ugurapay - Doğum günün kutlu olsun Uğur abi..

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Nice sağlıklı, mutlu, motosiklet üzerinde geçireceğiniz yıllara...
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
uğur aga nice seneleree yeni yaşında herşey gönlünce olması dileğiyle,,,,:rendeer:

55 oldunmu..
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Sevdiklerinle nice mutlu ve huzurlu senelere abicim

Çok teşekkür ederim nice senelere hep birlikte inşallah:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 ----------

Nice sağlıklı, mutlu, motosiklet üzerinde geçireceğiniz yıllara...

Teşekkürler sağ olasın :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------

uğur aga nice seneleree yeni yaşında herşey gönlünce olması dileğiyle,,,,:rendeer:

55 oldunmu..

Sağolasın mezit :rendeer:
Yok daha değil birazdaha var 35 sene kadar :queen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Gecmis dogum günün kutlu olsun Ugur usta..

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
nice mutlu yıllara Uğur abi ...






---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:57 ----------

[/COLOR]
Nice mutlu Senelere abi:rendeer:



---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:58 ----------

[/COLOR]
Gecmis dogum günün kutlu olsun Ugur usta..

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Teşekkürler arkadaşlar hep beraber nice yıllara :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tamam artık Dobişkoyu çok şımartmayın...::blusssh:::pokey::::firca::

::144::

::148::
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Vay Uğur abim doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım.Güzel günler seninle olsun.:rendeer:Bu arada abi ne olur dikkat et kendine.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saglıklı mutlu nice yaşlar diliyorum dogum gununüz kutlu olsun ugur abim:rendeer: hörmetler:)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Tamam artık Dobişkoyu çok şımartmayın...::blusssh:::pokey::::firca::

::144::

::148::

Söz senin doğum gününü 7 gün 7 gece kutlucaz :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:55 ----------

Vay Uğur abim doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım.Güzel günler seninle olsun.:rendeer:Bu arada abi ne olur dikkat et kendine.:cat:

Teşekkür ederim korkutcum :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:56 ----------

saglıklı mutlu nice yaşlar diliyorum dogum gununüz kutlu olsun ugur abim:rendeer: hörmetler:)

Teşekkür edrim hocam :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İyiki doğum günleri İl Kurtuluş Günleri gibi temsili törenlerle kutlanmıyor...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst