- Katılım
- 13 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,571
Uğur ustam nice 40+ yıllara,kutlayamamaların acısını bu bahar,yaz çıkartacağız dostlar![]()
Teşekkürler Murat hocam. :rendeer:
bu yaz 40+ yazı olacak diyorsun :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:21 ----------
nice mutlu yıllara :rendeer:
Teşekkür arkadaşım hep beraber inşllah :rendeer: