi çünkü takozların 2-3 cm yan tarafı hafif açılı :( (fotoraftada görüldüğü gibi)
ama belki düz bir gidon alıp yabilirim,aklımda :)

b-522924-regal_raptor_ozz.jpg













ankaralı regalciler bi ara kendimi aramızda buluş tanışalım:rendeer: şöyle güneşli güzel bir günde :bounce:mogan gölüne gider iskelede kahve içeriz yada semaverde çay:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2008
Mesajlar
52
Herkese selam uzun süredir RR sayfasını okuyordum herkes memnun gibi motorundan bende bugün Göktuğ beyden(uludagnet) regal raptor unu satın aldım sağolsun her konuda yardımcı oldu. bugün biraz kullandım hoşuma gitti ilk defa vitesli kullandığım için biraz acemilik oldu ama olsun. havalar ısınıyo Ankaralı regalcilerle buluşma fikri güzel bende katılabilirim görüşmek üzere. :)
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Herkese selam uzun süredir RR sayfasını okuyordum herkes memnun gibi motorundan bende bugün Göktuğ beyden(uludagnet) regal raptor unu satın aldım sağolsun her konuda yardımcı oldu. bugün biraz kullandım hoşuma gitti ilk defa vitesli kullandığım için biraz acemilik oldu ama olsun. havalar ısınıyo Ankaralı regalcilerle buluşma fikri güzel bende katılabilirim görüşmek üzere. :)

göktuğunun sağlam bi motoru vardır.doğru tercih :cat: hayırlı olsun kazasız belasızca :rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
18
slm

arkadaslar regal 250lik su sogutmalılarda 3 vıtes kırılıyor dıye bır soylentı var genel de boyle sorun oluyormus dıyen var gercek ten dogrumu .kullanan arkadaslar yasadımı bu tıp sorunlar ayrıca genel sorunlu bı rtarafı varmı regal raptor 250E-9 SU SOGUTMALI OLANIN ŞİMDIDEN TSK EDERIM
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
arkadaslar regal 250lik su sogutmalılarda 3 vıtes kırılıyor dıye bır soylentı var genel de boyle sorun oluyormus dıyen var gercek ten dogrumu .kullanan arkadaslar yasadımı bu tıp sorunlar ayrıca genel sorunlu bı rtarafı varmı regal raptor 250E-9 SU SOGUTMALI OLANIN ŞİMDIDEN TSK EDERIM

her sölentiye inanma yok öle bişi:cherry::cherry:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
62
slm

Bülent Beye hayırlı olsun..Kendisine Sattım Motoru..Güle güle kullansın allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..Ama bilsem birde kurs parası alırdım:p..Hipodrom meydanında 30 dakka özel motor eğitimi verdim kendisine acemiliği atması için...biraz başta acemiydi özellikle debriyajsız vites değiştirme konusunda kendisi çok başarılı:cherry: ama 5-10 dakka içinde öğrendi arkadaş..güle güle kullan Bülent tekrar hayırlı olsun..

AHHH AHHH GİTTİ MOTOR KALDIK YAYA....ER-6 IMDA BUGÜN SATILIYO..NİŞANLIM ALDI HERŞEYİMİ...EVLENCEZ AYAĞINA MOTORU BIRAKTIK YAYA KALDIK..OTOBÜSLERDE EYLEM YAPACAK ZAMANI BULDU :) TIKIŞ PIKIŞ GİT ALLAH GİT
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
Merhaba arkadaşlar bende dün çorludan regal raptor aldım. zorlu bir yolculuk ve kırıcı soğuğa rağmen iki arkadaş çorludan kütahyaya getirdik motoru 478km. bir sıkıntım olduğunda umarım yardımcı olursunuz.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Bülent Beye hayırlı olsun..Kendisine Sattım Motoru..Güle güle kullansın allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..Ama bilsem birde kurs parası alırdım:p..Hipodrom meydanında 30 dakka özel motor eğitimi verdim kendisine acemiliği atması için...biraz başta acemiydi özellikle debriyajsız vites değiştirme konusunda kendisi çok başarılı:cherry: ama 5-10 dakka içinde öğrendi arkadaş..güle güle kullan Bülent tekrar hayırlı olsun..

AHHH AHHH GİTTİ MOTOR KALDIK YAYA....ER-6 IMDA BUGÜN SATILIYO..NİŞANLIM ALDI HERŞEYİMİ...EVLENCEZ AYAĞINA MOTORU BIRAKTIK YAYA KALDIK..OTOBÜSLERDE EYLEM YAPACAK ZAMANI BULDU :) TIKIŞ PIKIŞ GİT ALLAH GİT

yerinde olmak istemezdim kardeşim ::saad:: iki motordan sıfır motora düşmek tamda sezon açılırken :pr:
sen bi yolunu bulur düğünde biriken altınlarla alırsın güzel bi makina :queen::queen::queen:

Merhaba arkadaşlar bende dün çorludan regal raptor aldım. zorlu bir yolculuk ve kırıcı soğuğa rağmen iki arkadaş çorludan kütahyaya getirdik motoru 478km. bir sıkıntım olduğunda umarım yardımcı olursunuz.


elimizden geldiği kadar yardımcı oluruz , hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Her geçen kilometremde regal raptoru'ma dahada alışıyorum ve kullanırken zevk alıyorum :) Çok kullanışlı bir makine. Her yere gidip geliyorum. Hiç bir sorun çıkartmadı bana . Belki daha 700 km oldu ancak beklediğimden daha performanslı ve kullanıcısına zevk veren bir makina olduğunu anladım.

İyiki aldım diyorum. Alırken tereddütlerim yok değildi ve aldıktan sonra tanıdıklar neden bunu aldın diyorlardı. Artık onlarda alıştı :) Her türlü havada kullanabiliyorum ve kullanırken bana güven veriyor.

Hala almakta tereddütte kalan varsa bence bu şüpheciliklerini bir kenara bırakmalılar.

Herkese kazasız belasız nice kilometreler diliyorum...

Not : Ön cam takılır takılmaz çantalarıyla birlikte RR'ımın yeni fotoğraflarını ekleyeceğim :cat:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
1
raptor dd e-9 kullanım klavuzu

arkadaşlar ikinci el regal raptor aldım bu ilk motorum. ve haliyle kullanım klavuzuna ihtiyacım var yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim maill:[email protected]
 
Katılım
10 Ocak 2008
Mesajlar
52
tekrar teşekkürler. bu arada regal raptor da direksiyon kilidi var mı yoksa ben mi bulamadım :)
 
Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
9
selam arkadaşlar.Uzun zamandır yazmıyordum ama bu arada Regalimle 10100 km.yi devirdim.Ancak egsozumun biri patladı kaynak yaptırdım ama olmadı.O güzelim ses çatallanmaya başladı.Ben Söke de yaşayan bir doktorum.Önerileriniz varmı?
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
arkadaşlar ikinci el regal raptor aldım bu ilk motorum. ve haliyle kullanım klavuzuna ihtiyacım var yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim maill:[email protected]
bunun kullanma hiçbişey yok form içindeki bilgiler daha doyurucu :p

tekrar teşekkürler. bu arada regal raptor da direksiyon kilidi var mı yoksa ben mi bulamadım :)
direksiiyonu sola kır farınların altındaki maşada bir anahtar deliği görürsün , işte kendileri direksiyon kilididir :cat:

arkadaşlar 24000 binde regal alınırmı tavsiyeniz
3. rr si olan biri olarak eğer çok iyi bakılmışsa olabilir bunun dışında :farao:
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
31
Merhabalar arkadaslar bir nefeste butun yazilari okudum ve regal raptor almaya karar verdim. Fakat Ankara'da oldugum icin seceneklerim cok az. Boyum 1.65 oldugu icin T gidon versiyonunu denedigimde manevralarda standard gidon kadar rahat olmadigini gordum ve onlari eledim. Sizler sayesinde buji aku zincir derken parcalar konusunda da baya bilgi sahibi oldum. Simdi tek eksik kaliteli parcalarla iyi bir usta tarafindan bakimlari yapilmis az km'li bir rr bulmak. Forumdaslar olarak satmayi dusunen yada cevresinde rr'ini satmayi dusunenler varsa bu ay icerisinde almayi planliyorum. Insallah bulabilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst