AGV GP1 Kullanan Yada Kullanmış Olan Arkadaşlar..

Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Özellikle AGV GP1 Kask kullanan yada kullanmış olan arkadaşların tecrübelerini aktarmalarını rica edicem..

AGV GP1 Shark testlerinde 5 yıldız almış gayet sağlam bir kask fakat sormak istediğim bu kaskın konforu ve ses yalıtımı nasıl? + ve - leri nelerdir? kullanırken şu beni rahatsız etti dediğiniz bişey var mı.. hafta sonuna kadar bu kaskı almayı düşünüyorum..
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben kullandım, bir sıkıntısını görmedim.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
kullanıyorum, fiyatına göre (180-200tl) iyi kask
az buğu yapıyor ama ses ve hava yalıtımı konusunda iyi
bu fiyata herhalde en iyisi
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
hiç sorma, işte en büyük dert o. yoksa başka bir derdi yok...

bende buğu önleyici sprey var denemedim hiç ama dur şuan kullandığım kaskta bi deniyim.. önlerse 10 numra olur.. böylece buğu sorununu çözeriz AGV nin başkada bi sorunu kalmaz heralde..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst